oh spinnen blehhhhhhhhhhh.....ik vind een tuinset ook het leukst als het net nieuw is haha..vreselijk! en vandaar dus water in dat ding hihi... jeetje dat meteen de flessen smelten dan he? ennuh tinus: ik had de eerste ongi ook het idee dat ik leegliep..., niet normaal, maar was niet de volle 5 dagen...dus kort maar krachtig ja lekker he sonnie zulke nachten.... moet je maar opletten straks als Dhani zijn duim ook heeft gevonden. misschien blijft hij dan ook extra lang liggen. Vertederend om te zien trouwens he? Ik heb geen idee wat je zou moeten geven Mieke. Een leuk shirt met een stoere tekst erop gedrukt. Of een Bierpul (schrijf je dat zo?) met een tekst erin gegraveerd ofzo En Keejbie...grappig dat jij het zwanger zijn nu zo erg mist. Want ik kan me herinneren dat juist jij op het eind heel ongeduldig was haha.... Het kon voor jou niet snel genoeg als ik de berichten terughaal. Maar vertel waar heb je je prachtige schilderij nou opgehangen? of tenminste je foto bedoel ik natuurlijk. ik zelf vind het best zo..heb een fijne zwangerschap gehad, maar dat ligt nu achter me (9 dagen overtijd dus extra lang gelopen) En ben ook niet jaloers op anderen die ik zie lopen eigenlijk. heb mijn 9 maanden gehad (2x zelfs) en je kindje in het echt vind ik 1000 x leuker Maar ik hoor het wel eens vaker hoor dat vrouwen zo terug verlangen naar hun zwangerschap. En Bij sommige zelfs omdat ze dan in de watten gelegd Ik las laatst zelfs over een vrouw die zo gauw mogelijk weer zwanger wou worden omdat haar man dan alles voor haar deed en ze het gevoel had dat andere mensen ook meer voor haar klaarstonden enzo...Vond ik een rare reden, maar goed! hey miekie, laatst dat ik in Groningen was, liepen we langs de 3 gezusters en ik zeg tegen mn vriendin...hier werkte die Edwin van temptation Island....en we lopen een stuk door en wie komt er toevallig ons tegenmoet lopen? Edwin van temptation island...dat is die vrijgezel die met liesbeth ging. leuk winkelen daar trouwens
Ha ha, ik wist helemaal niet dat die Edwin daar werkt! Toevallig zeg dat je m ook nog tegenkomt!!! Nog ff vraagje Suus, hoeveel en hoe vaak krijgt Quinten nu voeding dan? Dan weet ik n beetje hoeveel uur je er tussen hebt zitten. Met Tijn kunnen we de avond ook wel afbouwen, moest m vanmorgen weer om half 9 wakker maken. Lag nog lekker te duimen! Lekker ding!!!! \/ Ik moet zeggen dat ik mijn buik niet mis, sterker nog, hij mag wel platter, ha ha!!! Nee, ik snap wel wat je bedoelt, maar vind het zo veeeel leuker!! H ha Miranda, je was dus lekker helder vanmorgen!! :scratch: Zo!!! Yanouck doet t zeker goed!!! Ha ha Sonnie, mijn vriend zei ook al een krat bier!! Nou we zien wel wat we doen.
Valentino is weer een beetje zichzelf, niet meer zo huilen en dat hangerige is weer over. Wel slaapt meneertje nog steeds super. Hij wordt standaard wel om half acht wakker maar na zijn flesje wil hij toch wel weer lekker verder tukken tot een uur of 12 a half een. Vanaf maandag weer werken..... 20 uur.. waarvan 16 op kantoor en 4 uur thuis. En Valentino gaat lekker naar mijn moeder... @ Tinus... ik ben gister ook ongi geworden, nou hier precies hetzelfde. Het is veel meer dan ik gewend ben. Is dit ook jouw eerst ongi na de bevalling ? En Yanouk groeit ook lekker... zeker voor een meisje. Geloven de mensen jou als je zegt dat ze nog geen 3 maanden is ? Sommige mensen geloven me echt niet. @MirandaT... Was jij nog niet helemaal wakker vanochtend, hihihi... Dure foutje die gesmolten flesjes... zou ook echt iets voor mij zijn. @ Keejbee.. nou meis het zit jou ook niet echt mee.
Ja die doet het zeker goed. Ach ja hollands glorie zullen we maar zeggen. Ja Ongi is echt erg. Heb er vanacht zelfs mijn wekker voor gezet. Want ik moet ieder uur wel naar de wc. Maar ja hopen wordt het wel steeds minder. Ja mamaantje ik mag zaterdag al weer beginnen voor 23 uur in de week. Woensdag, vrijdag en zaterdag. Zaterdag is mijn man thuis en de rest van de dagen past mijn schoonmoeder op. Zo ga ff het huis nog onder handen nemen. Want ik wil het weer netjes hebben als ik zaterdag moet werken.
Heb nog ff een foto toegevoegd voor ik ga poetsen. O ja MirandaT ze hebben Yanouck nu niet gemeten. Dus dat weet ik niet. Maar 21 september moet ze toch weer heen. En dan doen ze dat wel.
hallo, Lachen zeg dat er nu ook meer meiden ongi zijn, ze zeggen dat als je veel met iemand om gaat (vriendinnen) je tegelijk ongi bent, zou het ook via intenet mogelijk zijn...haha lijkt er wel op, ik ben gisteren ongi geworden en ook best heftig. Ben gister ook voor het eerst begonnen met werken. Vond het wel weer erg lekker om te werken moet ik zeggen, maar was eind van de dag wel erug moe en voelde mijn rug alweer.. Miste me meisje wel hoor, maar het ging allemaal heel goed. En je gelooft et of niet, maar heb nu zelfs spierpijn, vooral in mijn benen! hoe bedoel je weinig gedaan de laatste maanden..whahaha Heb in het begin net na de bevalling wel erug mijn buikkie gemist, maar nu niet meer, er mag idd wel wat af, blubberbuik..whaa vanmiddag moeten we met Alyssa naar het ziekenhuis voor een echo voor haar heupje. Ben benieuwd, waarschijnlijk krijgen we niet eens gelijk de uitslag. hoop het wel hoor, ben het wachten behoorlijk zat!! Met haar ontlasting gaat het goed gelukkig.. Alyssa doet het best goed op deze voeding, ze drinkt nu ook veel meer, ze heeft nu flesjes van 165cc en gewoon nog wel 5 x per dag. meestal rond 9 de laatste fles en dan slaapt ze tot een uur of 7, want dan moet ik ze wakker maken voor de fles. Allemaal weer leuke foto´s van jullie beebjes. :salut:
He Suus onze schilderij hangt mooi boven de bank in de woonkamer tot nu toe dan! Als we onze eigen huisje hebben dan word het helemaal geweldig! Heb een supermooie klok gezien met daar omheen allemaal fotolijstje. Dan heb ik me hele collage bij elkaar. Het is was wel fijn dat veel dingen uit je handen werden genomen toen je zwanger was. Dat vond ik ook wel prettig vooral omdat ik niet gewend ben dat mensen zorgzaam zijn voor me. Maar om die reden zou ik niet zwanger willen worden hihi Ik ben ook ongesteld en voor mij is het de tweede keer maar ik moet wel zeggen doordat ik zolang van de pil ben geweest heb ik nu echt gigantisch last van me menstruatie. Pijn in me buik das niet normaal en ook zo last van me rug. Heb soms het gevoel dat de weeen zijn begonnen echt niet normaal meer. Sonnie wat heb je een lef zeg!!! Haha ik durfde me pil niet door te slikken. Ik weet niet ben toch een btje bang om zwanger te worden Zou het heel tof vinden enzo maar niet NU al weer! Dus ja ik ben nu met me derde strip begonnen en slik hem denk ik deze maand is ff door want ja volgende week ga ik me ook ff aanmelden voor babyzwemmen lijkt me echt supertof! Ons jongetje is de laatste paar daagjes weer erg hangerig en drammerig. Vooral gisteren wilde die helemaal niets! Maarja de mijne zit dus ook weer in zijn volgende sprongetje. Aan de ene kant is het allemaal zeer vermoeiend, maar als je dan ziet wat hij of zij erna kan dan ben je gewoon zo trots!! haha Hier ff wat dingetjes wat de mijne nu ontdekt heeft: - Kontje omhoog tillen als ik hem verschoon - Mensen ontdekken (voelen aan het gezicht,haren enz) - Mijn haren heeft hij ook ontdekt en vind het erg leuk om eraan te trekken en te voelen. - Pakt nu zijn speeltjes vast en voelt eraan - Laat zijn stemmetje in verschillende tonen horen - Slaat met zijn voetjes tegen speeltjes aan Dit is een btje wat hij nu het meest doet. Heeft 1 van jullie ukkie als zijn of haar voetjes ontdekt?!
hai nee alleen zijn handje hier....leuk he? al die nieuwe dingetjes hai miekie....5 flesjes van 200 ml dus half 8, half 11, half 2,half 5 en half 8... en dan slapuhhhhhh!!!!
mijn meisje pakt dingen nu echt vast en ligt er als een gek aan te trekken, hoe harder hoe leuker!! En ze probeert het ook wel es in haar mond te stoppen. Vaak kijkt ze wel naar haar voetjes, maar weet volgens mij nog niet dat ze van haar zijn haha. Ze ligt er echt zo appelig naar te kijken. leuk he al die dingetjes die onze kleintjes alweer kunnen. heb nog een foto in album gezet!
haha idd Eliesja.. Horen die bij mij?! Nou dames, onze jongen heeft zojuist iets nieuws! En dat wil ik natuurlijk met jullie delen!!! Tadaaaam en hij gaf er een paar zwieren aan en begon te lachen als een gek haha hij vind het prachtig die rammelaar! Stopt hem ook in zijn mond en alles!
ach wat een drolletje he. zo heeft Alyssa ook zo´n ding in haar box, een banaan, ja een (bijna) echte banaan en ze is er dol mee. gewoon zo super om onze kleintjes ermee bezig te zien.
hier ff snel een foto van deze SUPER banaan gemaakt, ze ligt nu toch te pitten, dus heeft haar banaantje ff rust en mag hij op de foto.. http://img152.imageshack.us/img152/8552/spa0162zc8.jpg
NOU, et lukt ff niet, dan moeten jullie maar ff op de link drukkenom deze FAMOUS banaan te bewonderen..
Haha leuke banaan hoor!!! Ik heb niet echt iets om aan de box te hangen.. Moet ik binnenkort maar is voor gaan kijken misschien vindie dan de box wat leuker