Whahaha Son, dat moet je doen! Je geloofd je ogen niet als je die dondersteen door de kamer ziet gaan
owww jee als ik dat zo hoor haha.. Ik kom de hele ochtend al niet op msn..snap er niks van..krijg elke keer vage foutmelding met allemaal tekens en cijfers Zal het zo nog een keer proberen want ben errug benieuwd naar Loïs dr akties hihi.. Zag het mailtje net Linda.. Dure meeting haha..maar wel gezellig..
Maar ja voor dat geldt hebben we wel ook de hele middag drinken he Dus dat is wel lekker... Leuk dat kunnen we Dhani zien rond racen hihi
Mn vader is er dus kom straks hier ff koekeloeren weer..misschien kan hij mn msn ff fixen..kan ik loïs straks ff zien
morguhh vanmorgen kon ik uitslapen tot 9.45 uur..Vien sliep nog (is op woe altijd vrij) en Q werd dus om die tijd wakker. Het was toen idd net aan het sneeuwen. Grote vlokken trouwens, maar zowat direct weer weg helaas. Vien wilde graag in de sneeuw spelen, maar helaas pindakaas Lin ik wil lois oooook ziennnnnnn
Hallo allemaaaaal! Lin2, hoe gaat het nu met je, nog koppijn? En hoe is het nu met je kleine prinsesje? Jeetje wat gaat Lois toch snel zeg met dat optrekken en staan. Dus dan is het gebeurt met de rust?! Lin weet jij ook wat ik moet invullen bij het overmaken van mijn betaling van Esprit? Moet ik dan gewoon het referentienr. invullen bij omschrijving? Leuke banner Son, leuk tuinbroekie is dat he vd H&M! Wel spannend dus wat Steef uitspookt....mss wel een nieuwe fiets ja, zou leuk zijn! Het was hier vanmorgen ook wit, maar is nu al bijna weg. Ik wil lente! ik ga zo ff broodjes smeren.
Goedemorgen! Leuk zeg dat lois al kruipt! hier blijft het nog bij een klein beetje tijgeren, ahoewel je het ook niet echt tijgeren kan noemen Maar goed zal nog wel zes weken geduld moeten hebben! wie oh wie wil er nog een banner voor mij maken ? ben zelf ook al een beetje aan het knooien met zo'n banner programma, maar wil nog niet echt lukken! mijn msn adres = likethewayido_@hotmail.com Voeg maar toe als jullie daar zin in hebben
Kruipen doet ze al vanaf november Senna, ze probeert nu te lopen die gek ! Staan aan de tafel lukt maar dan wil ze weglopen en dan valt ze Ja Miek, ik heb ref nummer en voor de zekerheid ook klantnummer vermeld in de omschrijving. Kreeg 3 dagen later een mail van ze dat de betaling was binnengekomen. Gaat heel goed ! Ik wil meer meer meer haha Senna, ik ga je nu toevoegen maar schrik niet van mijn mail adres hihi
Haha Lin weer met r mooie mailadres. Hey bedankt he, ik zal Esprit ff betalen. Heb net weer een folder van de H&M in de bus, 10% korting op alle kinderkleding, neeeeeeee....