Hai.....ik heb ook zo'n foto hihi...staat nu in mijn album.. Hij houdt zijn sleutelbos vast en bekijkt hem echt zo van..."ok en wat ben jij?" en haalt hem ook naar zijn mond.
ik heb de banaan aan zo´n ding hangen waar ze onder liggen (weet ff niet hoe je zo iets noemt hihi), er hangen nog meer dingen aan en vond het niet zo handig om de banaan aan de zijkant van de box te hangen, ze kan daar nog niet zo goed bij, nu kan ze gewoon op haar rug liggen. over half uurtje naar ziekenhuis...
ja dat heb ik idd ook...niet een banaan , maar ik hang altijd rammelaars enzo aan het mobieltje....want een mobiel hangt hoog en nu kan hij he spulletjes die ik eraan hang ook aanraken
Hallo, Bedankt Suusje voor je antwoord!! Tijn krijgt nu 4 x 180cc om de 4 en half uur ongeveer. Als ik dus de avond wil afbouwen betekent dat dus dat de tijd tussen de voedingen korter gaan worden. Hij krijgt zijn laatste fles nu om 22.00 uur. Leuke foto's allemaal weer hoor!!! Heb er zelf ook weer 2 in mijn album geplaatst. Ook een met een bossie sleutels, ha ha. Heb ik net even gemaakt. Meneer is alweer 4 maand!! Gaat sneeeeel!!! Hij stopt echt ALLES in zijn mond!! Wat ik mij eigenlijk afvroeg; wat voor werk doen jullie allemaal? Waarschijnlijk hebben we het daar al eens over gehad toen we zwanger waren, maar dat weet ik nu allemaal niet meer. Aangezien we allemaal weer gaan beginnen of alweer aan het werk zijn. Ik ben groepsbegeleidster van gedragsmoeilijke verstandelijk gehandicapten. Best pittig dus!! 29 september moet ik weer beginnen en ga dan 3 dagen per week werken. Ik neem een jaar lang ouderschapsverlof op, anders werkte ik 4 dagen en nu dus een jaar lang 3 dagen. Heb er nog niet echt helemaal zin in!!
He miekie kanp mannetje en wat een haar. Nou ja ik ben kapster. Maar heb aan de ene kant toch wel weer zin om te gaan werken maar andere kant ook weer niet. Maar ja het hoort erbij. Ach en het is maar voor drie dagen. Dus ook nog wel te doen. Zaterdag mijn eerste dag en dan eerst weer vrij tot woensdag. Dus ja het komt wel goed. Yanouck maakt ook veel geluidjes en ziet nu haar handjes ook. Haar duim heeft ze al wel wat langer in de gaten. Maar goed. Het gaat soms zo snel.
Haha de sleutels worden een Hype Miekie dat heb ik volgens mij nog nooit gelezen dat je dat deed als werk. Ik moet nog steeds een reintergratie project volgen maar ben nog steeds niet gebeld. Ik wacht het lekker af! Ons kleine mannetje ligt nu voor het eerst in zijn eigen kamertje te slapen Jeuj!!! Nu alleen nog ff de middagen om hem aan het idee te laten wennen. Hoe zit dat trouwens met ouderschapverlof? Ik wil straks wel gaan werken maar niet fulltime denk 2 a 3 daagjes in de week. Maar het lijkt me fijn als Ivo dan een dagje thuis blijft 1 x in de week zeg maar om op hem te passen. (Nouja, oppassen is wel een vreemd woord als het voor je eigen ukkie is) Bij hem te blijven dan Hij kan toch ook ouderschapsverlof aanvragen hiervoor en hoe gaat dat allemaal? Weet er echt geen bal van
Ja dat moet ivo vragen an zijn werkgever. Tenminste zo moet Johan dat wel regelen. Johan wacht daar nog ff mee. Want johan wil straks als zij wat ouders is dat gaan doen. Dat mag hij doen tot dat ze naar school gaat. Maar je moet er wel rekening mee houden. Dat de dag die je man ouderschapsverlof pakt vaak niet volledig betaald wordt. Zo werkt het bij johan wel. Hij moet het bij zijn directeur aanvragen en dan moet het toegekent worden. Maar ik weet niet hoe het zit bij andere bedrijfstakken.
wow wat een boel leuke foto's komen er weer voorbij zeg Wat worden ze toch groot allemaal..pff gaat echt snel.. Succes in het ziekenhuis Eliesja..laat je wat weten als je terug bent? Is het nog gelukt met de kinderopvang? moest je toch halsoverkop gaan regelen? Ik werk, naja werktte, als telefoniste/receptioniste..officieel is zondag me laatste werkdag Baal er nog steeds van dat ik geen baan meer heb omdat ze me geen vaste dagen konden geven Had vanavond eigenlijk mn afscheidsfeestje met collega's maar heb maar afgebeld..ben nog steeds ziek..grr.. Dussuhh mijn nieuwe beroep is huisvrouw en moeder...yeahhhhh
Ik mag ouderschapsverlof opnemen totdat Tijn 7 wordt. Dit moet allemaal in de CAO staan. Het eerste jaar krijg ik nog 25% over die dag uitbetaald en het 2e jaar nog iets van 10% geloof ik, daarna nix meer. Als mijn vriend ouderschapsverlof opneemt later, krijgt hij er nix voor uitbetaald. Dus het verschilt wel per werkgever. Vind het wel lekker hoor, maar 3 dagen ipv 4. Maandag en dinsdag en dan lekker 2 dagen vrij. Dan de vrijdag nog, das altijd een relaxte dag zo voor het weekend. ivo zou gewoon bij zijn leidinggevende even kunnen informeren.
hey miekie....tot voor kort gaf ik ook 4 x 200, maar ik las dus dat boven de 5 kilo 5 x 200 werd aangeraden, dus ik dacht shit er moet weer een extra fles tussen, vandaar dus dat ik nu om de 3 uur geef, want vind het stom om zijn laatste fles nu expres weer laat te geven, terwijl hij nu gewend is om van 19.30 tot 7.30 te slapen.... maar in principe had hij wel genoeg aan 4 x 200 en dan gaf ik dus flesjes om 07.30, 11.30, 15.30 en 19.30 uur kwam overigens erg goed uit met de haal en brengtijden van mijn dochtertje op school Tinus...hoeveel flesjes krijgt Yanouck? want die is ook rond de 6 kilo nu.... krijgt ze 4 x 200 of 5 x 200 En miekie....wat zeiden ze bij het CB ? hadden ze je iets aangeraden? vorige keer was quinten nog klein en gaf ik 7 x 120
He suusje, Yanouck krijgt nog steeds 4x 210 cc ongeveer de ene keer drinkt ze die leeg en de andere keer laat ze het laatste bodumpje staan. Maar gewoon nog om de 5 uur. Ze hebben bij het cb ook gezegd het kan zijn dat ze op een gegeven moment toch weer iedere 4 uur willen hebben. Maar dat merk je snel genoeg. Maar Yanouck krijgt 8.00- 13.00 - 18.00- 22.00 uur. Maar dat is zo ongeveer he. Dit zijn geen vaste tijden. Maar het zit wel vaak rond die koers.
Hij krijgt genoeg zeiden ze en als hij er niet genoeg aan heeft, melden ze zich wel. Hij woog 22/8 6620gr. En hij doet het prima verder. Maar hij zit al een paar weken op 4 flessen en ga nu niet weer terug naar 5. Ga het strax wel weer opbouwen naar 200cc.
Volgens mij zit iedereen allemaal achter de pc. Er wordt vandaag erg veel gepost. Zeg dames ik ga Yanouck ff weer op bedje leggen. En dan nog ff drie wasmanden weg strijken en opvouwen. ale:
@ miekie...... ik zag het op de verpakking staan ineens..... en dacht shit...ik geef een fles te weinig.. was ook pas van de week hoor.. maar dan ga ik denk ik ook gewoon weer 4 x 200 doen hoor..... want nu is het omdat ik dacht dat het moest, terwijl hij aan 4 x 200 genoeg schijnt te hebben .....Hij hield het prima uit en heb het idee dat om de 3 uur voor hem helemaal niet nodig is.... dus vanaf morgen weer lekker 07.30 - 11.30 - 15.30 - 19.30 of moet je bij 9 weken echt 5 flessen....?
in ieder geval zou ik als ik jou was gewoon met de tussentijdse tijden verschuiven zolang hij nog geen bijvoeding krijgt...als je om de 4 uur een fles geeft kom je 's avonds mooi vroeg uit en denk dat Tijn dan ook wel gewoon door zal slapen tot 's morgens
in CB boekje staat ook 5 flesvoeding van 2 t/m 5 maanden.... hm dan misschien toch maar erbij laten haha....ik kijk wel ff...ben er net mee begonnen met die extra fles...even kijken of hij alles blijft drinken zo niet dan is 4 voldoende en dan gewoon wat meer per keer ofzo.. oh wacht ff tinus...jij doet 4 x 210 aan water denk ik he? dus 4 x 230 voeding in totaal ongeveer...ik heb 5 x 200 voeding ( 5 x 180 water).....