glitterspray, gaas handschoendjes, leuke glittersteentjes voor op mijn wangen, schoenen ik koop meestal speciaal schoenen voor de carnaval bij piet prul voor 10 euro die gaan na de carnaval de kliko in. En ik doe zelf een zigeunerinnen jurk aan. a.s maandag laat ik dreads zetten, niet speciaal voor de carnaval maar het past er wel leuk bij.
Ow gaaf dreads ! Is dat er weer makkelijk uit te halen dan ? Want als je echt je haar laat dread-ten dan moet je het toch kort knippen als je het niet meer wilt ? Ik heb een keer Great Lenghts Extensions gehad nou eens maar nooit weer. Het was super mooi maar na 3 maanden ging het heel erg klitten en met uithalen ( deed pijn ! ) had ik bijna geen eigen haar meer over
Ja haar 1e kindje. Heb ook gestemd op de foto's van babyshow, hij geeft aan dat ik al gestemd heb! mooie foto van cyenna in zwart wit. En de dreads gaat best goed ja, moet wel zeggen de vorige keren had ik nog kort haar dus dan is uithalen wel makkelijker. ik zie wel hoe lang ik het vol hou. Mijn vriend vindt het helemaal niks, maar ja het is niet voor altijd.
coole foto van cyenna met haar jasje...totaal mijn smaak kinderjas..vet cool! hihi Lin had lois vroeger iets meer haar dan nu? of is het gewoon heel licht. Hoe is het trouwens met het modellenbureau? lin2 veel plezier met de film...
Wat zal Vien trouwens morgen blij zijn met zoveel sneeuw...die gaat vast lekker buitenspelen...morgen maar even de slee uit de schuur halen... denk dat het zo tegen de avond hier flink zal sneeuwen. Vorig jaar was er ook zo'n avond met heel veel sneeuw en toen mochten alle kids zo rond 20.00 uur hier allemaal de straat nog op op lekker met sneeuw te gooien.... wij ook met z'n drietjes naar buiten en flink sneeuwballen gooien en de volgende dag hebben we een sneeuwpop gemaakt.dus ben benieuwd morgen
goeismorgens, hier nog geen sneeuw ik zou vandaag naar een vriendin gaan, maar ik heb het niet op sneeuw en auto rijden. Vorig jaar een heftig auto ongeluk gehad. Ik was toen 6 maanden zwanger. Ik zal haar straks ff bellen dat we het maar moeten verzetten.
Cindy dat moet wel eng zijn geweest een ongeluk en zwanger Ik ga ook niet naar Amersfoort, ik zie het niet zitten vandaag dus we bellen af. Wij hebben vannacht een doorslaap nacht gehad yesss ! Ik ben nog wel een paar keer gaan kijken of alles ok was Helaas nog geen sneeuw hier maar dat zal vanmiddag toch wel komen ? Ik wil zo graag foto's maken van Loïs en de eerste sneeuw Suus, ze had iets donkerder haar bij de geboorte en tis nu lichter waardoor ze zo kaal lijkt, er zit wel wat dons en een mini matje in haar nek hihi
o wat moet dat weer heerlijk zijn dat ze zo goed heeft geslapen, hier ook goed gegaan wel om 6.00 wakker.