ja das altijd denk ik leg ze even in bed en dan beginnen ze al meteen te miepen, sneeuwd hier nog steeds
Regen..nou hoor hier sneeuwt het nog steeds, alleen niet zo heel hard meer. Net de honden ff uitgelaten..maar het is best beetje gladjes haha..honden helemaal hyper.. Spannend Cindy voor je vriendin.. Roos op die ene foto in je album kijkt ivan je zoooo lief aan..echt cute
haha.. heb net zn speen gegeven..maar daar was hij het niet helemaal mee eens geloof ik.. Ga hem er maar uit halen en ff fruit geven..dan de tuin in..heb ik in ieder geval vast foto's gemaakt
Tijntje slaapt lekker. Hier nog steeds geen sneeuw, maar als ik op de radar kijk is het hier rond hal3/3 uur. Tinus, jeetje wat gaat Yanouck hard met haar tandjes zeg. Gelukkig heeft ze geen last! Cindy, spannend voor je vriendin zeg! Hopelijk hoeft ze idd niet de weg op vandaag.
Ze wilde eigenlijk wel in he zh bevallen, maar het is hier nu gestopt met sneeuwen. dus misschien valt het mee. ben benieuwd hoe het nu met d'r is.
ja het kruipt langzaam die kant op. Zo ik heb mijn was weer weggewerkt dat is toch altijd zo verschrikkelijk he.
MvJanelle schreef: Jaaaaaaaaaaa Ik ben thuis! Het is zo fijn om weeer lekker in mijn eigen omgeving te zijn! ik moet veel rusten maar dat komt wel goed! Benthe woog vanmorgen 550 gram! dat betekend dat ze sneller groeit dan verwacht en dus in 50 dgn al 30 gram is gegroeid! verder doet ze het ook prima en word ze al iets lichter beademd! _________________ Super toch dat benthe zo sterk is Wou ik even meedelen
Ja ik had het ook al gelezen, inderdaad super dat ze het zo goed doet. Het is een vechtertje die Benthe.
hey, die linda die gaat denk ik een handeltje beginnen in banners maken. Ze is nu in de lounge bezig hahahaha.