hier hebben we weer goeie nachten gelukkig..gisteren kwam hij zelfs om ff over negenen..hoezo luxe hihi en bij jou Cindy?
Hier ook goeie nachten hoor. Om 8 uur werd ze wakker, helaas voor mij, niet meer om 9 uur/ half 10 Haha vond ik wel lekker Maar 8 uur is ook goed, vooral als ik van die anderen die nachten weleens hoor..
haha jij had het helemaal luxe dan miran..jammer dat ze dat niet meer doet Maar ik hoorde van mijn tante dat mn neefje en nichtje altijd om zes uur wakker waren vroeger op een gegeven moment deden hun 's avonds altijd een disney film in de video en zette het zo klaar dat mn neefje hem zo aan kon zetten..dan waren ze tot zeven uur rustig haha..
hier ging het ook goed, ze was al wel vroeg wakker. ik moest haar eerst ook altijd wakker maken. vandaag was ze 7.00 wakker dus das nog wel te doen ben wel naar het cb geweest omdat ze nog niet goed eet en drinkt.
zolang ze er nog goed uit ziet en genoeg plasluiers heeft. ze woog nu 7540 3 weken geleden was dat 7340, 200 gr was niet veel maar het was toch iets
dus nog niet verontrustend gelukkig..dhani drinkt ook niet zo veel..wij moeten hem ook extra vitamines geven omdat hij niet altijd boven de 500 cc uitkomt.. Trouwesn wat leuk dat sam al in de winkelwagen heeft gezeten..
hoor net op de radio dat het in het westen al flink aan het sneeuwen is..ben benieuwd of er hier ook wat gaat vallen..
Ik moest van ons cb dhani extra vitamines geven omdat hij meestal onder de 500 cc opvolgmelk per dag zit..
sam drinkt nu sinds een week ongeveer 300cc op een dag. dus dat is ook niet zo veel. het zou eigenlijk 600cc moeten zijn. pap enz wil ze ook niet. en sapjes ook niet.
smakelijk eten smakelijk eten hap hap hap, dat zal lekker smaken. hihi. ga sam nu maar proberen eten te geven.