Het was echt super gezellig..maar wat vloog de tijd zeg..volgens mij gingen we pas om kwart voor twee weg Leuke foto's al van de mini meeting..ik zal ze morgen er ook ff op zetten.. En miran heeft Cyenna de loopstoel al geprobeerd? Wat denk je trouwens heen ging ik zo goed..reed er in 1x naar toe en terug presteerde ik het gewoon om tot drie keer aan toe fout te rijden..had gewoon door die paaltjes moet gaan en achter jou aan rijden met je tom tom hihi.. Leuke foto's van Tamar.. Gelukkig Lin dat het beter gaat met Iman.. Haha en die loïs met dr tandjes..wil ze dhani afschrikken volgende week haha..
Haha wat wil je weten Suus We hebben thee gedronken , met de beebjes gespeeld... Als er 1 begon te huilen, begonnen ze allemaal Tijd ging veel te snel Maar voor de beebs was het lang genoeg, want die waren op. Ivan vond het leuk om telkens speeltjes van de anderen af te pakken En Dhani deed pogingen tot kruipen, wat goed lukte! Nog meer weten haha? En ik heb ook nu een loopstoel, die Ufo. Son heeft hem voor me meegebracht En Cyenna vond het leuk! Behalve die geluiden niet die er allemaal opzitten, toen begon ze te huilen
Haha was zonde van je auto geweest hoor Son, door de paaltjes heen Ik was rond half 4 weer thuis. Stond bij Delft een file van mensen die naar Ikea wilden
ja we zijn net thuis..dhani is echt doodop en wilde absoluut niet slapen daar..wat ie normaal wel wil Net flesje gegeven en hij viel als een blok in slaap.. Denk toch het sprongetje hoor..hij is zo hangerig en zodra ik uit zicht ben gaat ie huilen .. Haha dus die geluidjes zijn wat minder..gelukkig kun je die ook uit zetten Ik ga nu afsluiten..moest natuurlijk eerst ff checken hier he...hihi.. Welterusten allemaal en tot morgen
oh klinkt gezellie...maar uhm, kwart voor twee? heeft roos de kapper dan wel gered? was toch om half twee? wat grappig dat ze samen gingen huilen haha...en erg schattig hoe ze elkaar observeerden op de bank zo saampjes. En des te beter dat de tijd omvloog, want dat is een teken dat het goed klikte... nou ik ga naar bed.... mijn kies van een paar weken terug die gevuld was doet zeeeer ..niet normaal...hele kaak doet pijn tot ogen oren en nek aan toe....maandag bellen en dan toch helaas de pineut zijn en de lang uitgestelde wortelkanaalbehandeling ondergaan...maar deze pijn kan ik niet mee doorlopen. op de site stond dat als ik voor 12 uur bel ze bij tandklachten proberen het dezelfde dag te verhelpen..denk dus maandag of dinsdag wel geholpen te worden...en hoe eng ik het ook vind, ik hoop het! want dit is vreselijk! truste!
Weltrusten Son en Suus! Zal hij idd wel z'n sprongetje hebben hoor! Cyenna heeft misschien een half uurtje weer geslapen in de auto.. En vanavond na dr avondeten wilde ze ook niet slapen, terwijl ze heel moe was.. Maar na haar laatste fles, sliep ze gelijk (normaal moeten we dan nog een paar keer naar boven voor de speen). Dus ze was echt moe ook. Oh Suus balen van je kies Helpt een paracetamol niet? Kan je morgen dan niet bellen als je er nu zo'n last van hebt? Lijkt me dan toch een spoedgeval... Sterkte in ieder geval...
weet ik niet? hoe werkt dan dan? want ik wil gewoon naar mijn eigen tandarts vandaar. of krijg je die dan ook? doet echt zeer...en werd er vannacht steeds wakker van... paracetamol helpt maar heel eventjes, maar ondanks dat gaat de pijn niet helemaal weg... hoop dat het snel maandag is...en dat hij plek heeft
Wat krijg je nu te horen als je je tandarts belt? Geen extra telefoonnummer voor spoedgevallen ofzo? Weet ook niet hoe het werkt hoor, maar omdat huisartsen ook in het weekend dienst hebben, dacht ik misschien tandartsen ook, vandaar hihi.
Suus, nee dan kom je bij de dienstdoende tandarts... Als je echt veel pijn hebt zou ik dat wel doen hoor... Dan is het nog lang tot morgen...
Mooie banners Miranda! Jij leert het ook al! Wat leuk dat je nu ook een loopstoel hebt! Jeetje, arme Benthe en familie, pfff... Lijkt me echt heeel moeilijk! Ik hoop zo dat het goed gaat! Suus, ik had toen last van een gaatje, die werd gevuld toen. Maar ik kreeg later alleen maar weer last en pijn... Het werd toen zo erg dat ik pijnscheuten vanuit mn hoofd kreeg en amper kon slapen. Ik zat toen als een zombie half jankend vd pijn in huis op zondag. Dat trek je niet. Heb toen mn tandarts gebeld en moest voor een spoedgeval ( dat was t ook echt wel.) naar de dienstdoende tandarts. Toen bleek dus dat ik niet alleen een gaatje had, maar doordat het was gevuld duwde de vulling op een ontstoken zenuw. Dat veroorzaakte dus de enorme pijn... Nou weet ik niet of jij dat ook zo hebt, maar ik zou er dan zeker heen gaan. Ik kon echt niet doorlopen tot ma of di. Sterkte meid! Leuke banner trouwens! Lin2, mooie schoenen hoor! Lindaaa, wat heb je gister allemaal uitgevreten? En, katertje nu of een tijger? Hey Roos, hoe ging het bij de kapper? Erg leuke foto's hoor vd beebjes! Ik mis eigenlijk nog een foto vd mama's.
Een tijger Miek pffffffff en mijn vriend nog erger dat is echt een mietje al de hele ochtend We zijn gisteravond naar de presentatie van het boek STOUT geweest in de Rai. Is een nieuw boek van Heleen van Royen en Marlies Dekkers. Ben fan van allebei En ze waren er natuurlijk ook en ze hebben mijn boek gesigneerd enzo. Op het laatste moment zagen we 2 kaarten hiervoor staan op Marktplaats voor 15 euro met zijn 2-en en drinken en hapjes en het nieuwe boek erbij. We hebben ons dus klem gezopen hihi. Normaal kostte het 40 euro. Koopje dus Daarna nog even gaan gokken maar dat was een drama. Mijn vriend won 200 en wilde daarna nog doorspelen en hij wilde niet naar me luisteren en ging dus door. Hij verloor vervolgens nog veel meer en ik was woest. Toen moesten we van het Leidseplein in de regen naar huis lopen en ik had mega hakken aan dus pijn in mijn poten. Heb lopen vloeken op de grachten haha. We gaan nu Loïs ophalen bij opa en oma, ben heeel blij om haar straks weer te zien ! Wat een leuke foto's Miranda van de beebs, ik ben ook zo benieuwd hoe Loïs gaat reageren als ze straks zoveel kindjes ziet ! Suus hoe is het nou met je kies ? ik hoop echt dat je vandaag nog ergens terecht kunt want dit is geen doen En dan nog het nare bericht dat Benthe achteruit gaat, ik vind het heel erg en moet er steeds aan denken, zelfs gisteravond. Ik hoop zo dat het een beetje helpt dat we meeleven hier. Wens je haar sterkte Lin van ons ? Thanx !
Haha Linda, was dus wel gezellig gister, behalve het einde Lin2, ik heb deze gemaakt met Corel Paint Shop Pro Photo XI. Gedownload voor 30 dagen. Vindt het echt een heel mooi programma! We hebben geen foto's van onszelf gemaakt gister Beebjes zijn veel leuker haha. Ja, Lin hoe is het met Iman? En Lin2 ik wil Loïs nog steeds een keer zien op de cam Miekie, met Tijn ook alles goed?
Hahahaaa Linda, ik zie het helemaal voor me... Jij op die hakken vloekend over de grachten! Was wel een leuk koopje dus op MP! Marlies Dekkers heeft ook zulke mooie lingerie! Jammer zeg dat jullie deze x centjes hadden verloren...das wat minder ja. Succes met je teiger en je mietje ha ha. Lois nu maar lekker weer verwennen! Met Tijn is alles goed. Probeert nu steeds meer om vooruit te komen, maar lukt nog niet altijd. Maar hij doet echt zn best. Zal niet lang meer duren denk ik. Suuhuus, hoe gaat ie nou?