Daar was ik weer Owww Lin het zit je echt niet mee..moeilijk hoor wat je moet doen..sterkte Gave foto van Mr Q suus hihi..lekker bekkie hier sneeuwde het daarstrakkies ook ff..maar bleef niet liggen.. Hmm ik kan beter niks zelf maken voor de 25e..mn alfred J kwak cakies waren niet echt lekker en mn cake van vorige week ook niet haha..ze dachten zelfs dat ik ingrediënten was vergeten Had ik zo mn best op gedaan..dus ik haal ook wel iets uit de winkel.. Nou ben weer terug van de huisarts en heb idd een keelontsteking..heb nu antibiotica gekregen..dan gaat het meestal wel weer snel over..Hij vind alleen dat ik te vaak keelontsteking heb..en hij vind het verstandig om mn keelamandelen te laten verwijderen Dat zie ik dus echt niet zitten maar goed..elke keer keelontsteking is ook niks..
Steef is trouwens vanmorgen met badzitje en bon naar prenatal geweest..maar volgens hun is er helemaal niks mis met die stoeltjes en zijn ze ook niet uit de handel gehaald Ook zou het volgens hun dan op de site moeten staan want daar wordt het direct op gezet als er iets van hun producten niet veilig is.. Ze vroeg ook wel prenatal het was die dat vertelde?
Oeh Son, dat is eng... Ze zeggen dat hoe ouder je bent, hoe meer last je hebt van het verwijderen van je amandelen... Maar ja, dit kan natuurlijk ook niet! Wie dacht dat je ingredienten vergeten was Son Dat is ook niet leuk zeg! Hier schijnt de zon, echt geen sneeuw Coole foto van Q Suus!
mn zusje, steef en vrienden van ons..lullig he..maar nou moet ik ook toegeven hij was ook niet echt lekker..beetje droog
Als mn stem weer beter is bel ik ff met het hoofdkantoor van prenatal..heb dhani er in ieder geval niet meer in gezet na dat verhaal van Miekie..wil het eerst zeker weten
Maar ja Son, dan is het even pijnlijk... Je kan slechts de rest van je leven elke keer keelontsteking krijgen dan is ook niks!
nee das waar Lin als het moet dan moet het gewoon en moet ik niet zeuren..zijn ergere dingen..en het voordeel is wel dat ik lekker veel ijsjes mag eten \/
volgens mij moet ik me maar toegeven en marokaanse koekjes maken. Althans ik ga een poging tot doen. Ik heb genoeg tijd om het aantal x te maken hihihi. Son@Amandelen ja vervelend, als het echt niet gaat dan maar verwijderen. Heb je dat ook weer gehad. meiden jullie kletsen echt veel he!(ik herken mezelf)
Maandag moet ik trouwens met Dhani naar het CB..bij de kinderarts..ga dan even vragen of het al verstandig is om met Dhani te fietsen..Lijkt me wel leuk en dhani kan al aardig goed zitten, maar wil ff van haar weten of het wel verstandig is, anders heb ik pech en wacht ik gewoon nog ff..
Leuk Sonnie! Als hij goed kan zitten zal het wel mogen hoor! Zal Dhani ook leuk vinden! Ik wil ook een fiets voor in het voorjaar voor bij mijn ouders. Mijn vader zegt: je hebt hier nog een fiets. Ja een oude omafiets waarmee ik nog naar de mavo ben gegaan Hanan, hier wordt toch niet veek gekletst? hihi
ja maar wat verstaan ze onder goed zitten he..want hij kan aardig lang zitten..maar hij valt ook om als hij te ver naar achteren of voren hangt.. Ik moet zowiezo een fiets aanschaffen..heb er geen eentje meer..maar zit nog te twijfelen tussen een moederfiets of een gewone fiets.. Die oma fietsen fietsen trouwens wel lekker..had vroeger altijd een roze Zwartboek nog niet gezien Lin