Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Ahhh jammer miran dat ze hem nog niet past..

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Goedemorgen!

Jeetje wat had ik gisteravond een hoofdpijn :confused:
    Ik heb geslapen vanaf half 9 gisteravond, met onderbrekingen om 12 uur en om 5 uur :)() voor madam. En nog heb ik hoofdpijn... :(
    Ik moet wel ongesteld worden, maar daar heb ik normaal geen last van... Als het maar niet door die nieuwe medicijnen komt...

Hier heeft het blijkbaar ook gesneeuwd gisteravond hahaha.. Niets van meegekregen, maar het ziet er wit uit buiten.
    Ik hou niet van sneeuw, vorst, alles...
    Dus van mij mag het weggaan.
    Het ziet er trouwens wel mooi uit! Maar ik vind het EN te koud EN gevaarlijk met auto rijden...

Son, wat is zaterdag? Heb ik misschien gemist? :oops:

Smakelijk Cyenna ;)

3. Niet meer actief

Ooohhh balen Lin van je hoofdpijn..is niet te hopen dat het door je medicijnen komt..

Zaterdag hebben we ienemienie meeting bij Roos ;) en na die meeting meot ik meteen door naar mn ouders omdat mn zusje dr verjaardag viert..dus zit veel in de auto die dag en met sneeuw schiet ik niet op..snappie :(:

4. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    goedemorgen ladies

Leuke foto's weer en gave banner sonnie :)

Valentino al bij de kapper geweest haha wat gaat dat snel. Gijs hoeft nog lang niet naar de kapper hihi zijn haar begint pas net te groeien.

Lin balen van die hoofdpijn :(

Ik ga de strijk eens doen, stofzuigen is al gebeurd!

Vanmiddag sollicitatie gesprek bij een werving en selectiebureau spannend :)

5. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Succes Taatje vanmiddag!

Zo Cyenna heeft dr papje weer op ;). Nu ik nog ontbijten...
    Oh balen van je koppijn Lin :(

Neee zaterdag mag het niet sneeuwen, want dan durf ik ook niet te rijden... Zal je net zien natuurlijk :(

Op de Nijntje site staat dat liedje van Nijntje, Cyenna wordt telkens helemaal gek als ze dat hoort, zo grappig :) (www.nijntje.nl)

Oh heb je het nog druk zaterdag Son!

Hier schijnt het zonnetje! Geen sneeuwlucht te zien gelukkig, want wil nog weg met de auto.

Las net bij de juli mamma's dat het goed gaat met Benthe! Super zeg!

6. TellMe

TellMe Niet meer actief

Inderdaad goed nieuws over kleine Benthe. Fijn om te horen.

Lin wat vervelend weer van die koppijn, kan zomaar weer een bijwerking zijn, ik weet er alles van, heb 2 maanden met te hoge bloeddruk en veel koppijn gelopen door die klote pillen :( Zo irritant dat ze steeds moeten zoeken dan naar iets anders !
    Leuke foto's van Iman en Tim :)

Ik heb ook even het liedje van Nijntje aangezet, ze vond het erg leuk :)

Son spannend ! Je krijgt vast een fiets :) Wel lief van Steef hoor.

Lois is de box zat dus tot laterrrr

7. sweetangel100

Iman vindt nijntje ook leuk hihi
    Is t liedje dat die knuffel ook zingt ge, die heeft Iman bij mijn ouders!

8. TellMe

TellMe Niet meer actief

Mooie banner weer Son :D

Taat, suc6 vanmiddag

9. Niet meer actief

Succes vanmiddag Taatje ;)

Ja goed he dat het goed gaat met Benthe..

Ja miran is idd druk zaterdag..maar wel gezellige dingen..ze hadden die verjaardag eerst op zondag gepland en sinds afgelopen weekend toch zaterdag gepland omdat mn zusje met vrienden gaat stappen zaterdag en het dan niet zo'n goed plan is om het zondag te vieren haha..zal je altijd zien..maar goed..maakt niet uit..komt goed!

hier heeft het net een klein beetje gesneeuwd..

10. Niet meer actief

Zal ook is kijken op de nijntjes site..nog nooit geweest..

11. Niet meer actief

hier hadden we trouwens weer een echte oudewetse dhani nacht..jeetje vermoeiend hoor als je het niet gewend bent meer..
    Maar volgens mij hing er iets in de lucht..steef en ik konden ook al niet slapen, de honden waren super onrustig en bleven heen en weer lopen..

Hoe heeft Loïs geslapen Lin?

12. sweetangel100

Was ik ook nog nooit geweest son hihi

13. Niet meer actief

owww dus ik ben niet de enige hihi..wist niet eens dat die site bestond

14. sweetangel100

Ik ook niet haha
    MAar Iman herkende het liedje van bij mijn moeder thuis. Leuk dat ze dingen toch echt herkennen he!

15. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ik kende de site ook niet maar hij is erg leuk !

Hier ging de nacht redelijk, ze is wel 3x wakker geweest maar ze was niet hysterisch dus ze nam genoegen met even rechtleggen en haar speentje. Beter dan dat ze echt in paniek is dus 8) Nu nog echt doorslapen en dan is mama weer blij :)

Rot he die gebroken nachten maarja we beginnen er al aan te wennen ;) En dan te bedenken dat bijna alle kindjes hier allemaal zo braaf doorsliepen toen ze kleiner waren :evil:

Loïs is weer aan het stunten hier pfff ze is echt hyper man de laatste dagen ! Lin, jij hebt het van de week op de webcam gezien dus jij weet nu wel wat ik bedoel :)

16. Niet meer actief

haha Loïs hyper..trouwens voordat loïs ging kruipen was ze toen ook zo aan het tijgeren?
    dhani is nu al anderhalve week daarmee bezig..het zal hem toch wel een keer lukken..

17. Niet meer actief

In ieder geval wel beter dat ze niet meer hysterisch wakker wordt..en idd nu weer ff helemaal doorslapen ;)

18. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ja dat tijgeren deed ze eerst ook inderdaad en ineens hebben ze het door na een week of 2 en dan kun je je lol op Son :) NU staat ze continu en trekt de kussens van de bank. Als ik achter de comp zit trekt ze zich op een mijn been en gaat ze staan. Dan moet ik mevrouw dus op schoot nemen en dan wil ze er na 10 seconden weer af haha
    Dat staan is echt vermoeiend want ze probeert gewoon weg te lopen dan van de salontafel en ja, dan dondert ze neer, gek kind :)

19. sweetangel100

Hahahaha Lin, ik heb haar idd al live in actie gezien. Heeeeel leuk, maar heeeeeel vermoeiend! :)
    Hebben jullie het PB'tje ontvangen over de meeting?

20. TellMe

TellMe Niet meer actief

Als je het ook 'live' wilt zien Son dan zeg je het maar, dan zet ik msn ff aan. Dan heb je een beetje een idee wat er gaat komen binnenkort :)

Share This Page