Mr Q grrrrrrommen hihi grappig hoor. Inderdaad rot zeg dat gestress voor oppas Senna, ik zou daar ook gek van worden Werk ze vanavond, bah met dit weer, we zullen aan je denken. Miek, ga jij altijd douchen als Tijn slaapt of kan het ook als hij in de box o.i.d. speelt ? Ik moet echt wachten tot Loïs haar middagslaapje anders breekt ze de tent af hihi Miran, ik denk dat je voor de meiden hier nog wel 5 van die jassen kan kopen en ze dan op de meeting uitdelen Hij is ook echt heel gaaf !
Huh Taatje hoe zit dat nou dan? Je had gesolliciteerd en hebt een gesprek gehad, maar ze hebben op het moment geen baan? Had je een open sollicitatie gestuurd dan?
Goed nieuws! de belasting dienst gaat eindelijk betalen binnen 10 tot 15 dagen krijgen wij ons geld. Dit is echt een opluchting voor ons. kan ik weer gaan winkelen hihi
Tijn is altijd wel rustig, hij ligt nu lekker in de box. Ik kan eigenlijk op elk moment wel douchen, tenzij hij wil eten haha. Nu ga ik ook echt douchen.
Meestal douche ik als sam slaapt, maar als dat niet zo is leg ik ze in haar bedje met wat speelgoed, en dat gaat eigenlijk altijd wel goed!
Wij kunnen al langlaufen hihi hier ideal voor sleetje rijden. Alleen wat minder voor autorijden. Ik hoop echt dat het vanmiddag minder is want ik ben zo bang om te rijden met sneeuw
ohhhh cool maak eens een fotootje...hier nog niks zijn het dikke vlokken en valt er flink veel tegelijk? vind ik altijd zo mooi
gewoon lekker rustig rijden taatje...of even gaan knutselen en een flinke plank hout onder de voorkant van je auto bevestigen... heb je gelijk een sneeuwschuiver
Gemeen he Suus dat wij nog niets hebben ... komt er wel aan als ik die kaart zo zie. Kan echt geen half uur meer duren volgens mij
Oh aha Taatje, domme ik.... Nou hopen dat ze gauw wat voor je vinden dan! In de sneeuw rijden vind ik ook nix hoor. Morgen maar op de fiets naar het werk denk ik. Ik denk dat wij hier als laatste de sneeuw krijgen. Ik zal weer eens even op de buienradar tjekken. Lekker Taat dat je je geld krijgt! Lindaaa, ze kon het weer niet laten, haha. Superbedankt hij is weer erg leuk!
Ik maak er nog 1 Miek en dan moet je weer een maand wachten haha Ik doe steeds groen omdat ik dat zo leuk vind staan bij de foto die ik erin zet, is dat erg ? Wil je een keer ander kleurtje ? Keejb moet ook ff online komen die van haar is ook klaar
dat vind ik pas eng...fietsen in de sneeuw auto geen probleem, maar op de fiets ben ik altijd bang dat ik wegglijd en omkukel. Of ik moet met vien dr oude driewieler
Hier wordt het fietspad altijd wel goed gestrooid, vandaar. Ja, limegroen of legerprint of aquablauw vind ik wel leuk voor Tijntje. Dus zie maar even.