ja indd elke keer de politie bellen en melding maken, dat is het enige wat je kan doen. Kan me "voorstellen" dat hij het daar moeilijk mee heeft. Goed dat hij voor zijn gezin heeft gekozen. Ja dat is ook waar wij onwijs ruzie om kunnen hebben.. over zijn familie, ik vindt dat hij over zich heen laat lopen.. hij op zijn beurt vindt het moeilijk om hard te zijn voor hun. Terwijl als puntje bij paaltje komt hun er niet voor hem zijn. Dat zie je nu wel weer.. Ik ben zelf helemaal niet snel kwaad ofzo, maar wat dit betreft loop ik nu echt op mijn tenen.
Ik kan me ook wel voorstellen dat het moeilijk is voor je man, het is toch zijn familie. Het is moeilijk je voor te stellen dat ze niet het beste met je voor hebben en niet 100% voor je gaan. Bij mijn man was dat ook zo, totdat hij mij leerde kennen ging het redelijk. Maar vanaf dat hij mij leerde kennen, ging ze heel vreemd doen. Net of ze haar kind niet los kon laten en ik hem inpikte. Ze heeft ook toegegeven dat ze jaloers was dat zijn leven wel op de rails was en die van haar niet. En daar gaf ze haar kinderen de schuld van. Zijn broer had toen al met zijn moeder gebroken, omdat het bij hen precies hetzelfde liedje was. En uiteindelijk hebben wij haar de keuze gegeven of je zoekt hulp of we verbreken het contact. Maar ze wilde geen hulp zoeken, want dat koste haar teveel tijd. Toen de kleine werd geboren, wilde ze natuurlijk wel contact. Maar toen hoefde het voor ons ook niet meer.
goeiemorge, hier zijn wij ook weer eens. en ik heb lekker onverwachts een WEEK vrij. heerlijk kunnen we een beetje bijkomen. En alle verkouden kindjes zielig jullie moeten maar snel opknappen. En linda hoe is het nu met lois. En ik las net dat benthe is geboren weet iemand hoe het er nu mee gaat? En over schoonouders, ik heb echt de liefste van de hele wereld. Mijn vriend niet die vindt zijn schoonouders verschrikkelijk, dus zit ik er tussen in.
Leuke fotos hoor op de fiets, vindt zij het ook zo geweldig ? Hoe is het nou met Sam, die was toch ook niet zo lekker ?
nee dat was echt een ramp, hele korte nachten voor het weekend om 5 uur wakker van de benauwd heid. ze is nog wel benauwd maar gelukkig wel weer levendig. ze kan sinds zaterdag ook terug ROLLEN. ze rolt nu de hele kamer door. eten gaat nog wel moeizaam, ze wil nu geen brood meer en flesje gaat ook niet zo goed. slapen gaat gelukkig wel wat beter wel veel hoesten.
Alyssa kan al goed alleen zitten, dus hoef niet te wachten tot ze 9 maanden is.. Wat een ellende met die schoonfamilie zeg.. Had ook altijd ellende met mijn ex zijn ouders, heb het NU super getroffen, met mijn man, mijn schoonfamilie.. alleen ligt mijn eigen familie beetje erg uit elkaar... idd van je familie moet je het hebben, je hebt gewoon meer aan je buurvrouw of vriend/vriendin dan je eigen familie! Ben nu ook we benieuwd hoe het met kleine Benthe gaat... Zeg Lin2 heb je dr zin in...(met banners maken hihi) zou dr ook nog wel paar willen, vind ze allemaal van iedereen echt heel gaaf... Als je het voor mij zou willen doen...graag, ik hoor het wel.. En ons bedje...die slaapt heeeeeeeeeerlijk en hij is zo mooi! Zal es een foto maken en dan zal ik jullie mee laten genieten..hihi tis weer maandag... tijd gaat zoooooooooooo hard...
Fietsen vind ze idd geweldig.. de nachten gaan met Alyssa steeds beter..hopen dat het zo blijft. Ze is nog wel steeds super verkouden, zo dicht zit het, dat er gewoon bloed mee komt uit dr neusje.. Ze wil ook niet meer uit dr fles drinken, omdat haar neusje zo dicht zit, nu hebben ze bij prenatal zo´n speciale beker om uit te leren drinken en die heb ik gekocht en nu geef ik haar melk maar uit dat bekertje! We hebben gister haar bedje lager gezet, beter voorkomen maar he, ben zo bang dat ze straks in 1 x op de grond ligt..
Goedemorgen! Eliesja, ik maak er voor jou ook nog wat hihi, maar ik kan niet beloven wanneer ze klaar zijn! Als ik straks niets te doen heb zal ik aan de gang gaan Leuke foto's van Alyssa op de fiets! Dus Cindy, als ik het goed begrijp dan vind je vriend jou ouders niet ok? Dat is niet leuk... Nou over schoonmoeders gesproken, ik ga vanmiddag met die van mij naar het dorp hihi... Ok nu over vannacht: Iman kwam om 12 uur. Toen was ik nog wakker, dus haar een flesje gegeven. Toen kwam ze om 5 uur. Ze bleef schreeuwen. Toen heeft ze weer een fles uitgedronken Toen kwam ze om even voor 7. Speentje gegeven en toen heeft ze het tot 9 uur volgehouden. Dus echt een R*T nacht... Ik hoop dat het snel beter gaat met Sam! Wel goed dat ze kan rollen hihi!
goedemorgen dames, We hebben ook het bed en de box verlaagd voor het geval dat. Wat hij heeft de spijlen ontdekt hij doet er nu nog niets mee maar als hij het straks eenmaal weet pff. Nog twee weken en dan mogen we naar de kinderarts en het kan mij niet snel genoeg zijn. Gijs heeft zoveel last van zijn adem hij kan zijn flessen niet goed drinken slaapt heel onrustig ik hoop echt dat die arts straks iets meer kan betekenen want dit is geen doen zo arm kereltje. ik ga nog effe bijlezen
Wat een ellende toch he met schoonfamilie .... ik had het bij mijn vorige vriend ook maar gelukkig met mijn schoonouders nu geen problemen. Al denk ik wel dat ze mij soms vreemd vinden maar het contact is erg goed. Lin, wat balen he zo'n gebroken nacht. Hier ook weer, maar dit keer gelukkig maar 1x, van 1 tot kwart voor 2 vannacht opgezeten. Daarna werd ze van mijn vriend wakker omdat ie naar zijn werk moest om half 8. Ik vind het zo zielig voor Mvjanelle, eerst met haar man en nu die kleine veel te vroeg geboren, ik hoop echt dat het goedkomt. Ook al ken ik haar niet goed denk ik er veel aan. Leuke foto's Alyssa ! Ik wil ook best nog wat banners maken zodat jullie kunnen afwisselen, ik maak ze meestal met stripfiguurtjes erbij als jullie dat leuk vinden, laat me dan maar weten welke kleuren en welk figuurtje Cindy, fijn dat het weer wat beter gaat met Sam. Wel lekker dat je een weekje vrij bent he !
Balen weer zo´n nacht lin, hopen dat het snel beter gaat! En ook voor Gijs, arme Gijs, hopen maar dat de arts meer kan doen dan... Oh geef niet hoor lin, ik ben al blij dat je et wil doen, neem je tijd, rustig aan hoor hihi..al je wel ff wat foto´s sturen.. moet wat doen..pff geen zin, zit nog was in de wasmachine en droger.. en de vaatwasser nog leeg ruimen.. ble ble ble
Ohh arme Gijs, zielig dat ie het zo benauwd heeft Loïs heeft een klein puntje boventand door en ze zit nu steeds te knarsen met haar ondertanden, zo eng. Zou dat kwaad kunnen ? Tinus, deed Yanouck dat nou ook of ben ik nu aan het hallucineren
Oh Lin1 das ook wel leuk ..met stripfiguurtjes.. LEUK! Dus graag ..als je nog wil.. waar moet ik de foto´s naar toe sturen? hihi
ik ben ook heel benieuwd met gijs, als de kinderarts er iets aan kan doen. ga ik ook terug naar de ha en dan sta ik er op om ook nog een keer door de ka te laten kijken. sam hier ook slecht drinken en eten en veel hoesten. doet gijs dat ook?
lindaaa hoe gaat het nu met loisje? en fijn dat je hbt genoten van het weekend. o ga even bij sam kijken, ze is al de hele ochtend aan het huilen! wat zou het nu weer zijn...
Taatje, als Gijs zo slecht kan drinken kun je dan niet bellen of je eerder mag komen? 2 weken zijn nog zoooo lang! Fijn dat Lois maar 1 keer kwam Lin! 3 kwartiertjes is nog te overzien, heb je erna toch lekker kunnen slapen! Hoezo denk je dat jou schoonfamilie je raar vind hihi? Eliesja, ik zie de fotos wel komen!