BIjgelezen hihi..aantal pagina's viel mee Maar goedemorgen.. Hier ook een goede nacht gehad Bij jullie ook goed gegaan dus..lekker Hoe heeft Iman geslapen? Hier ook nog geen sneeuw te zien..hoop wel dat het gaat sneeuwen hoor..hebben vannacht de batterij opgeladen van fototoestel..wil ook ff wat foto's maken van dhani in de sneeuw..
Ik heb trouwens ook een jaar of vier geleden dreads gehad..stond toen echt gaaf..had ik wel kort haar..en wilde het toen weer laten groeien..zat toen op zo'n IK ZIT NIET lengte en dreads was de perfecte oplossing..zou ik nu eigenlijk ook moeten doen..ben het nu ook weer aan het laten groeien maar zit voor geen meter..kan er niks mee
Hoe ga je dat dan doen met de foto's in de kinderwagen? was benieuwd want ik wil ook wel mooie foto's maken.
Ik maak er een paar als hij in de kinderwagen zit en wil hem in zn loopstoel in de tuin zetten en misschien zet ik hem ff snel in zn bumbo buiten..dan zit ie mooi maar neithelemaal in de koude sneeuw
Maar het ziet er nog niet naar uit dat het gaat sneeuwen hier hoor..denk dat ik ons zo f fga aankleden en dan snel naar de stad ga..moet nog ff kadootje kopen voor mn zusje..
Ik zet haar gewoon ff met de kont in de sneeuw hoor voor de foto. Zul je zien dat er hier geen vlok valt haha dan was er weer paniek om niks
Goeiemorgen! Ik ga denk ik maar vroeg naar huis van m'n werk.. Durf niet te rijden in de sneeuw hihi.. Hier begint het al volgens mij.. Haha Suus hebben we dezelfde smaak Hier ook een goede nacht gehad. Ze was wel wakker toen ik er vanmorgen uit ging om half 7, maar denk dat ze weer verder is gaan slapen. Nou ik ga wat doen!
Wij gaan denk ik een pyamadagje houden. Ik vroeg van de week of er al iemand de vakantie had geboekt of al weet wat je gaat doen. Wij zijn er nog niet helemaal uit, ik hoor wel dat er al heel veel vol zit. Dus we moeten eigenlijk wel opschieten.Maar ik kan me er nog niet toe zetten omdat het nog zo winter is...
Dat ongeluk was wel heftig ja met 90 klapte ik tegen de vang rail. Heb toen 2 dagen in het zh gelegen. Omdat ik toen te regelmatig harde buiken kreeg vanaf die tijd ben ik halve dagen gaan werken.
Ja glad en sneeuw, in eerste instantie was ik wel in paniek had mijn vriend gebeld en die heeft mij rustig gekregen. De politie was er al heel snel. Heb toen mijn baas gebeld ik kom wat later,maar weet nog niet hoe laat. Was denk ik van de schrik hihi
Goedemorgen! Hier ook nog geen vlok te zien terwijl het in het zuiden zou beginnen? De lucht is wel heeeel wit, dus ik denk wel dat het eraan komt. Helaas moet ik vanmiddag ook nog de deur uit, ik moet op controle bij de arts van het uwv. Als het hard sneeuwt dan brengt mijn man me maar met de taxi. Ik heb ook angst om te rijden als het gevroren/gesneeuwd heeft, vooral met Iman er nu bij. Cindy, dat lijkt me heeeel eng zo'n ongeluk. En nog enger als je zwanger bent. Kan goed begrijpen dat je nu niet meer wil rijden in de sneeuw. Iman heeft om 12 uur nog een fles gehad. Ze is wel rond 4-5 uur 2 of 3 keer voor de speen gekomen, maar ze kwam pas om half 7 voor de fles. Dat is veel beter dus
Hoor mij, kwas te snel. Hier is t net begonnen met sneeuwen! Tinus waar ben jij eigenlijk? Ik spot je wel op msn, maar hier niet meer...? Sam, nee hoor geen carnaval hier. Ik ga met Iman naar de optocht kijken bij mijn ouders in t dorp, thats it!