Even snel; Roos natuurlijk mag je komen! Gezellig! Uhm.. Laat me anders komende week even iets weten of je komt of niet, ok Welterusten!
Goedemorgen! Suus: PASOP! BUZZZZZZZZZZ Leuke foto's Layla! Mijn man heeft Iman om half 12 nog een flesje aangeboden, daar heeft ze 3kwart uit gedronken en daarna heeft ze geslapen (met een paar ik-ben-mijn-speen-kwijt momenten ) tot 8 uur vanmorgen! Ik was al om 22 uur of zo op de bank in slaap gevallen, dus heb lekker bij kunnen tanken. Het berichtje hierboven heb ik geplaatst toen ik wakker werd op de bank en naar bed ging haha... Ik wilde even kijken of er geen nieuws van Benthe was. Vanmorgen heeft ze iets meer dan de helft van de fles gedronken, maar ja beter dat niets... Vanmiddag moet ik naar mijn schoonmoeder. Mijn schoonzus uit London is een dagje over. Op zich gezellig, maar met mijn eenkennige Iman niet echt een pretje... We zullen vanavond wel allebei doodmoe zijn. Miranda, Sonnie en Roos VEEL PLEZIER! En: FOTO'S !
Fijn dat Iman het zo goed heeft gedaan vannacht! Cyenna was ook rond 8 uur wakker. En ze heeft kwartiertje terug dr pap opgegeten. Nu ik nog ff eten en forum lezen en dan naar Roos Haha Suus wat grappig dat je dat zegt, lief hoor Jaa ik neem mn digi mee, dus komt goed met de foto's Batterijen zijn opgeladen haha. Layla, wat een lief mannetje is Tamer, leuke foto's! En ik hoop ook dat Benthe goed de nacht is doorgekomen.. Ik blijf duimen! Fijne dag allemaal!
Wat fijn dat Iman goed heeft geslapen. En dat er meer vocht binnenblijft. Hier ook een goede nacht gehad, ze heeft alleen last van een prutoogje en ze kwijlt heel erg, ik zag 2 boventanden maar alleen de schuine, als die eerst doorkomen is het echt een kleine 6-6-6 vampirella Leuke foto's van Tamer, gaaf hoor al dat groen Heel veel plezier straks in Haarlem meiden ! En leuk Roos dat je ook komt volgende week ! Wordt echt wel leuk met zoveel mama's en kindjes
Hallo dames, Hier even het laatste nieuws over Benthe. Ik heb Annemarie net op msn gesproken. Het gaat niet goed met Benthe. De arts had gezegd dat doordat ze zo hard aan het vechten is, ze andere dingen vergeet. Ze ligt nu weer aan de volledige beademing. Annemarie vertelde dat Benthe afgevallen is en dat haar oogjes dof zijn en ze alleen nog maar slaapt... Annemarie heeft om kwart over 10 een gesprek met de arts.
Goeiemorgen meiden, Sorry, ik was er gisteravond niet meer, mn vriend had een filmpje gehuurd, vandaar. Haha Lindaaa, met je vampirella. Zal wel een grappig gezicht zijn ja! Lin, hoe gaat het nu met Iman? Fijn dat ze toch lekker heeft geslapen! Succes vanmiddag! Mamaantje, leuke foto's hoor! Wat lief dat kusjes geven... Suus; haiiiii! Layla, fijn dat je weer beter bent! Ook leuke foto's hoor en wat heeft Tamer een mooi kamertje zeg! Veel plezier op de bruiloft en met de henna-avond! Beppie, welkom terug!En wat een leuk filmpje op de slee! Lekker hoor van een flat naar een eengezinswoning! Is een hele verbetering met 2 kleintjes! Miran, Son en Roos, heel veel plezier strax! Ben nu al benieuwd naar de foto's! Ben benieuwd hoe het nu met Benthe is. Ik kan me niet voorstellen hoe klein ze is... Ik hoop zo dat het goed gaat!
Goh, volgens mij zijn er een paar meiden weg....tis hier zo rustig.. Roos alvast veel plezier bij de kapper! Ga je nog wat aparts doen of alleen even bijknippen? Ik ga donderdag met mn zus naar de kapper. Even weer een modelletje knippen en kleurtjes erin doen. Gaan we lekker op de massagestoel!
Leuke foto! Was het gezellig dames? Miekie, die film is leuk he! Echt humor hahaha Iman heeft netjes haar hele fles diksap met ORS leeggedronken en ze heeft een zetpilletje gehad. Wel nog wat overgegeven, maar niet zoveel. Ze had ook weinig plas in haar luiers. Even in de gaten houden. Ze heeft EN fruit EN stoofpotje gegeten en ligt nu prinsheerlijk te pitten!
Dat is fijn dat die ORS erin zit ! Dan heeft ze in ieder geval wat glucose en zout binnen. En goed dat ze weer eet ook. Hoe wast bij je schoonmoeder Lin ? Ja verhalennnn ! Loïs is net weer opgehaald door opa en oma want we gaan weer stappen vanaaf Morgenochtend gaan we haar ( met kater haha ) weer ophalen Iceage is leukkk
Lin Lin Lin... Ga je los? hihi Geniet ervan en veel plezier! Nou het viel wel mee bij mijn schoonmoeder. Iman heeft leuke gympies gekregen van G-unit. Heel stoer, maar nog te groot
Oh wat stoer, G-Units ! Is er ergens op het net een foto van te vinden ? Ben niet een beetje nieuwsgierig 8)