Moggu! Wat eng zeg Cindy een ongeluk en dat terwijl je zwanger bent, brrr. Gelukkig is het allemaal wel goed gekomen. En wat gaaf trouwens dreads! Lijkt me ook altijd wel wat. Maar ben idd ook bang dat je zelf nix meer overhoudt. Miranda, ik vind dat jasje van Cyenna ook helemaal te gek en had m zelf ook gekocht, haha. Lindaaa wat fijn dat Lois goed heeft geslapen! Wie weet komt ze nu weer wat in haar eigen ritme weer. Ik hoop t voor jullie. En Lin2 nog film gekeken? Ik zag ook al op de buienradar dat er volgens mij heel wat aan komt.... Tis hier ook al zo'n sneeuwlucht. Gelukkig hoeven we er vandaag niet uit!
Dat jasje van Cyenna is ook helemaal te gek, was ik nog vergeten te zeggen! Waar heb je die gekocht Miran? Uhm Miekie, mijn man keek film en toen mijn hoofd het kussen raakte op de bank was ik vertrokken Erg he... Ik ben de laatste tijd zoooo moe.
Sam ligt weer in bed ze was ook zo moe, ja wat wil je ook als je al om 6.00 wakker bent. Dus dan ga ik me even douchen en de was strijken ble!
Heb gister nog bij de Hema een joggingpakje gekocht, een sjaaltje, een pyama en een heel gaaf hawai-zwembroekje. Ik zou alleen maar een sjaal kopen voor Tijn, hi, hi. Kon het weer niet laten.
Geen idee... Ik denk zelf door een combinatie van... Maar van de medicijnen ga ik me nog niet beter voelen. We zullen zien
kom maar op met de sneeuw haha...vien is vanmiddag vrij, een juf ziek dus of de 4 jarigen svp thuis wilden blijven. Vanmorgen al, maar ze wilde op school blijven haha...(hm en bedankt!) Maar het is al begonnen bij jullie dus lekkerrrrr.... dat radiootje waar ik het over had met al die geluiden voor mr Q is niet zo'n succes...als hij blaft en miauwt en praat vind hij hem leuk, en ook als het liedje gezongen wordt, maar zodra het melodietje zonder zang voorbij komt wordt hij kwaad en gaat krijsen .. nou totdat het hondje.poesje of kindje weer geluid maakt en dan lacht hij weer en begint te grommen .. uhm ja hij gromt de laatste tijd ( kweet niet hoe dat verder zit hoor haha)
Ja de verleiding is iedere keer zooo groot om dingentjes kopen voor de kleine, het is allemaal ook zo leuk. Stoer ja dat jasje, ik hou d'r wel van. Ik was al op zoek geweest naar zomerjasjes, maar nog niet echt iets kunnen vinden. Heb nog een spijkerjasje hangen. Ook moeilijk met de maat ik denk 80 ofzo
Goedemorgen heb vanmorgen lang in de file gestan en nu ligt er ook nog een pak sneeuw ik hoop dat het vanmiddag weer weg is bah ik ben geen held met sneeuw. En ik moet nog z'on stuk naar huis. Gisteren is goed verlopen, ze hadden niet direct een baan voor me maar gaan zoeken ze waren in elk geval positief over me Gave banner senna ik vind het knap dat je het zelf doet. Sonnie ook weer leuk! Heb gijs ook op die site gezet hihi Suus wat lekker dat vien thuis is vandaag met dit weer hihi zal nog eens verder gaan lezen
Leuk Cin een spijkerjasje....staat vina ook altijd erg leuk!..lekker stoer. Ze heeft er eentje van esprit die ze 2 jaar aankon, maar deze zomer niet meer hihi, dus een nieuwe zoeken, maar will eigenlijk zo graag dezelfde.
Hier sneeuwt het nu ook flink en er ligt al een laagje. Jaa gaaf he dat jasje . Lin, ik had hem niet bij een bekende kledingzaak ofzo gekocht, gewoon 1 op het dorp van m'n ouders haha, maar hij is van het merk Name-It. Die hebben altijd wel van die leuke kleding. En voor maar 15 euro (helft van de prijs) Daar was ik weer ff tussendoor, ga weer snel verder Reageer vanavond op jullie hihi.
Name it is idd erg leuk.... hadden ze hem ook heel groot of is name it alleen voor kleintjes, want ik zie name it weleens bij prenatal,
Ben er nog ff stiekum snel haha. Nou ik heb dan 74 en hij hing er ook nog in 80 of 86. En het waren natuurlijk de restantjes, dus misschien zijn ze nog wel groter ook.
goedemorgen, ik lig nog lekker in bed met mn zoon maar ik geloof dat hij graag naar beneden wil.. jee hij had koude handen vanmorgen, niet gewoon koud maar echt ijsklompjes! Hier nog steeds geen sneeuw helaas! Name it is indd een leuk merk, daar sluit ik me bij aan Bij prenatal verkopen ze dat indd ook , ik dacht ook bij vila happ. Fijn dat lois geslapen heeft! Miekie lekker dat je vandaag de hele dag de deur niet uit hoeft! heerlijk is dat he! Ik moet helaas vanavond werken! Wat een gezoek met oppas.. dit werkt (letterlijk en figuurlijk zo niet!) We hebben elke keer een ander rooster, dus ik kan niet voor vaste dagen oppas inschakelen.. dus elke keer weer is het stress... nou vanvavond niemand gevonden dus een collega moet een half uur langer blijven (moeilijk moeilijk moeilijk :S zei ze.. ) en mn vriend als een speer naar huis om vijf uur, dan kan ik meteen weg als hij hier is.. zucht.. ben het goed zat!
Ja senna dat is inderdaad een gedoe, moet je je zo haasten en dat zal niet mee vallen in de sneeuw. Doe maar voorzichtig vanavond, want dan zou het op z'n ergst zijn.
Wat vervelend dat je geen vast rooster hebt, zo kun je van te voren niet goed plannen met oppas e.d. Lijkt me erg lastig ja! Lekker hoor nog met je mannetje in bedje. Ik zal deze jongen zo even een fruithap maken en geven en dan maar eens douchen...
Nou Suus, duurt niet lang meer, de sneeuw is bijna bij jullie... Leuk voor Vien en ander kids natuurlijk!