Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Gelukkig gaat het weer goed met Ivan!

Oh lekker Lin, 200 euro gewonnen!

Ik heb geen plannen voor vandaag.. Lekker rustig thuis ;)
    Zometeen gaan we nog wandelen met Cyenna.

Ik heb m'n H&M pakket trouwens nog niet binnen, terwijl er op die site staat van TNT dat het afgeleverd is hier :(
    Nog maar ff afwachten dan...

Dan moeten we hier idd nog maar ff wachten met een fietsstoeltje. Ze is ook nog geen 9 kilo, dus dan zou het sowieso nog niet kunnen.

2. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Haha dat is idd goed Lin!

Ons manneke is gelukkig weer ff gerust.

De afgelopen week mog ik er de hele nacht uit omdattie maar bleef huilen.

Dacht ff aan een fase maar het is toch het tweede tandje wat door is gekomen en nu heeftie er 2 naast elkaar echt zo lieffff hihi

3. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Wat is het rustig hier!

Demiën ook al 2 tandjes! Gaat hard bij jullie beebs! Hier nog steeds niets ;)

Ik heb m'n H&M pakket dus...
    Ze hadden hem aan de schuur gehangen :(
    Lekker handig als je dat niet weet....
    Maar goed, het joggingpakje is superleuk!

4. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    Miran foto's hihi..

Lin nog gecondoleerd..

Roos, gelukkig dat het weer goed gaat met Ivan!

Heb foto´s gemaakt van ons eerste fiets tochtje en zal ze morgen er ff opzetten..

Het is een rustig weekendje geweest hier..;)

En Lin1, leuk dat je het naar je zin heb gehad en lois, ook leuk gehad bij oma?

oh, we gaan eten hoor ik...

nou jullie ook eet smakelijk en laterssss

doeiiiiiii

Oh ja al nieuws van annemarie/Benthe of jij weet lin2? Hoop echt dat het goed gaat zeg..

5. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    Hallo Ik kom ook weer es ff om de hoek kijken ;)

Lin gecondoleerd, lin2 goed dat je een weekend weg bent geweest! lekker zeg!
    eliesja ben benieuwd naar de foto's! Wij willen ook graag fietsen, maar durf dat ng niet echt omdat luca nog geen 9 maanden is.. (ivm hoofdje etc)

Miran, hier ook nog niets te zien hoor ;)

Keejbie-> fotoooo!

Wat erg voor mvjanelle.. hopelijk is het een sterk meisje en slaat ze zich erdoor! Maar het is wel een heeeel kleintje zeg :(

Wij hebben een beetje ruzie thuis.. eig over hetzelfde als altijd.. (schoonfamilie ;) ) Magoed, daarom ben ik eig weinig online geweest..
    Het zit me nu echt heel erg hoog, het speelt namelijk al een heel tijdje. Als het aan mij lag gingen we emigreren naar verwegistan.

6. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hallo dames!

Wat is het hier rustig!

Son, nog steeds op zolder? ;)

Super dat je het leuk gehad hebt Lin!
    En nog lekker gewonnen ook hihi

Geen nieuws meer van Jason, maar ik denk dat hij de hele dag in het ZH zit... Logisch ook!
    Als er nieuws is meld ik het ;)

Waar zijn de foto's Eliesja! Zien!
    En hoe slaapt het nieuwe bed?

Iman kreeg vanmiddag bij mijn ouders de eerste keer een potje spinazie. Ze vond het zo vies dat ze er echt van in paniek raakte :confused:
    Zelfs met fruithapje appel erdoor heen wilde ze het niet, terwijl ze echt honger had :confused:
    Ik had niets anders bij me, dus toen maar een flesje gegeven in plaats...
    Ze eet normaal alles zonder morren, dus dit moet blijkbaar echt vies geweest zijn haha...

7. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    aah wat zielig voor iman! Dan vondt ze het indd heeeel vies!
    Zoiets hadden wij met andijvie stampot.. huilen joh.. echt zielig huilen, niet drammerig huilen.
    Maar hij at gewoon door, en met elke hap harder huilen. (had vast honger) toch maar snel gestopt.

Ben wel benieuwd hoe het met het kleintje van mvjanelle is!
    Mooie banner trouwens linda & linda! Ik wil ook nog wel een paar :) (of 1 ;) )
    als iemand zich geroepen voelt ;)

8. sweetangel100

Hihi ik maak er nog wel wat voor je Senna!
    Morgen ok? ;)

Iman at eerst ook door, maar ook elke keer harder huilen!

9. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

Dec 5, 2005
    1,487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Hee lin.. onwijs bedankt voor de banner.. hij is super...
    En ook nog gecondoleerd, moet wel en schok zijn...

Andere Lin.. fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad, dat had je denk ik ook wel even nodig. Je hebt de laatste tijd genoeg meegemaakt, en weinig rust gehad.

@ Senna... jij ook al problemen met je schoonfamilie.
    Hebben wij ook een hele tijd gehad. Waardoor wij samen ook steeds ruzie hadden. Gelukkig ging mijn man ook inzien dat het zo niet langer ging en hebben we nu al anderhalf jaar geen contact meer met mijn schoonmoeder. Ook mijn zwager en schoonzusje hebben geen contact meer met mijn schoonmoeder.

10. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

Dec 5, 2005
    1,487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Wij hadden dat pas ook met Macroni. Ik hoorde van veel mensen dat ze dat zo lekker vinden, dus ik een potje gekocht. Nou helemaal rillen ging hij,hij vond het zooooo vies.

Wij zijn vanmiddag ook lekker wezen fietsen...
    Valentino vindt dat echt geweldig, hij kan alles goed zien...

11. sweetangel100

Ohh Senna, sorry meid lees ik nu pas...
    Wat rot van je schoonfamilie...
    Ik ga er ook altijd met tegenzin naar toe :(
    Of ja, vaak in elk geval...

12. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

Dec 5, 2005
    1,487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Hee lin.. alles weer okay met Iman?

13. sweetangel100

Jep... Ze is wel nog hees, dus ik denk dat ze keelpijn heeft. Ik heb een kuurtje van 7 dagen van VSM voor haar gehaald, voor haar luchtwegen, keel enz. Maar ze is weer levendig en alles ;)

14. sweetangel100

Ik voel dat Cindy eraan komt... :)
    Hoe is het met Sam?

15. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    Jullie banners zijn echt gaaf!~

Fijn dat ik niet de enigste ben! Soms denk ik echt dat dat ons uit elkaar kan drijven.. Maar dat wil ik echt niet.. Maar soms...
    voor mij is het misschien makkelijker dan voor mijn vriend want het is natuurlijk zijn familie!

We hebben ook al eens een jaar het contact verbroken met mn schoonmoeder. Heerlijk rustig. ;)
    Nu liggen we een beetje dwars met zijn broertje, die heeft geld geleent van mijn vriend (voor mijn tijd) en dat willen we wel graag een x terug hebben.. nu heeft hij een baan.. en nog wil ie niets betalen.. Echt drama.
    Mn vriend heeft zoiets van zondag gaat ie er heen en wil hij dan nog geen regeling treffen e.d dan verbreken we het contact..

Nouja zit natuurlijk nog een heel verhaal aan vast maar het komt er op neer dat hij met zijn vriendin in de schulden zat (echt diep) en dat mn vriend ze toen geholpen heeft..

Nouja stank voor dank dus.. Kan daar echt niet tegen he.. van je familie moet je het hebben. :S

16. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

Dec 5, 2005
    1,487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Valentino is ook nog een beetje verkouden...
    Heb vanavond een kruidenbadje voor hem gemaakt, en hem een beetje ingesmeerd met Luufbalsem. Ook is hij een beetje hees...

17. sweetangel100

Wat een zeik Senna... pfff...
    Ik hoop dat jullie eruit komen!

Wat wil je voor een banner? Heb je wensen? Kleur? Welke foto's? hihi

18. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

Dec 5, 2005
    1,487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Vervelend is dat dan he.. denk je iemand te helpen en dan moet je nog achter je geld aan ook als een bedelaar.
    Ik zou me mijn ogen uit mijn kop schamen.

Wij hadden ook steeds problemen door mijn schoonmoeder.
    Door allerlei problemen in haar verleden kampt zijn met psychische problemen, waarvan ze haar kinderen de schuld geeft.
    Ze zegt ook letterlijk dat ze niets aan haar leven heeft gehad, omdat ze voor haar kinderen moest zorgen. Haar man is bij haar weggegaan toen mijn man 8 was en zijn broer 12 jaar.

Na heel veel problemen met haar, heeft mijn man eindelijk voor zichzelf en mij gekozen. En heeft het contact met zijn moeder verbroken.
    Dat is nu 1,5 jaar geleden.... eindelijk rust.

Maar sinds deze week is de rust weer verdwenen.
    Zowel mijn zwager en schoonzus als wij zijn telefonisch bedreigd met de dood. Wij weten zeker dat zij hier achterzit, en hebben ook aangifte gedaan. We zijn er niet van geschrokken, maar leuk is anders.

19. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    kijk maar linda :D Maakt mij niet zoveel uit, vindt alle banners die hier staan eig leuk!
    Maar indd wat een gezeik!

Jeetje mamaantje, das wel heel heftig indd! kan me voorstellen dat jullie geschrokken zijn!
    Ook erg voor je man.. dat is dan je moeder..

20. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

Dec 5, 2005
    1,487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Ja in het begin had hij het er erg moeilijk mee.
    Maar elke keer die problemen dat werd hij ook echt spuugzat.
    Totdat eindelijk zijn ogen open gingen en hij doorkreeg dat ze zijn
    leven wilde verpesten omdat dat van haar ook verpest was.
    Dat heeft ze zelf toegegeven.

Maar we hoopte nu echt van haar af te zijn, maar nu beginnen er weer telefoontjes binnen te komen. Ze belt nu niet zelf, maar ze laat iemand bellen. En wij weten zeker dat het vn haar af komt. Maar het is moeilijk te bewijzen. Als het doorgaat kan de politie het nummer achterhalen en een waarschuwing geven.

Share This Page