Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Leuk ook je haar zo keejbie ;) ..
    zwemmen vond hij echt super..toen hij er voor het eerst in ging had ie ff zoiets van hmm wat is dit nou..maar hij ging niet krijzen of huilen..hij vind het echt heerlijk en zit er ook over na te denken om met hem op babyzwemmen te gaan.. :)

Tinus..ga zo ook ff op je site kijken..mijn site is nog niet helemaal af hoor..eigenlijk helemaal nog niet..dit is ff tijdelijke site..

ik kom echt niet aan bijlezen toe hoor..vinden jullie het heel erg als ik me vanaf nu weer met jullie gesprekken ga bemoeien haha..

Ga ff het eten maken..

weten jullie trouwens dat ik errug verslaafd ben hieraan..weten jullie wel hoe erg ik er de P in had toen ik niet op internet kon haha..pff best erg eigenlijk :oops:

Hoe zit het trouwens met onze meeting?

2. Niet meer actief

Tinus heb ff snel op je site gekeken..zoveel foto's :) Ga vanavond ff op mn gemakkie kijken ;)

3. Niet meer actief

ja veel foto's he.....

Ja we hebben wat geregeld en we hebben een paar pagina's terug een aantal datums opgeschreven die allemaal op een zondag vallen. Maar er zijn maar weinig dames die daar op reageren. Dus of het is niet te regelen en anders moeten we eens wat afspreken.

Ja ik wil eigenlijk ook wel met Yanouck op baby zwemmen. Moet alleen nog ff informeren hier in de omgeving.

4. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hoihoi,

Leuk dat korte koppie sonnie.

Keejbie, leuk dat donkere koppie.
    Kan nog niet echt zeggen of ze een ander meissie zo is, want echt huilen heeft ze nooit gedaan, alleen de afgelopen dagen wat meer als normaal.
    Het was dus alleen aan haar ontlasting te zien. Ze heeft tot nu toe niet zo veel bloed meer in haar ontlasting, dus geen idee nog. Spugen deed ze al bijna niet, af en toe mondje terug. Maar das normaal.
    Ze lijkt wel wat rustiger nu, maar af en toe zet ze weer een keel op en dan twijfel ik weer.
    wat een onzekerheid allemaal.

ze ligt nu weer heerlijk te slapen.

5. Niet meer actief

achossie arme alyssa..heb net ff het hele verhaal gelezen..pff wat zal je geschrokken zijn..wel lekker dat jullie haar nu weer thuis hebben en dat deze voeding helpt..

hmm oke dus op zondag..meestal kan ik dan wel..behalve in oktober een paar keer niet..maar ik ga ff jullie voorgestelde data's bekijken..zal toch echt wel datumpie bij zitten wanneer ik ook kan :)

6. Niet meer actief

He sonnie een vraagje.
    Wat had Dhani aan in het zwembad? Want ik ga met Yanouck baby-moeder zwemmen doen. Maar heb geen idee wat ik haar aan moet doen dan in het water.

7. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hey Tinus, ik weet niet of je het leuk vindt, maar ik ga ook babyzwemmen vanaf oktober met Iman en bij de Hema hebben ze hele kleine badpakjes, vanaf maat 56... zoooo schattig, die heb ik dus gelijk gekocht...

8. Niet meer actief

@Tinus..ik had voor Dhani gewoon een zwembroekje..gekocht bij Rainbowbabies..kon nl nergens zwembroekies vinden in maat 56..Ze hadden bij centerparcs ook van die speciale zwembroekjes..maar de kleinste maat was vanaf 7 kg..dus voor dhani nog niet echt handig..maar veel oudere kindjes of wat zwaardere babies hadden allemaal zo'n speciaal zwembroekje aan..

9. Niet meer actief

He Sweetangel. Nou maatje 56 wordt een beetje een probleem voor Yanouck want die past mevrouw al niet meer. Maar neem aan dat die ook wel in grotere maten zijn. En als ik me niet vergis heb ik tussen de gekregen kleertjes ook een zwembroekje zitten.

Maar hadden jullie daar ook een luier achtig zwembroekje onder. Voor het geval dat ze niet in het water doen poepen.

10. sweetangel100

Ze hebben leuke badpakjes vanaf maat 56, dus dat is geen probleem voor Yanouck :) En helemaal niet duur, die van mij kostte maar 6 euro.
    Ik was verbaasd om zo'n klein badpakje tegen te komen, had het tot nu toe nergens gevonden!!

Ik doe er geen luier of iets onder. Op de folder van het knuffelzwemmen stond dat ze afraden. Het komt zelden voor dat een baby poept tijdens het half uurtje zwemmen, en als het zo is dan zit het toch in het broekje/badpakje en kun je er snel uit gaan. Ik weet niet waarom ze het afraden? Volgens mij omdat dat zich volzuigt met water en zwaar wordt, maar speciale zwemluiers zijn ook niet nodig staat er.
    Maar is misschien ook per zwembad verschillend!

11. Niet meer actief

Ja heb er een mail naar toe gestuurd met een aantal vragen. Maar moet jij ook een zwembandje hebben of niet. Sorry voor al die vragen.

12. sweetangel100

maakt toch niks uit!
    er staat niks over op de folder!
    Laat me eens weten of je die nodig hebt, of heb je dat niet gevraagd in de mail?

13. Niet meer actief

Ik had er niet zo'n broekje onder omdat dat nog veel te groot is voor dhani..bovendien lijkt het me niet lekker zitten want die broekjes worden best groot in het water..
    We waren met Dhani elke dag zo'n drie kwartier tot een uur in het water maar geen 1 keer gepoept..waarschijnlijk wel geplast maar daar merk je niks van haha..werd af en toe wel beetje warm tussen hem en mij in als ik hem vasthad haha maar ja water genoeg..

14. Niet meer actief

wel ja water genoeg en ja dat hoort erbij. Dat doet yanouck ook wel eens als ze in badje zit.
    Ja heb van alles gevraagd. En zodra ik wat meer weet laat ik je wel wat weten.

Ik heb er wel zin in omdat tegaan doen met Yanouck. Ben wel benieuwd hoe zij er op zal reageren. Maar thuis vind ze in bad ook helemaal geweldig. Dus dit zal ook wel leuk zijn.

15. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Haha grappig hoor Sonnie :p:p

Ik heb een koortslip potverdorie!! Heb het nog nooit gehad nu zomaar opeens heb ik het :( Straks maar ff creme halen want dis niet goed voor onze uk.

Nog het nieuws gezien dames?! Buschauffeur onwel geworden in Apeldoorn?! Dat is dus het winkelcentrum naast me. Daar stap ik altijd op dus nog geen straatje verder. FIJN!!! hehe

16. sweetangel100

Wij hebben thuis alleen een douche, de douche vindt ze ook super, ik neem haar om de dag met me mee. bij mijn ouders ga ik vaker met haar in bad. Vindt ze geweldig. Helemaal uitgestrekt en ontspannen. Dus ik denk dat ze het zwemmen ooksuper vindt!

17. Niet meer actief

Nou ze heeft gewoon een klein baby badje alleen Yanouck maakt zich helemaal lang en dan zit ze met haar voetjes tegen de achterkant aan en dan duwt ze haar hoofdje tegen de andere kant aan. En dan trekt ze zich weer in en dan in een keer duwt ze zich weer uit elkaar en dan begint ze helemaal te schatteren. geweldig en Johan neemt haar wel eens mee onder de douche en dat vind ze ook leuk.

18. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Demiën-Sem past niet goed meer in zijn badje.

Als hij rustig blijft liggen gaat het prima. Maar zodra meneertje in het water komt begintie te trappelen als een gek dat vindie prachtig.

Alleen issie niet meer zo'n klein babytje en begint dan heel hard te huilen omdatie niet meer de ruimte heeft in het badje :(:(

Dus neem hem nu vaker onder de douche mee.

19. Niet meer actief

Nee keejbie niet gezien op het nieuws..maar gek idee he..zijn er geen gewonden verder gevallen..

Net wel in de krant gelezen dat er een vrouw in de jacob v. lennepkade is gevonden..nou woont mijn vriendin daar..ieks..heb haar net sms gestuurd of ze nog leeft :( Ze had me vorige week dinsdag voor het laatst gemaild..heb het weekend pas kunnen reageren maar meestal reageert ze wel meteen..niet dus nu..naja zal wel een andere reden hebben..maar schrok wel toen ik het in de krant las..ze heeft ook nog niet gereageerd op mn sms :(

Maar kan het nu nog kwaad dan een koortslip voor je ukkie? heb er nog nooit last van gehad gelukkig..maar lijkt me niks..is ook zo in het zicht he :(

Heb echt sinds gisteravond mega pijn in mn keel..kon er vannacht niet eens van slapen :evil:

Oja dhani heeft zn oude ritme weer terug..hij heeft vannacht weer doorgeslapen tot zes uur..dit was voorheen ook zo alleen sinds centerparcs kwam hij weer om drie uur 's nachts :( Nu slaapt hij ook nog steeds..yeahhhh kan ik ff dingetjes doen..op mn gemakkie koffie drinken :)

Straks ff naar de stad..helaas regent het..maar heb luiers nodig en die zijn bij trekpleister in de aanbieding...moet ook ff naar gemeentehuis voor uittreksel geboorteakte van dhani..we moeten nog steeds het gezag aanvragen bij rechtbank voor mn vriend..

GA ff de was in de droger stoppen..tot strakkies maar weer :p

20. Niet meer actief

Vraagje:

wat vinden jullie van onderstaande foto om uit te vergroten????

Ik vind hem wel gaaf..maar zou hij vergroot ook mooi zijn voor aan de muur??

Deel Deze Pagina