Gelukkig is de temp nu redelijk normaal. ze ligt nu in bed ze is ook zo dood op van alles. vorig jaar met de carnaval was wel leuk maar anders met een dikke buik je doet dan toch iets minder uit bundig. En zaterdag was toch wel gezellig geweest ondanks dat sam zo ziek was, ze was in goeie handen. Dus dat maakte het voor mij wat rustiger.
Beterschap met Sam Cindy.. Sterkte met je rug Taatje..lastig idd een kleintje en dan last van je rug en dat je er niet van kan slapen.. Beter Suus dat je moren al terecht kunt Leuk Tinus carnavallen..geinige foto.. Mijn HA vertelde toen ook, toen ik met spoed bij hem moest komen omdat dhani niet wilde drinken, dat baby's niet zo heel snel uitdrogen..er zit iets(weet niet meer hoe het heet) maar soort van klepje ofzo..en als ze drinken binnen krijgen blijft daar zowiezo altijd wat vocht zitten..ook al spugen ze heel veel.. Nou Lin dhani doet het anders met die learning puppy..die trapt er steeds keihard tegen aan..dus das mega irritant..begint net een liedje..hoor je ineens weer ik hou van jou..of ABC enz..en dan weer MIJn neus..grrr...haha..
meneertje hier heeft ontdekt dat ie zich op kan trekken aan de waterbakken van de honden Moest er wel om lachen hoor..dacht laat hem ff gaan..en ja hoor hij trekt aan de bak..bak komt naar voren..al het water over hem heen..haha hij was zeiknat.. dacht laat hem gewoon gaan dan weet hij meteen wat er gebeurd als hij daar aan gaat hangen..eerst moest ie ff huilen en toen ging hij vrolijk in het water slaan wat op de grond lag..
hey taat las net je topic in de lounge over borstverkleining.. Een vriendin van mij heeft het ook laten doen toen ze 19 was..ze had ook zoveel rugklachten.. Ze is heel blij dat ze het gedaan heeft..ze zag heel erg tegen de operatie op maar is haar uiteindelijk meegevallen..geen problemen met littekens die niet mooi zijn..ze mocht een paar weken niet tillen(weet niet precies hoe lang ze dat niet mocht)..
trouwens Tinus jammerdat je je foto's uit je album hebt gehaald..ik kijk vaak bij jullie allemaal in het album..ff ukkies kijken hihi
Hahahaha Die Dhani! Taatje, een vriendin van mijn heeft ook verkleining laten doen en mocht idd 6 weken niet tillen. Zij is er heel blij mee! Ik ga lekker toch zwemmen vanavond, de vriendin van mijn broertje gaat mee!
Ik heb ongeveer 5 jaar geleden borstverkleining gehad, en ben er ook super blij mee. Het is ook heel raar als je wakker wordt en dan in eens van die kleine borstjes hebt. ik voelde me weer 15 hihi. Ze zijn dan in het begin ookheel hoog want dat zakt altijd weer. Daarom kon ik helaas geen borstvoeding geven, de melkklieren waren door. Ik weet dan ook niet wat gemist hebt he... Als je nog meer wil weten pb me maar.
hier nog geen optrekkunsten, geen tanden, geen race-pogingen in de ufo (hij doet dat op zijn gemakkie..schuifel schuifel) geen gesprekken... of nou ja wel gesprekken, maar babytaal...whawhawha.... en nog erg weinig haar Kortom: echt nog mijn kleine beeb dus wat dat betreft nog niet veel te melden haha
Cindy dat lijkt mij ook heel vreemd. Had jij erg grote borsten? (rare vraag zo hihi) en naar hoeveel heb jij ze verkleind. Ik zie vaak een cup C staan maar dat is z'on stap terug voor mij ik denk dat ik daar diep ongelukkig van zou worden. Dus als ik het laat doen zou ik gaan voor een D of DD dat past dan gewoon beter bij mij. Maar zoals ik al in het topic heb geschreven wacht ik tot mijn kinderwens is vervuld.
ja maar zal hem weer rustig gaan vullen met foto's sonnie. Kun je weer kijken. haha Maar eerst ff mijn boodschappen uuit laden.
ik had 80G. En ik was ook als de dood dat het te klein zou worden. Maar heb toch gekozen voor een volle C inmiddels toch weer D ivm zwangerschap denk ik. En ik vond het precies goed.
balen suus! altijd fijn he die mensen voor de cv we komen tussen 8.00 en 16.00 uur en jij maar wachten grrh.