Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Jaaa ik denk dat je die wel uitkunt vergroten hoor Sonnie!

Nee zijn verder geen ernstige gewonden gevallen. Alleen is de bus het cafe hiero binnengereden haha.

Ik weet ut ook niet of die koortslip nu nog kwaad ken. Ben wel erg bang nu hoor:( Durf um niet meer te kussen, en dat is nou juist wat mams de hele dag doet hehehe!

Ik ga zo ook lekker na de stad, ik ga met een vriendin van me na de stad met kleine Quinten hehe. Hadden we afgesproken als ze er beide waren zouden we eens gaan wandelen. Nou vandaag is de grote dag ben benieuwd want Onze ukkies reageren op elkaar. Kletsen elkaar de oren van het hoofd en als de een huilt begint de ander ook haha echt schattig!

2. Niet meer actief

Ja het is een mooie foto sonnie. Ik zou hem uitvergroten als ik jou was. Maar ja je moet het zelf weten.

Veel plezier vandaag keejbie.

3. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Dankjewel gaat wel lukken. Had alleen gehoopt op ietswat beter weer. Dacht dat het zonnetje zou gaan schijnen :p Maarja luister dan ook maar nooit naar Piet paulusma (of hoe die ook alweer heet) want die klopt nooit hahaha

4. Niet meer actief

nee dat klopt nooit. Maar de verwachting was wel dat het in de loop van de dag beter zou gaan worden.

5. Niet meer actief

ja he..denk dat ik deze maar ga uitvergroten :)

Ben net terug van de stad..pff ff naar gemeentehuis om akte van geboorte te halen..ben ik gewoon pas na ruim een uur aan de beurt..pff :evil: ..

Kom ik net thuis..zijn die lieve :rolleyes: honden van mij op de bank geweest..had neuspray gekocht gisteren en die lag nog op de tafel..nou dat vonden ze dus wel ff bere intressant..grr..hebben ze helemaal kapot gemaakt op de bank..nu zit er een mega plek neusspray op de bank :evil:

En keejbie lekker gewandeld of ben je nog niet terug?? :p

6. Niet meer actief

jeetje sonnie dat is shit...... [-X

Ben net ook nog ff met Yanouck weg geweest. Nou ja alleen ff naar de supermarkt. Want we eten vanavond zuurkoolschotel..... lekker..... :chef:

En toen kwam ik thuis en toen was ik vergeten wat ik eigenlijk moest hebben. Maar heb geen zin om weer terug te gaan. Dus ik wacht wel ff tot johan thuis is.....

7. Niet meer actief

owww lekker hoor zuurkoolstamppot..heb wel weer trek in al die stamppotjes :)

Stom is dat he dat je waar je voor gaat je gaat vergeten..ik moet ook nog boodschappen doen..maar dhani ligt nu zo lekker te slapen dat ik steef heb gevraagd of hij ff eten wil halen..en dat wil hij :p

Ik ga nu ff op je site kijken Tinus :)

8. Niet meer actief

oh is goed Sonnie. Je hebt je mannetje goed afgericht.

Ja ik moest broodbeleg hebben. En uiteindelijk kom ik thuis zonder broodbeleg.
    En normaal is het geen probleem maar er is bijna geen broodbeleg meer. Alleen nog 2 plakjes kipfilet. En ja als je die op 4 sneeen brood moet doen. Ja wordt het zo zielig. Dus dan toch straks maar ff wat halen.

9. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Hello ladies!!

Sonnie wat staat je dat mooi dat korte koppie! :thumup:
    Echt heel leuk en ook gedurft!

Wat fijn dat alles oke was in Centerparcs, lekker even bijgekomen. En wat leuk dat zwemmen!! Hmm, ga ik misschien binnenkort ook wel doen...

Keejbie, ook erg mooi dat bruine kleurtje!!
    Zou zelf ook wel wat anders willen, maar wat... :(
    Ik durf niet zo drastisch te veranderen...vastgeroest in kapsel...

O o o Tinus, nog steeds last van zwangerschapsdementie??!! Ha ha ik ook hoor! :oops:
    Ik ging vanmiddag met Tijn lopen, zie ik een Ford K en ik dacht; Hey dat lijkt Petra haar auto wel....OH Petra??!! :idea: Toen kreeg ik t door... Die zou dus vanmiddag langskomen. Helemaal vergeten....niet best!!

Naja, kan gebeuren gelukkig kwamen we elkaar net tegen onderweg. Mooi dom he?!

Vanavond lekker weer sporten, uurtje nagym van de zwangerschapscursus, erg leuk!!

Leuk dat Chrisje even heeft gepost!! En wat fijn dat het weer wat beter gaat!

Eliesja heel veel sterkte met je kleintje, ik hoop dat ze gauw weer de oude is!!

We gaan zo lekker bloemkool, aardappels en kipschnitzel eten!! Gaan jullie nog wat lekkers eten??
    Doeiiii!!

10. Niet meer actief

ja erg he die dementie.

He keejbie, eindelijk maar toch ben ik sinds gister ook weer ongi.... VRESELIJK.
    Ik heb nooit ergens last van gehad, En nu rugpijn (lijken wel weer rugweeen). en misselijk en af en toe buikpijn. Oh dit is echt erg.

Nou ga zo ff boodschappen doen met Yanouck. En nog even bij een oud klant langs van mij. Trouwens gister om 21.30 heeft ze het laatste flesje gehad. En om kwart over 8 de eerste weer gehad. Zo en vanmiddag ook nog ff naar het cb om haar te wegen. Heb gister haar ook drie kleine hapjes banaan gegeven. Was een mooi gezicht.

11. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Gelukkig Tinus!!

Jaaaa dacht ik al wel. Had ik ook enorm last van. Had het gevoel of het elk moment weer kon gaan beginnen.

Ik ben het nu voor de tweede keer geloof ik :p Haha en tis nog geen pretje!

Nou dames ik heb over 2 uurtjes me afspraak bij de woonkeus.. Gaan jullie voor ons duimen?!:p

Ik ga ons kleine popje maar is ff aankleden :p Ik baal echt enorm van die koortslip ken nu amper met um knuffelen :(

12. Niet meer actief

Nou ik zal voor jullie duimen Keejbie.
    Zo mijn haren zijn gedaan en nu ga ik ff lekker boodschappen doen. Het is gewoon prachtig weer.

BLAUWE LUCHT EN ZON!!!!!!!

13. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Eindelijk weer ZON!!!!!!!!!!!!
    Lekker zeggg!!!

Keejbie, we duimen nu heeeel hard voor je!!!!

Ik heb nog even een vraagje;
    vrijdagavond opent een neef van mijn vriend een kroeg in Groningen.
    Hebben jullie nog leuke tips of ideeen om als kado te geven. Bloemen en planten vind ik zo standaard.
    Ik hoop dat jullie leuke ideeen hebben, ik hoor het graag!!!!!

14. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Hoi allemaal,

eliesja heel veel sterkte met de kleine meid...hoop dat het gauw allemaal goed komt.

Wat fijn dat het weer wat betermet Chrisje gaat zeg! Ik vond haar altijd zo fijn positief, ondanks de hittegolf enzo.

Hey stadsgenooootjuhhhh ....weer terug van weggeweest. Waar zat je in centreparcs? Alles helemaal naar wens geweest? Had je eigenlijk een beetje mazzel met het weer? Leuke foto van Dhani en je haar zit ook veel leuker zo

Nou hier gaat alles goed. Oudste is weer naar school. Vindt ze helemaal geweldig, want ze heeft een hele lieve juf. En met Quinten gaat het ook prima! Ik deed hem altijd al vanaf 19.30 in bed..en dan liet ik hem zelf voor zijn laatste fles komen...dat was eerst 23.00 uur..toen rond 03.00...later hoe groter de flessen werden 0.600 uur
    en tegenwoordig slaapt hij van 19.30 tot 07.30 uur (dus hij slaapt nu echt volledig door) dankzij zijn duimpje haha....hij ligt de hele nacht op zijn duimpje te sabbelen....ik hoor steeds door de babyfoon van die smak geluiden :)
    Maar goed......heerlijke nachten hier dus.... mijn dochter sliep ook al heel snel klokje rond, dus ik heb mazzel :sunny:

Nou ik ga weer ff verder
    :flower: doei doei :flower:

15. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Zo ik ben er geweest :p

Heb niet veel positiefs te melden. Moet 4 tot 6 weken wachten op de uitslag.. Het zal me benieuwen!

Het is idd heerlijk weer! Ik ga de troep hier maar is opruimen ;)

Miekie misschien iets wat hij in het cafe ken ophangen ofzo?!

16. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Dus maar weer afwachten dan Keejbie.
    Nou ik hoop het voor jullie!!

Ja, daar dacht ik ook al aan, maar wat???

17. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Een leuke schilderij?! Ik weet ut niet!

Morgen is ons kereltje 3 maandjes!

In die 3 maanden is er echt veel gebeurd me leventje heeft echt gigantisch op de kop gestaan met ons ukkie. Maar langzamerhand begin ik er nu toch echt wel aan te wennen en kan niet meer zonder hem.

Toch mis ik nog wel is me dikke buik. Helemaal als ik andere mensen zwanger zie zijn dan komen alle gevoelens enz terug.

Sommige mensen vinden dit gek omdat ik me wondertje al heb.. En vergeet niet dat is ook het allermooiste!! Maar toch mis ik wel is het zwanger zijn, tuurlijk ben ik echt heel ziek ervan geweest en ik was het op het einde ook helemaal zat!!

Maar nu het allemaal voorbij is verlang ik toch stiekem naar dat dikke buikje :(:( en de daagjes van toen :p

Nog meer dames last van?! (wil ff weten of ik echt zo uitzonderlijk ben die der dikke buik mist!)

18. Niet meer actief

Woww Suusje lekker hoor dat hij zo lang doorslaapt.. :)
    Oja en ff antwoord geven op je vraagies :p We zijn naar Park Loohorst geweest..park zelf was niet echt bijzonder..maar goed wisten we van te voren..maar het ging ons er gewoon om dat we er ff uit waren en met dhani konden zwemmen..Weer viel erg tegen..veel regen gehad..en nu is het gewoon hartstikke lekker weer..maar goed we zijn er wel ff lekker uit geweest..

Jeetje Keejbie wat moet je nu daar weer lang op wachten.. :(
    Ennuh nee ik mis het zwanger zijn en mn buikkie niet echt..komt misschien ook omdat ik last had van bekkeninstabiliteit...vooral op het einde kon ik bijna niet meer lopen..zou het niet erg vinden om over paar jaar weer zwanger te zijn hoor..maar nu missen nee absoluut niet hihi
    ben blij dat ik weer lekker in mn eigen lijffie zit :p

Ik voel me vandaag echt hondsberoerd..heb sinds gisteravond koorts :( zakt alleen als ik paracetamol heb genomen..heb een ontstoken oog die nu potdicht zit en mega dik is..grr..en nu is het eindelijk mooi weer loop ik in mn joggingbroek met twee truien en net toen ik honden ging uitlaten nog jas eroverheen..en nog koud :rolleyes: ..
    Nu zit ik lekker aan kop thee..hoop toch echt dat het morgen beter gaat..
    Moest wel lachen om dhani hoor..had hem daarstraks fles gegeven en daarna ff tegen mn benen aan gezet(ik met mn benen op tafel) zie je hem naar mn gezicht kijken..begint ie toch te lachen..haha hij lacht me nu al uit..maar zou hij kunnen zien dat mn oog er anders uitziet..?

Dhani heeft trouwens bijna zn duim gevonden..eerst sabbelde hij op alle vijf zn vingers..en nu nog alleen op zn wijsvinger en duim hihi..echt schattig om te zien..

nou meiden ga ff op de bank hangen...

laterzzzzz

Oja miekie misschien krat bier :p ..
    Doe je mooie foto van Tijn inlijsten..hihi is ie er al vroeg bij in de kroeg..
    Nee denk wel dat het mooi is om schilderij te geven of iets wat aan de muur kan..
    iets wat met een kroeg te maken heeft van vroeger ofzo..zie je toch ook wel is aan de muur hangen..maaar ja wat dan he :(

Ik heb deze maand trouwens de pil doorgeslikt..ik zou anders vorige week ongi moeten worden..maar had daar geen zin in..dacht probeer het..en ben niet ongi geworden..volgens mij is mn lichaam wel weer in de oude staat :)

19. Niet meer actief

Zo kom net van het cb vandaan.
    En Yanouck is weer gegroeid. Ze weegt nu precies 6800 gram. En voor de verandering had ik nu een leuk vrouwtje.

Dus over 2 weekjes mogen we weer.

Dan krijgt ze weer een prikje. Zo straks friet eten bij mijn schoonouders.

O ja en mijn ongi is niet normaal zeg. Heb het gevoel of ik leeg loop.

20. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Nou afwachten dan maar Keejbie! We gaan weer duimen voor jullie!
    Ik mis m'n buik ook wel hoor (al ben ik nog steeds dik :cry:), dat getrappel ook hihi.

Pff vanmorgen was ik weer lekker bezig geweest :(
    Ik ging de flesjes en speentjes steriliseren in de magnetron, in zo'n ding... Was ik vergeten er water bij te doen :evil:. Alle flesjes gesmolten en niet meer bruikbaar :( Pff echt handig weer.
    Dus vanmorgen weer snel ff naar Kruidvat, nieuwe halen.

En toen ik Cyenna in het badje aan het doen was vanmorgen, ging op de 1 of andere manier dat klepje van het badje los :confused:, dus er liep allemaal water op de grond.
    Haha ging dus weer goed vanmorgen :p

Jaaa het is mooi weer! Maar durf niet buiten te gaan zitten, want er zitten allemaal webben en spinnen op m'n tuinset :)
    Ik haat spinnen haha. Dus dan maar achter de computer :p en huisje schoongemaakt.

@Sonnie, beterschap! Ik hoor heel veel mensen die ziek zijn :(

@Miekie, ik vind dat ook altijd zo moeilijk.. aan mij heb je dus nix ;)

Vanavond verjaardag, maar denk dat ik of m'n mannetje maar ff alleen gaat. Afgelopen zaterdag ook verjaardag gehad, maar was niet zo'n succes, Cyenna ging telkens huilen... Er hadden ook best veel mensen haar vastgehad, misschien daardoor...
    Dus denk dat we Cyenna vanavond iig maar thuis houden..

Ik had dat trouwens ook toen ik vorige week ongi was, echt verschrikkelijk erg. Had het nog nooit zo erg gehad geloof ik. Was ook weer erg blij toen het over was.

Zoo, Cyenna ligt al vanaf half 2 ofzo te slapen en als ze zo de fles heeft gehad, nog ff snel een rondje met de kinderwagen doen. Nu is het nog mooi weer ;)

Deel Deze Pagina