Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Dit is mn 3000ste berichtje..mooi getal om te stoppen en wat te gaan doen hihi..

Laterssss

2. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Mag vandaag eerder stoppen ik moet wat afgeven bij het andere filiaal en die sluiten om 16.30 uur en ik moet nog een half uur rijden hihi en ik moet eigenlijk werken tot 17.00 uur.

Is weer goed geregeld door mijn collega's hihi

3. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    weet ik niet meer...en heb hem dus ook niet meer liggen,

ik weet nog niet welke ik ga nemen. Even kijken of GMG voorzitjes meer ruimte hebben. Zo ja dan ga ik daarvoor en anders maakt het niet uit en ga ik gewoon voor het patroontje ;)

4. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    dat doe je goed taatje :)

5. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    vond ik zelf ook wel. Kan ik gijs lekker zelf ophalen vandaag hihi

6. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik wil ook een zitje... Maar dan echt voor het voorjaar, dus dan ook maar achter... Dan is ze toch al een stuk groter.

Zwartboek vond ik echt een hele goede film Suus!
    Ze duurt heel lang, maar omdat het een goed verhaal is met veel verrassende ontknopingen merk je dat niet!

Nou ja, ik heb vanmiddag afgesproken met Suzanne van de augustusmama's maar Iman ligt nog te pitten... Zul je altijd zien.
    Maar ik maak haar niet wakker, want dan is ze chaggie... Dan ga ik maar iets later ;)

7. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hahaha Son, huishoud ze ;)

Taatje, lekker hoor!

8. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Hee, lekker aan het huishouden ;)
    Ik heb alweer genoeg gedaan vind ik hihi.

Aankomende dinsdag komen ze het laminaat brengen! Dus da's al snel.

Zwartboek wil ik ook graag nog zien.

Ik heb ook geen idee wat ik ga bakken, want daar ben ik ook geen held in haha.
    Koop ook wel wat. ;)

Oh lekker Taatje, ben je vroeg klaar!

9. Niet meer actief

ow das al snel miran :D

Lekker Taatje eerder weg ;)

Lin iman kan van het voorjaar nog makkelijk voor..zag dat ze tot drie jaar voorop kunnen zitten..

Hier alle huishoudklussies gedaan..dhani is inmiddels al weer wakker..zit naast me in de kinderstoel en is een liga aan het eten..kan mama ff thee drinken en forumpie checken hihi..

Zal je altijd zien he Lin dat ze dan door blijven pitten als je wat hebt afgesproken..wel gezellie hoor :D

Gaan jullie eten vanavond? hier staat lasanga op het menu..

10. Niet meer actief

Zaterdag viert mn zusje haar verjaardag..ze wordt 21..broekkie haha..
    Ga ff een leuk kadootje bedenken wat dhani kan gaan geven..dussuh ideetjes zijn welkom ;) Wij geven gewoon geld..wil ze graag hebben..ze spaart voro een autootje

11. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    linda en son, das heftig als je naar het zh moet. maar dan ben je er misschien wel vooraltijd vanaf. dus dan is het ff door bijten.
    ik heb net met sam boodschappen gedaan, en ik heb ze voor de 1e keer in de winkelwagen gezet voorin. en dat ging verrassend goed. ze was mooi aan het rond kijken hihi. wat wordt ze dan toch al groot.
    en lois gefeliciteerd 8maandjes alweer

12. MirandaT

Hee jij ook nog een jonger zusje Son! Die van mij is 19 ;)

Ik ga zo aan hutspot beginnen, nog nooit zelf gemaakt.. dus ben benieuwd haha.

13. MirandaT

ohja als cadeautje: zo'n beker met m'n liefste tante ofzo?

14. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    misschien een leuk idee om handje en/of voetje van dhani op schilderdoekje ( bij de action) met verf te maken. was hier een groot succes bij de tantes.

15. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    ik heb nog 2 jongere broertjes die zijn 25 en een zus die is 33. en die heeft 2 zoontjes van 5 en 1jaar

16. MirandaT

Oh leuk, Sam al in de winkelwagen!
    Kan ik ook weleens proberen hihi. Denk alleen dat ik meer oog heb voor haar, dan voor m'n boodschappen :)

17. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    ja idd het was zo leuk om haar zo te zien zitten.

18. MirandaT

Ik heb ook nog een broer en die heeft een zoontje van 16 maanden.

19. Niet meer actief

Ja hier ook een jonger zusje miran en nog een jonger broertje..die zit tussen ons in ;)

Lekker hutspot..heb je dat echt nog nooit zelfgemaakt hihi..nou suc6 dan he ;)
    Deze week mag ik hier geen stamppotjes maken..vorige week hadden we vier keer stamppot..steef kan geen stamppot meer zien haha

20. MirandaT

Haha arme Steef, bedolven onder de stamppotten hihi.

Deel Deze Pagina