Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Trusten Miranda!

2. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Miekie gaat ook zo slapen...
    Doegie en tot morgen!

3. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    oh arme miek.... die van mij was nog niet erg ontstoken ofzo...dus dat scheelde ,....heb nu dus ook de 1e behandeling gehad dan en de rest deze week, maar hij zei het ergste heb je nu gehad...dus, maar wel verdoving aankomende keer weer hoor...niemand mag niks aan mijn tanden doen zonder verdoving eerst... :) maar kan me je pijn goed voorstellen....

volgende week HHbeurs...weet nog niet of ik ga..kan er via het werk (ex-werk dan) voor niks naartoe. Gaan jullie?

4. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Nou Suus klinkt niet echt prettig.. maar zal nu wel beter worden.

@ Sonnie.. wat goed van Dhani..
    Ik wilde net hetzelfde gaan intypen..hihih. Valentino trok zich vanmiddag vanuit lig tot zit en daarna ging hij staan. Niet in zijn bedje maar aan mijn been..hihih.. Wat gaan ze snel he.. de boefjes..

@ Miekie.. ja dat heb je af en toe wel nodig..
    Lekker een avondje weg met zijn tweetjes. Was wel weer gezellig hoor.
    En heerlijk om de volgende dag je kleine mannetje weer op te halen.

@ Suus.. jij ook al van die vervelende tandartsbehandelingen..

Wat doen jullie met die tanden ?

5. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    By the way.. zijn er hier nog mensen lid van Hyves...
    Zo ja.. pb me je gegevens.. of wil je me toevoegen als vriendje ?
    Wie er nog geen lid is van Hyves.. het is echt verslavend.. net als dit forum....

6. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Goedenacht ;)

Suus goed dat je gegaan bent hoor!

Go Dhani Go Dhani met zijn optrekkunsten :D
    Goed hoor!
    Trouwens leuk idee hoor Son, de 25e groepsfoto!

Roos kom je nu ook de 25e?

We zijn vanavond naar de film gegaan, naar the departed met leonardo dicaprio en math damon, echt een super goede film!
    Iman heeft lekker bij mijn moeder geslapen en we hebben haar net weer opgepikt. Hier is ze gelijk verder gaan slapen!

Mamaantje: http://sweet-angel100.hyves.nl en via mijne kun je Sonnie vinden en Suus en Miranda en Roos en Linda hihi... Dan heb je ze allemaal zo ongeveer :)

Zo ik duik mijn bedje in, tot morgen!

7. TellMe

TellMe Niet meer actief

Arme Suus, op zondag naar de tandarts ... maar gelukkig heb je het ergste gehad. Hoe is het er nu mee ?

Leuk Lin, ff naar de film geweest, heeft Iman lekker verder geslapen vannacht ?

Wat gaan de kindjes allemaal snel he ineens hebben ze het door :) Nog maar heel even en we lopen er echt achteraan te rennen :p

8. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Goeiemorgen!

Lijkt me ook een leuke film Lin! Gezellig naar de bios!

Jaa ik heb ook hyves :)
    Leuk is dat he! Heb al heel veel oude bekenden gevonden via hyves.

Valentino is ook al zo snel! Leuk he als ze ineens van alles gaan doen!

Ik ga niet naar de HH beurs. Vind er niks aan, iig vorig jaar niet, toen was ik ook naar de 9 maandenbeurs geweest en gelijk ff naar de HHbeurs. Nouuuuuu echt noooit meer! Was echt super super super druk. Echt niet leuk meer, vooral niet als ze zwanger bent.. Allemaal maar geduw enzo.. echt vreselijk haha.
    9 maandenbeurs ging toen op zich wel met de drukte.

Nou ik ga aan het werk!

Doeiii

9. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Goeiemorgen,
    Wat erg voor annemarie en de fam. heel veel sterkte met Benthe.

En hoe gaat het nu met iman, ik las dat ze zo ziek is geweest?
    En leuke foto's van de minimeeting. Het lijkt mij raar om elkaar dan in het echie te zien.
    Suus hoe gaat het nu met je tandjes? das altijd zo pijnlijk he.
    O' ik ben vast wat vergeten. Heb ook maar heel snel even gelezen.

O' ja en het is trouwens YessiN hihihi. Het is zo'n lief ventje heerlijk.

10. sweetangel100

Goedemorgen!

Iman heeft lekker geslapen tot half 9!
    Ze is wel om 6 uur wakker geweest, maar een speentje en het was goed!

Ze geeft nu bijna niet meer over, mar heeft gister wel 2 diarree luiers gehad :( ... Zou het dan toch een virus zijn dat eruit moet?.. Ik weet het niet...

Ja Lin, idd het gaat zooooooo snel... Jij moet nu al rennen ;)

Ik ga ook niet naar de HHbeurs, trouwens...

Miran, werk ze!

Sam, ben je gaan kijken naar YessiN? hihi... Leuk zeg!

Jullie nog plannen vandaag?
    Ik ga vanavond JAWEL opnieuw zwemmen met Iman :)

11. Niet meer actief

Goedemorgen :D

Eerst ff lezen

12. Niet meer actief

Gelukkig dat het beter gaat met Iman..is goed als ze aan de diaree zijn Lin want dan gaat het virus uit hun lichaam ;) , tenminste dat is wat mij toen is verteld..
    Dus jullie hebben een leuke avond gehad met zn tweetjes..gezellie!

Wat goed mamaantje Valentino ook al :D

Wij wilden het gisteravond ff filmen en ja jullie raden het al hij deed het dus niet haha..boef..

Vanmiddag naar het CB..ben benieuwd naar de cijfertjes..
    Hoop wel dat het droog is dan..anders kom ik binnen als een verzopen kat :p

13. Niet meer actief

MN ZUSJE IS VANDAAG JARIG!!!! :whistle:

alweer 21 jaar..mn kleine zussie wordt groot hihi

14. sweetangel100

Gefeliciteerd met je zusje Son! :D

En ik ben benieuwd naar de cijfertjes van Dhani!

Het is hier ook altijd zo dat als ik iets wil filmen van Iman dat ze het niet meer doet hahaha... Ze gaat dan zo heel geconcentreerd in de camera kijken :) ... Ook als ik de webcam aanzet, dan doet ze heel anders... Ze kijkt dan ook af en toe naar de cam hahaha

15. Niet meer actief

haha donderstenen zijn het he :D

16. Niet meer actief

Toch was het ook wel lekker toen dhani nog zo onschuldig op zn speelkleed lag zonder te rollen enzo...pfff..hij "kruipt" nu constant naar de honden, pakt hun botje af en gaat er op knagen..bahbahbah! :rolleyes:

17. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Gefeliciteerd met je zusje sonja

en Lin2 ; gezellie hoor naar de film... was ie surprised? en vanavond zwemmen... ben benieuwd of Iman het nu al wat leuker vindt :) spannend!

Goed zeg van Valentino! ook al bezig met optrekken. Toppie...en lijkt me lastig aan iemands been, dus dubbeltoppie

net mijn eigen tandarts gebeld..kan ik pas donderdag...sjonge jonge!
    en hij doet dus nog wel zeeeeeer grrrrrrr maar de behandeling is dan ook nog niet af... maar ben er nu wel klaar mee eigenlijk...gedoe met die stomme melkkies!

18. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    O ja en hier ook weeeer een ziek kind, gisteravond weer naar de dokterspost geweest. Het begond zaterdagmiddag, ik was even alleen naar kleine Yessin geweest. Toen ik thuis kwam lag Sam als een gek te gloeien mijn viend durft haar niet te tempen, (gaan nu ook een oording halen) Had ze 39.9 o jee gauw een zetpil er in. Ze had ook onwijs veel gespuugd. Maar ze wilde dus niet drinken en al helemaal niet eten. En wij zouden al gaan voor proeven voor de carnaval s'avonds. Koorts bleef hoog, De post gebeld. Zegt de assistente ja als ze zo'n hoge koorts heeft ze MOET drinken. Ja duh dat weet ik ook wel, maar als ik er niks in krijg. Zegt zei ja da moet. Dan doe je het maar met lepeltjes enzo. Ik moest haar om 19.00 terug bellen. Wij zaten al in vol ornaat klaar voor de carnaval. Haar gebeld ze had iets gedronken maar dat was er ook net zo snel weer uit( ik wist niet dat er zo'n kracht zat als ze overgeven een hele dikke straal) Maar ze was wel alerter dan s'middags. Dus ze zei, ze moet om de 2 uur drinken vannacht. Ik dacht dat kan ik opa en oma niet aan doen. Maar die wilde dat wij toch gingen. Heb iedere uur gebeld. Ze had gelukkig nog wel geplast s'avond en ging pas om 23.00 slapen. wel goed doorgeslapen. Wij s'morgens al vroeg er naar toe. Het ging redelijk, maar de koorts liep weer op. Nog even afgewacht met zetpil koort is ook wel goed zegt de ha. tegen de avond liep die weer naar de 40 dus toen moesten we langs komen. De ha zei ja er heerst vanalles, dus gewoon uitzieken en laten drinken. zo veel mogelijk kleine beetjes aanbieden. Maar ze wil dus niks. Ze heeft wel weer goed geslapen. Koorst was weg maar ze begint het nu weer warmer te krijgen en ze wil eigenlijk helemaal Niks drinken. Ik weet echt niet hoe ik het er in moet krijgen. Heb gister echt met haar in mijn armen zitten janken. Wat heeft zij misdaan dat ze iedere keer zo ziek is.
    zo meiden sorry voor het hele lange (zeur) verhaal.

19. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Arme Sam! sterkte Cindy en beterschap...

20. Niet meer actief

Beterschap cindy... hopelijk knapt sam gauw weer een beetje. Dan kun je volgende week met een gerust hart carnaval gaan vieren.

Deel Deze Pagina