Ja mijn man is een beetje gek. Op maandag om de week (dus de weken dat hij op maandag vrij heeft) dan gaat hij 's avonds zaalvoetballen. Dan wil hij altijd dat ik pasta voor hem maak, dan meent ie dat ie beter kan voetballen hihi... Verder wil ik even vertellen dat ik echt leuke kleren voor Iman heb gekocht vandaag. JA IK WEET HET, IK WIL HET NIET HOREN! Ik heb een setje gekocht: een bruine met turqouise broek, een turq truitje en n bruin vestje en 2 mosterdgroene truitje voor maar 9,50 euro! Koopje of niet? Van bakkaboo of zoiets. Verder het UWV nog weer eens gebeld vandaag, hoe het ermee staat.... Wordt er helemaal tureluurs van! Ik wil mijn geld!
Had afgelopen vrijdag paar dingetjes gekocht, slofjes en sokjes en een spijkerbroekje, bij c&a. erg leuk ook!
had me ingehouden, ja twas moeilijk, maar tis gelukt hihi en heb bij prenetal een tuigje voor de kinderstoel gekocht en een speciaal bekertje om uit te leren drinken..
Leuke nieuwe banners weer.. Ow lin dan is ie denk ik ook van fisher price..dit is idd zo'n learning puppy..haha weet het af en toe ook niet meer hoor hoe alles heet.. En weer geshopt..doe je goed hihi Ga zo ff bij zwangerschap kijken naar het geboortekaartje..
TRouwens hier heb ik alleen voor overdag de flexluiers..want 's nachts zijn ze een drama..hij was elke keer zeiknat als hij die om had 's nachts..voor de nacht heb ik nu de gewone baby dry en overdag de flex..
o ja misschien moet ik ze alleen overdag gebruiken. ze zijn ook veel dunner dan kruidvat. ik merk wel nu ze zo veel aan het rollen is dat de luier wat omlaag zakt.
Jup Son, die heb ik ook, leuk is ie he! Alleen als Iman een poot vastheeft dan duwt ze er 10 keer achter elkaar op hahaha... Dan word ik er een beetje lichtelijk gestoord van Oke, t buurthuis is geregeld in Alphen voor de 25e. Madelon zorgt voor routebeschrijvingen. We hebben het huis van 13 uur tot 16 uur. We moeten nu wel even bevestigen wie er echt allemaal komt. Dus Sonnie, Miranda en Linda? Nog iemand zin? Ik had trouwens op de tv gezien dat baby dry nu standaard die flex heeft? Ik niet snap... hihi
vindt het zoiezo raar met de luiers, sam heeft nu midi 4 tot 9 kilo daarna komt 7 tot 18 kilo dat is toch wel erg veel verschil.
Ik ben er heel ff. Cyenna ligt te brullen Dus ga maar snel ff speentje geven en gelijk ANTM op bed kijken! Tot morgen!