Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Morguh..

Jeetje wat erg zeg voor mvjanelle..het zit ze ook echt niet mee he :( Hoop dat alles goed gaat met de kleine benthe..

Linda leuk dat jullie er ff lekker uit zijn geweest met zn tweetjes en dat Loïs het naar haar zin heeft gehad bij Oma.. :D En nog geld gewonnen ook..hihi wat wil je nog meer ;)

Ivan ook al ziekies geweest..schrikken hoor..gelukkig gaat het weer goed met hem..

Eliesja leuke foto's van Alyssa op de fiets :)

Miranda wel ff foto showen van Cyenna in dr nieuwe outfit he.. ;)

Linda balen van je nacht weer met Iman :(
    En je vroeg wat we doen met Dhani als we de zolder op gaan..nou meestal gaat hij gewoon mee..leggen we hem op een speelkleed...maar zaterdag kwam mn zusje en omdat het zulk lekker weer was is ze een hele tijd met hem gaan wandelen en naar de stad geweest..dus konden we alles ff in de grondverf zetten :D

Fijn dat het beter gaat met Sam..En lekker een weekje vrij..geniet ervan ;)

Arme Gijs..zielig hoor als hij het zo benauwd heeft..nog twee weekies wachten dus..ben echt heel benieuwd..

Senna triest hoor van je vriend zn broertje..heeft hij hem ooit proberen te helpen krijg je stank voor dank..heeft hij hem inmiddels al gesproken?

Heb nu volgens mij wel op iedereen gereageerd geloof ik..

2. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    linda dus echt een rot nacht gehad met iman, das klote. je wordt er zelf zo moe van, en mijn vriend hoord haar ook nooit dus ben ik bijna altijd aan de beurt. hoort jouw man haar wel?

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ja hahaha mijn man hoort haar wel. Maar daar blijft het dan ook bij :)
    En ik weet dat hij haar hoort, maar hij doet alsof hij haar niet hoort :)

Son, dus het is lekker opgeschoten met de zolder!
    Fijn zeg!

4. TellMe

TellMe Niet meer actief

Nou ehm ik ben gewoon raar denk ik :D Ik reageer soms voor mensen die me niet zo goed kennen nogal vreemd als ik last van eczeem heb. Ik wil dan niet naar buiten en dat begrijpen ze niet altijd even goed. Ik ben er dus vaak niet bij op verjaardagen enzo en dat vinden ze niet leuk denk ik, dat merk ik wel.

Met Loïs is alles weer ok Cindy ;) alleen dat doorslapen nog even niet.

5. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    ja cindy gijs proest zich helemaal gek zeker tijdens het eten is zo zielig.

Wat erg van mjvanjannelle heb even een berichtje geplaatst ook op de beebiesite.brrr de rillingen lopen nog over mijn rug ik hoop dat alles goed komt.

lin2 balen van de rotnachten ik hoop dat het snel weer over is. En als gijs zo blijft ga ik gewoon weer naar de HA hoor! ik kijk het nog eventjes aan.

6. TellMe

TellMe Niet meer actief

Lekker Son, je zolder schiet dus echt op nu :) Dhani wel lekker geslapen ?

Ik ga even mijn kind voederen en dan ga ik banners maken :)

Tot zo !

7. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    ik ga denk ik even wandelen misschien dat ze dan rustig wordt.

8. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    succes cindy!

9. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Succes Cindy!

Ja Taat, zou ik wel doen!
    Dan zou ik echt niet nog 2 weken gaan wachten!

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    haha nou mijn man hoort haar dus echt niet!
    Ik ben dus altijd het haasje..

11. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Nou bij deze voor alle zieke kindjes... BETERSCHAP.
    Het moet maar snel lekker lente worden....

12. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hoop dat sam lekker gaat slapen.
    succes

de belastingdienst belde weer...grrrrrrrr...wordt er echt niet goed van..
    moet weeeeeeeeeeeer een aangifte doen voor de kindertoeslag.. gek gek gek wordt ik dr van..
    ](*,)

hmm moet nog steeds van alles doen en ik hoor Alyssa alweer wakker worden ...oeps.. :oops:

13. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    eliesja mijn man heeft vanmorgen ook ruzie gemaakt met de belastingdienst ze hebben gewoon de telefoon erop gesmeten. Hij heeft daarna weer terug gebeld en werd toen wel geholpen hihi.

Ze waren ons kwijt geraakt en nu blijkt dat ze onze gegevens niet juist hadden ontvangen vorig jaar al niet maar hebben toen wel een voorschot overgemaakt en nu kregen wij niets meer. We betalen nu al 2 maanden weer vooruit en zoveel centjes heben wij niet meer. Dus we hebben gezegd dat ze maar over de brug moeten komen en als het goed is moeten we morgen iets toe faxen en dan krijgen we onze centjes. maar de belastingdienst zijn ook niet onze vrienden hoor.

14. TellMe

TellMe Niet meer actief

Wat een gedoe ook met de belasting ! Ik kreeg laatst een dwangbevel dat ik binnen 10 dagen aangifte 2004 moest doen en anders 1000 euro boete. Die aangfite was allang gedaan grrr

Eliesja lachen joh net. Ik open jouw mail en Loïs zit naast me aan het buro in dr kinderstoel. Ziet ze de foto's van Alyssa begint ze keihard te gillen en te lachen :) Ze vindt haar erg lief geloof ik !

15. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Lachen he hoe ze reageren op foto's van andere kinderen.
    Valentino doet dat ook, bij mijn ouders hangt een foto van mij en mijn zusjes van vroeger. En daar is hij helemaal vol van, hij moet er steeds naar kijken en lachen en zwaaien, geweldig.
    Ook als hij zijn eigen spiegelbeeld ziet.

Vraagje... vanaf welke leeftijd gaan jullie de kinderen voorlezen?
    Ik lees vaak dat dat vanaf deze leeftijd al moet, maar daar hebben ze toch weinig interesse in...

16. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Gijs vind voorlezen geweldig! dus wij lezen nu al maar dat is per kind verschillend natuurlijk gewoon kijken wanneer hij het leuk vind.

17. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Hoi hoi,

hier is alles gelukkig weer rustig.
    Schoonouders daar praten we maar niet over, had ze liever niet gehad.
    Gister dachten we even gezellig bij John zijn voetbalteam te gaan kijken met zijn drietjes. (John voetbalt even niet vanwege zijn rug).
    Waren ze daar ook incl. mijn schoonzus en vriendin. Wat een feest. Ach ze hebben even met Ivan gezeten en geknuffeld dus hebben we dat weer voor een tijdje gehad.

Doet hier iemand boodschappen bij de C1000 en hoeft niet naar de toppers, ik spaar de zegls namelijk wel. Dus als jullie ze voor mij willen sparen......

Kuzzzzzzz

Cindy succes met wandelen.

18. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    haha lin, grappig..

Vind het ook zo leuk als ik tegen Alyssa zeg, waar is papa, nou ik hoef dus alleen maar papa te zeggen en ze heeft een big smile op haar gezicht..
    idd leuk hoe de kleintjes erop reageren..

Het voorleze deed ik al heeeeel vroeg haha, ze werd rustig van mijn stem, maar heb het de laaste tijd al lang niet meer gedaan. Zou het idd weer eesn moeten doen, schijnt wel goed te zijn voor ze, je stem, leren luisteren.

Ja de belastingdienst zeker ook niet onze vriend..ble, ze belde net weer, we krijgen nu een voorschot, he he eindelijk, we zijn inmiddels blut van al die kinderopvang!

19. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    De foto's van de kerstkaarten heb ik zelfs nog op de deur hangen van alle lieve babies van dit forum.
    Ivan wordt helemaal hyper als we er langs lopen of ervoor staan.

20. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Wij doen altijd boodschappen bij de bas, dus helaas...geen zegels van deze kant!
    Maar als ik eens iets moet halen dan zal ik aan je denken heur..;)

Deel Deze Pagina