He grappige site, heb ook 3 foto's geplaatst hihi. Vanmiddag van m'n moeder nog een nieuw jasje voor Cyenna gekregen, was 50% korting en zoo stoer, maat 74, denk niet dat ze het volhoud in maat 68 tot april/mei. Zal straks nog wel foto plaatsen En ik weet echt niet meer wat jullie geschreven hebben, sorry haha. Lin, lief van je moeder van die mixer!
MIjn vriend was vroeg thuis dus we zijn ff met zijn 3-en de stad in geweest, was mooi weer toen we weggingen maar ineens werd de lucht zwart en begin het heihard te hagelen ! Wel ff bij Xenos geshopt en bij de Mac gegeten Deze week zijn de Pampers trouwens weer bij Ah in de Bonus, 3 pakken halen, 2 betalen. Son, fijn dat je de hond weer snel had gevonden ! Welke site moet ik nou kijken voor die foto's ? Morgen is er weeralarm, er gaan pakken sneeuw vallen en ik moet naar Amersfoort
Ik maak en banner voor Keejbie maar kan ff niet vinden of Demien nou de 14e, 15e of 16e is geboren Weet iemand van jullie dat misschien nog ? En waar is Tinus eigenlijk ?
En nog een foto van vanmiddag: Oh Lin.. uitkijken dan maar morgen . Ik moet werken en dat is gelukkig maar 5 minuten met de auto.. Maar dat kleine stukje vind ik al eng als het gesneeuwd heeft...
Demiën is van de 15e Lin Leuk jasje voor Cyenna.. En ook leuk een staafmixer lin..altijd handig NOu iemand had gewoon op 1 foto van dhani een 3 gestemd Kan dan toch op zn minst een zes geven voor de moeite..gelukkig heeft Suus ff een 10 gestemd hihi.. Ga nu ook ff op alle beebjes van hier stemmen..doe wel aan vriendjespolitiek hoor dus ze krijgen hoge stemmen hihi.. Dhani is echt al de hele dag hangerig, hij wilde niet eens in zn loopstoel, nou is echt niks voor hem..net echt krijzen..wilde zelfs niet in bad..niks voor hem..steef mocht hem geen fles geven..toen ik het overnam dronk ie zn flesje wel leeg..nu ligt ie lekker te slapen..raar he.. Vanavond weer de VK praktijk he meiden Hopelijk is de aflevering leuker dan de vorige keer..komt eigenlijk ook wel zielige film op vier die ik wil zien..kan maar 1 ding kijken, we hebben nl geen video..
Oh in de Lounge zeggen ze dat vk praktijk niet komt Ikke heb ook hoge cijfers gegeven aan Dhani, Iman, Tijn, Quinten... uhm nog iemand vergeten ?
Oh raar van Dhani zeg . Even een dipdagje Cyenna slaapt ook alweer vanaf kwart over 5... Vandaag bij m'n moeder niet zoveel geslapen, alleen toen we gingen wandelen. Moet ze ook nog in bad doen straks eigenlijk... Nou ja ga dr ook niet wakker maken... Wachten wel af hihi.
ja misschien moet ik ongesteld worden ofzo haha.. Huh geen VK praktijk..nou hoor..nou dan maar film om half 9
ja idd gewoon afwachten dan wanneer ze komt.. Die babyshow doet echt vaag bij mij..als ik wil stemmen staat er dat ik al gestemd heb op die foto..maar dat heb ik helemaal niet
Oh ja, Ik ga weer duimen voor een doorslaapnacht voor Iman, Dhani en Loïs. Bij de rest gaat het vanzelf wel goed denk ik