Ik heb nog een oude foto van Tijn in mn album gezet. Toen was hij 5 weken oud en lag hij buiten op een voedingskussen. Ondertussen was Roos aan het bevallen weet ik nog en Nl moest voetballen. Vind m zelf heel mooi, maar had m nog nooit aan jullie laten zien.
Gaaf hoor om een fot van Tijn te zien terwijl ik aan het bevallen was. Dat rompertje wat ie aan heeft hebben wij ook alleen wat maatjes groter. hihi
Echt een superlieve foto van Tijn, niet normaal hoe snel het is gegaan he Hier sneeuwt het nu ook ! En bij jou Suus ?
jaaa hier begint het al beetje te sneeuwen WAt is het koud he?pfieewwww ff naar de stad met een krijzende dhani..hij had steenkoude handjes..hij wil krijgt elke keer zn handschoentjes uit Wat eng cindy dat ongeluk terwijl je zwanger was die foto is echt lief miekie van Tijn..klein mannetje hihi.. Deze banner is trouwens ook weer gaafffffff...
Zo, heb weer ff 10 euro verdient. Heb net een kookboek verkocht via MP. Die vrouw was net aan de deur. Altijd handig, heb er zelf nooit wat mee gedaan... Hier nog geen sneeuw.... Arme Dhani, Tijn vindt handschoentjes ook niet echt leuk. Heeft hij een goeie nacht gehad? En hoe is het met je keel? Ben ook alweer half verkouden. Heb dat steeds zodra het weer omslaat.
Das mooi meegenomen Miekie We hebben hier weer een goeie nacht gehad.. Mn keel gaat beter..mn stem komt alweer beetje terug..Gelukkig maar anders wordt het zo stil bij Roos zaterdag hihi Ojee alweer verkouden..als het maar niet doorzet he..
Ga straks weer is ff verder kijken bij babyshow..gisteren stond er elke keer dat ik al gestemd had op de foto's..misschien deat het nu wel lukt..
ja erg wazig hihi.. ga ff stofzuigen..wasmachine aanzetten en dan een lekkere bak thee zetten..dan hoop ik dat er veel sneeuw ligt rond drie uur en dhani wakker wordt.. Gaat hier al wat harder sneeuwen..leuk hoor
Nou hier sneeuwt het nu niet meer... Ik ben er blij mee, ik moet strakjes nog de deur uit. Maar ik hoop dat er in Almere een hele berg valt Son
Iman heeft haar sokken uitgetrokken, want mijn man had haar geen sloffen aangetrokken, nu ligt ze haar sokken op te eten en met haar voeten te spelen hahaha
Hier ligt ook al veel te veel en het sneeuwt nog steeds... Het is alleen leuk als ik thuis blijf en niet als ik nog naar huis moet met de auto hihi. Oh Suus dat grommen, dat doet Cyenna ook Echt grappig haha. Aah wat een megalieve foto van Tijn! Echt een scheetje! En Taatje fijn dat het zo goed is gegaan gister met het gesprek!
Goedemiddag kletskousen.... Zo hier is alles goed. Heb nog niks gelezen van wat jullie allemaal gekletst hebben. Maar goed. Komt nog wel. Hier gaat alles super. Yanouck krijgt in een keer tandje nummer 5 en 6.... Gelukkig heeft ze er geen last van. Alleen afgelopen week had ze pompoen gegeten en de volgende dag had ze wat last van haar ontlasting. Maar dat is gelukkig weer over.