Nou, m'n msn is helemaal weg Hij start ook niet op haha. Cyenna dr schuld, die zat te rammen op dat toetsenbord haha.
selam mama's met onze tamer gaat alls goed, hij slaapt nu lekker maar hij moet nu eigenlijk zijn groente potje hebben. tamer heeft nu weer wat nieuws. hij wil niet meer uit de fles drinken. dus ik moet de flesvoeding dikker maken met rijstebloem en dan met een lepeltjes geven. dat deed ik zo wie zo al met 1 flesvoeding maar ik moet nu dus 3 flesvoedingen zo geven. dan wil hij wel alles op eten. lekker ventje hoor!
Hoi Layla, Fijn dat het goed gaat met Tamer! Een boel meiden hier hebben op Tamer gestemd met baby vd maand. Mss krijgt/heeft hij ook wel last van tandjes. Hey Keejbie, Alles goed? Heppie foto's? Jeetje Lin2, wat schrikken zeg van Annemarie. Ik zal zo ff reageren in de lounge. 520gram....das echt weinig... Ik hoop zo dat het goed gaat! Mooie foto's trouwens van je kleine meissie. Wat n poppie is ze ook he. Leuk Miran dat het etentje geslaagd was! Veel plezier vanavond!
Lin.. echt leuk die filmpjes en fotos van Iman. Wat een lekker meissie is het zeg. Volgens mij is ze weer een beetje opgeknapt niet ? Bedankt voor de banner trouwens, nu weet ik alleen niet hoe ik hem erop moet krijgen. Hellupppp... Ik vind de eerste trouwens het mooiste.
selaam @mieke ik dacht dat eerst ook omdat hij 3 dagen last had van verhoging van 39 graden. ik helemaal in paniek. maar hij is nu weer beter. we wachten maar af. tamer heeft wel een bobbeltje in zijn mond waar een tandje moet zitten maar dat zit er al weken. ik zag inderdaad dat er veel gestemd is. ik hoef niet perse te winnen. ik doe het meer voor de lol. maar het zou wel leuk zijn als ik wat zou winnen.
Fijn dat het dan nu weer beter gaat met Tamer! Wie weet komt er strax wel een tandje.... Ja, zou wel leuk zijn he als je wint! Hey Lin, weet je al wat meer van Annemarie? Echt een kleintje dan... Ik hoop zo voor ze dat het allemaal goed gaat!
Hello... Layla, ik heb gestemd op Tamer bij baby vam de maand. Miekie, nee niks meer gehoord. Jason zei vanmiddag op msn dat de andere 2 kids bij de buurvrouw logeren en dat hij even wat kleren kwam halen voor Annemarie.