haha nou steef hier heb je geld voor biertje..zie je over paar uur..doeiii.. Hmm nee arme steef haha..heeft ie een keer mn volledige aandacht smeer ik hem nog.. Nee maar Lin lijkt me wel een keertje leuk om bij je langs te komen..kom ik op een doordeweekse dag..lijkt me wel gezellig..als je het ook gezellig vind dan he
maar ik kom niet met de trein..pak gewoon het vliegtuig..nee i kkom dan met de auto..is ook wel eind rijden maar makkelijker dan met de trein..
Ik vond zelf met de trein makkelijker dan had ik mijn handen vrij voor Iman hihi Maar lijkt me wel heel leuk Son! Neem je Linda en Lois ook weer mee hihi
Ga ff nieuwe eetkamerstoelen bestellen bij Morres..wordt helemaal gek van deze en maar meteen een nieuw dekbed..deze is nog van mij en mn ex..
Oh jawel hoor Sonnie! Je mag ook alleen komen hoor, maar lijkt me gezelliger voor jou die hele rit... hihihi Shop ze!
Ja doen we Son, rijden we in mijn Swift naar Heerlen. Gezellig toch Wij gaan nu op weg naar Maastricht, fijn weekend allemaal ! Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !
mn cake zit in de oven..ben benieuwd wat ik ervan gebakken heb.. Als het nou goed gaat kan ik voor de 25e ook wel wat bakken.. 8)
Ik ga ook een cake bakken de 25e son hihi Is het enige dat ik enigszins kan maken Lin je zal dit wel niet meer lezen, maar veel plezier dit weekend! Suus waar kom jij vandaan hihi
Lin, ff snel, als ik keelpijn heb, heb ik een witte tong hihi, vandaar Oh meeten zonder mij, kan niet he
Hihihi iedereen is uitgenodigd hoor! Vind ik hartstikke gezellig! Miran, bij deze Ohhh vandaar hihi Nee Iman geen witte tong
ow dan bak ik wel wat anders..misschien wel kleine cakejes haha.. Heb hem er daarstraks uitgehaald en het ruikt overheerlijk als ie net zo lekker smaakt als dat hij eruit ziet hihi.. net weer ff lekker gewandeld..vind het echt lekker weer..dhani volgens mij ook..heb nu al twee keer een uur gewandeld vandaag.. Trouwens Lin deze banner is ook gaaf..ow het is natuurlijk bijna valentijnsdag..moet ik ook maar iets roods maken en met hartjes hihi..neee het is jongen..doe ik maar niet Wat staat er bij jullie op het menu vandaag? Hier boerenkool met unox rookworst.. Hoe ziet het trouwens met die koolsoorten?want las laatst hier dat baby's geen koolsoorten mogen..dus dan mag dhani geen boerenkool vanavond toch? maar waarom mogen ze dan wel bloemkool? Is toch ook een koolsoort of wordt ik nu gek?
Hallo meiden, En, is de cake gelukt? Dat van die honing wist ik, maar raar dat ze dat aanraadden bij de apotheek! Bloemkool mag wel, is een zachtere koolsoort en zit geen/nauwlijks nitraat in oid. Anders moet je t ff opzoeken. Lindaaa, wat heerlijk even er tussenuit! Je bent al weg, maar wens je nog veel plezier toe! En niet te veel gokken he? Taat, leuke foto's van Gijs! Mooi jasje heeft hij aan! Leuke banners weer! Lin2 beterschap voor Iman!
We zijn vanmorgen even op de koffie geweest bij mn schoonouders. En vanmiddag hebben Tijn en ik lekker geslapen in ons grote bed, heeeerlijk!