Hihi Sonnie dat is idd niet zo lekker van Dhani Suus, als je veel pijn hebt zou ik terugbellen dat je het echt niet volhoudt tot donderdag hoor Cindy, hou het maar goed in de gaten hoor, want ik dacht ook niet dat Iman aan het uitdrogen was, maar toch was het zo... Je kunt bij de apotheek ORS kopen, maar ja dat moet ze opdrinken en als ze niets drinkt krijg je dat er ook niet in ... Heel veel beterschap en als je twijfeld niet te lang wachten met naar de arts gaan hoor!
nou het is meer als ik er tegenaan kom...denk omdat die holtes nog niet gevuld zijn ofzo..geen idee, maar wat ik nooit voor elkaar krijg, krijgt mijn vriend wel voor elkaar...suf eigenlijk, maar ik mag nu morgen om 12.00 uur en gaat een uur duren ongeveer...sjonge...spannend hoor haha tinus ik moet altijd lachen om jou met je carnaval ... het leeft hiet dan ook totaal niet en ik kan me er dan ook helemaal geen plaatje bij verzinnen hoe jij er dan uit ziet uitgedost en wel... vast een heel grappig gezicht of niet..dus zet eens een carnavalskiekje in je album? ! ! ahh toe?
Ja is goed. Maar .... wij zitten bij een vereninging dus wij zien er nog normaal uit. Wij hebben gewoon jassen aan. Maar het is onwijs gezelli.... Zal alvast een foto plaatsen in mijn album. Want we hebben al genoeg feestjes gehad
haha feestneuzen! ! ziet er idd gezellig uit heb je je album geleegd? ga je opnieuw foto's verzamelen?
Linda daarom ben ik gister ook naar de hapost geweest. Maar die zei dus van ja er heerst zoveel ze moet er ff doorheen. Ze heeft net nog een beetje gedronken, de rest van de fles van vanmorgen er zit nu nog 60cc in. dus heeft ze 140 op ja dan wel in 3 uur. Maar het is tenminste iets. sapje wil ze niet. probeer maar iedere 2 uur er wat in te krijgen of zo. ga zo fruit proberen. En Carnaval wordt hier met de paplepel in gegoten. Jij bent vorig jaar zeker ook gewoon geweest met dikke buik, ik wel en het was toch gezellie. Met een beetje alcohol is het nog gezelliger dus dit jaar doen we het over. Ik wilde al met sam naar het kindercarnaval gaan, maar sinds de rs mag ze dus niet in rokerige ruimtes zijn. We gaan wel met haar optocht kijken. En dan kan ze volgend jaar misschien mee hihi.
jeetje Cindy het blijft tobben met sam! als je het vandaag niet vertrouwd gewoon naar je eigen arts toe gaan hoor. jij weet het beste of het goed is of niet. Veel sterkte voor annemarie en fam met benthe. mooie banners allemaal weer Sonnie gefeliciteerd met je zus en wat een leuke foto's in de sneeuw. Ik hoop dat ook Iman snel opknapt. Ik ben vrijdag bij de dokter geweest omdat ik de afgelopen week niet kon slapen van de rugpijn heb nu valium voor snachts gekregen. het helpt gelukkig een beetje en ik heb al 2 nachten mogen slapen.
Er zit een zenuw klem en die moet door middel van de spierverslappers en fysio weer los zien te komen. maar het is geen pretje. Ik baal er gewoon van omdat het soms zelfs te zwaar is om gijs op te tillen.
He bah wat naar voor je, die rugpijn Taat En zo lastig inderdaad met een kleine belast je je rug natuurlijk ook veel meer dan normaal. Arme Sam, Cindy je blijft tobben he zo, echt zielig hoor. Gelukkig heeft ze nu wat vocht binnen en inderdaad, wat Lin zegt, ze drogen snel uit gewoon weer de arts bellen hoor als je twijfelt. Sterkte ermee. Wat Sonnie zei over dat diarree het virus eruit werkt kreeg ik ook te horen in het ziekenhuis toen Lin. Dus waarschijnlijk is dit dan het laatstet beetje dat eruit moet. Zou wel fijn zijn he ! Leuke foto van jou en je man Tinus Inderdaad grappig dat dat daar zo'n mega feest is en 200 km verderop weten we van niets
de arts zei gister ze drogen zo snel ook weer niet uit, en ze ziet er goed uit. nou ze gaf bijna ligt zo rood en warm was ze.
Heeft ze nog koorts nu Cindy ? Ik hoop echt dat ze snel opknapt hoor. En dan kun jij ook eens ff lekker feesten aankomend weekend zonder zorgen. Dat mag ook wel eens
Nou vorig jaar heb ik geen caranval gevierd. Maar dit jaar halen we het gewoon ff in. Ga namelijk zaterdag, zondag en maandag..... gezellie.... Volgend jaar gaan we ook ff naar de kindercarnaval toe. Maar dit jaar niet denk ik is ook afhankelijk van het weer. Benthe en familie wens ik ook veel sterkte toen. Jeetje taatje wat rot met je rug. Jammer dat je niet kan gaan zwemmen lin..... Zo ga ff yanouck haar fruit klaar maken en misschien dan nog ff wandelen als het droog is...... oh ja Yanouck heeft tandje nummer 5 en zes is er bijna door.
oehhh taat ...beterchap voor jou met je ruggetje... dat doet zeer een klemzittende zenuw... ik heb dat na de bevalling van vien een hele poos gehad... damn dan weet je echt niet meer hoe te liggen...bij mij trok het dan langzaam weg als ik of op de grond ging liggen of zonder kussen languit gestrekt met armen naar boven...dus je zo lang mogelijk maken... nou sterkte ermee taatje.. ahhh jammer lin2...geen zwemmen... ik wach weer op de cv-meneer...vorige keer kwam hij niet opdagen, want hij was ziek...een briefje in de bus of een telefoontje had leuk geweest... nou vandaag poging 2... kom op feenstra: laat je van je beste kant zien!
Mmmm gek hoor Cindy... Mijn HA zei juist, die kleintjes drogen uit voordat je het weet... ... Gek al die tegenstrijdigheden! Gelukkig van die diarree... Hopelijk zijn dit de laatste beetjes dan! Ja hier is carnaval gister ook begonnen met de kinderoptocht... Iman vond het leuk... Ik vier geen carnaval, maar zo'n optocht in het dorp waar ik geboren ben met allemaal bekenden is wel leuk. Zondag de 'grote' optocht, hopelijk zit t weer n beetje mee, gister heeft het maar heel even geregend
O ja Son, pakt Dhani bij die learning puppy ook alleen de oranje voet? Iman pakt alleen de oranje voet en dan hoor je dus alleen: het is tijd om te leren, laten we zingen en spelen, dagdag, het is tijd om te leren, laten we zingen en spelen, dagdag, enz
Loïs heeft een spaarvarken van Fisher Price en die zegt ook steeds dat het tijd is om te leren haha ik word er soms helemaal tureluurs van Lin hoest nu met jouw medicijnen en de bijwerkingen ? Ik heb nieuwe en ik vind het best goedgaan, kon het hele weekend gewoon lekker doen wat ik wilde zonder lelijke plekken of jeuk Van deze pillen hou je alleen wel wat vocht vast dus ik ben 1 kilo zwaarder ineens maarja je kunt niet alles hebben
Gijs heeft diverse spullen van Vtech allemaal muziek en dergelijk echt geweldig alleen geen 100x op een dag hihi