We gaan zaterdags naar eindhoven, zondag in veldhoven mijn vriend maakt muziek dus die loopt mee met de optocht. Vroeger zijn we veel in Valkenswaard geweest.
Hee! Leuke foto's Tinus! Ook zo'n lachebekkie Haha die Dhani, helemaal nat . Ben benieuwd of ie er van geleerd heeft Oh jammer dat je vanavond niet kan gaan zwemmen Lin.. Ik moet ook nog steeds een keer met Cyenna Komt er telkens maar niet van.. Zullen we samen gaan? Suus, hier ook nog zo'n beebje die alles op dr gemakje doet Voor de rest weet ik ff niet meer wat er allemaal geschreven is
ff een vraagje he..mag ik dhani al roosvice geven? Heb al op de verpakking gekeken maar staat niks over op.. Misschien dat iemand van jullie het weet? ga ook wel ff googlen
heb het al gevonden: 1. Vanaf welke leeftijd kunnen Roosvicee producten gebruikt worden? De meeste Roosvicee producten kunnen vanaf 4 maanden gedronken worden. Uitzondering op deze regel is de Roosvicee C-bron Dieetvruchtenmix en de Roosvicee Multivit Geen Suiker Toegevoegd varianten. Deze varianten adviseren wij, wegens aanwezigheid van vervangende zoetstoffen, te gebruiken vanaf de leeftijd van 4 jaar.
ow thanx taatje.. ga het hem gelijk ff geven..kijk of hij het lekker vind.. eerst lustte hij nl wel diksap maar nu niet meer
Hier ook 1 die nog steeds niets anders drinkt, geen diksap, geen thee of water. Word er soms gek van ze moet toch gaan drinken als ik straks weer een fles moet weglaten ? Dan ook maar eens Roosvicee gaan proberen maar ik dachrt dat daar weer veel suiker in zit en das ook niet goed. Pfff inderdaad lastig hoor soms
Ik heb ook echt alle smaken geprobeerd van dat diksap ( en merken ) maar ze wil het absoluut niet, als ze 1 druppel in haar mond proeft is ze er klaar mee