hebben jullie de vakantie's al geboekt, wij moeten nog iets uitzoeken. het leek mij leuk om zo'n kant en klare tent te huren of zo iets. en dan niet al te ver weg.
hij is heel mooi, ik had nu een keer pampers rups flex gekocht. vooor s'nachts normaal heb ik kruidvat. nou ze is nog nooit zo nat geweest. dus dat doe ik ook niet meer.
hmm beetje laat zie ik.. ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff, ook ff blazen, willen hier ook GEEN griepje meer zien! =;
Ben inmiddels beetje bij gekomen, stinkt nog wel een beetje, maja, tis nie anders.. De belastingformulieren zijn inmiddels ingevuld en verzonden, dusss ben benieuwd! Betaal best weinig zelf, lang leve de belastingdienst.. huh zeg ik nou... zijn een stelletje paarden met grote, HELE GROTE, oogkleppen op! :-s
Wat staat er bij jullie op het gasfornuis vandaag? hierro, stampot zuurkool met WORST..en speklapje voor mijzelf..jammie.. \/
En Keejbie, hoop ook dat het allemaal goed zit, dit hebben we ook met Alyssa meegemaakt en alles was gelukkig goed... Zal voor je duimen meid.. duim duim duim
Hello ben ik weer stelletje kletsers! Roos, leuke foto's! Ik wil ook geen griep Eliesja, wij hebben net gegeten: macaroni! Dan wilde ik jullie even mededelen dat het geboortekaartje van Benthe onder ZWANGERSCHAP staat en dat naar omstandigheden alles goed gaat met Annemarie en Benthe! De artsen hebben gezegd dat Benthe een sterke baby is, met nu al een eigen willetje Ze heeft ook geen enkele complicatie, alleen wat stuipjes, maar dat was normaal. Zo en dan ga ik nu snel even kijken of er nog wat belangrijks gezegd is
Pampers rups flex zijn toch gewoon pampers baby dry? Die hebben dat er nu standaard opzitten? Of heb je ook nog aparte? Die pampers baby dry met rups flex werken hier SUPER! Heeeeerlijke luiers, echt waar! Zo zie je maar hoe verschillend dat is he
Oh wat super nieuws zeg, heeft het duimen in ieder geval geholpen, hoop echt dat het goed blijft gaan, wat een sterk meisje zeg ..You go girl.. \/
Keejbie; hopelijk valt het allemaal mee! Succes in het ZH! Sonnie, wat heb jij dan voor beer voor Dhani? Ik heb die learning puppy van fisherprice, die is ook zo grappig hihi... En de honden van mijn ouders vinden m idd ook leuk Taat, op de koffie bij de baas, dat doe je goed hoor hahaha... Nou dat was t volgens mij hihi Zie je ook waar jullie allemaal over lullen (hoor wie het zegt... )