hahaha son wat toevallig, ik heb het ook nagevraagd bij de prenatal en daar zeiden ze hetzelfde...ben je soms ook in buiten geweest? die zullen wel gedacht hebben...wat moeten al die mensen met die stoeltjes haha.. maar ik gebruik hem nu dus gewoon nog... jij?
ik heb een zwarte opoefiets, maar als ik met Q wil gaan fietsen zal ik toch eerst een andere fiets moeten hebben, want omdat ik nogal klein ben lukt het me dan niet om tussen stoeltje en zadel in op te stappen en kan dus ook niet mijn been over het zadel heen gooien, want dan komt mijn voet aan de andere kant niet op de grond. Maar voor een stoeltje achterop hou ik mijn opoe nog lekker, want hij fietst zo lekkerrrrr
haha wat toevallig suus..maar steef is in hilversum geweest vanmorgen.. Nou dan ga ik hem dus gewoon weer gebruiken als ze het in Buiten ook gezegd hebben
was gisteren al ff aan het speuren op internet maar die speciale moederfietsen zijn best prijzig..maar ze zijn wel makkelijk met opstappen enzo..maar aan de andere kant toen die fietsen nog niet bestonden luktten het de moeders toch ook..ik ga wel is ff wat proefritjes maken
wat voor fietsstoeltje heb jij Suus? ik zag gisteren eentje van bobike en eentje van cmg..maar ja welke is handiger
maar goed, heb nog even de tijd om een geschikte fiets te zoeken, want ik ga toch nog niet met hem fietsen nu... maar tegen die tijd koop ik gewoon een oude stadsfiets via via of mp... want zolang gebruik ik hem dan niet... Vina vond het achterop altijd heel leuk, want dan kon ze lekker dr armpjes om me heen slaan.
ik had voor voor een bobike (die heb ik nu niet meer, dus moet een nieuwe kopen) en voor achterop heb ik een GmG. die kun je gewoon met een veer op je bagagedrager klikken en op alex z'n sportfiets zit een bobike achterop die zweeft want hij heeft geen bagagedrager
1 nadeel van bobike vond ik dat bijvoorbeeld vien die niet hele hele dunne beentjes had er voorop al snel moeilijk in kon. Dus we zijn al vrij vlot overgestapt naar een achterzitje