aaah wat een schatjes zo bij elkaar! Leuke foto's , maar mis indd nog een foto van de mama's Dus het was gezellig ? En hoe waren de mama's irl? Was het wat je er van had voorgesteld ? (daar ben ik altijd zo benieuwd naar!) Linda hoe gaat het met iman? alweer beter? Haha linda ik zie je ook al lopen met die hakken.. zul je altijd zien he.. jammer dat je vriend dat geld verloren heeft.. mannen .. ze luisteren ook nooooit Wat zielig voor Benthe, ik hoop dat ze door blijft vechten! Gister de halve h&m leeggekocht.. moest echt weer kleertjes voor Luca hebben! Heel gaaf petje gekocht.. hahahah lachen joh als hij hem op heeft Mooi dat tijn ook al bijna kruipt! Gaat goed dus! Hier nog een heleen van royen fan! Ben benieuwd naar stout! ben je er al in begonnen?
O leuk Senna, weer lekker geshopt bij H&M. Nou willen we dat petje wel even zien he?! Heb nog een leuke site gevonden...is alleen wel wat prijzig. www.kixx-online.nl
aah schattig, dat speelkleed en die blokken heeft luca ook Miekie zal wel ff foto maken! zet er vanavond wel ff op ga er nu zo weer vandoor!
Gezellig Miekie..veel plezier! Ik ga is ff een koppie thee maken voor mn zieke mannetje..dhani slaapt al vanaf half 12..slaapkoppie.. doegggieee
Leuke foto's dames! Iman heeft net weer een flesje ORS op, ze vind het wel lekker hahaha... Ze heeft bijna niet meer overgegeven, t gaat dus goed! \Ben net met haar bij mijn ouders naar de kindercarnavalsoptocht gaan kijken. Ze vond het heel leuk, al die kleurtjes en muziek! Nu ligt ze hier bij mijn ouders in de box te spelen. Mijn man komt dalijk hier eten, misschien gaan we erna nog even naar de film, maar dat weet hij nog niet hahaha... Beterschap voor Steef Son Hahaha Lin ik zie je al lopen over de grachten op je hakken