kan mn CB boekje nergens vinden is toch niet zo heel erg als je hem niet bij je hebt..staat toch wel bij hun in compu neem ik aan..
Dan ga ik zo ook maar ff een fles halen en hopen op het beste ! Ja, ze hebben alles in de compu en dan schrijf je het er toch gewoon zelf in als je em weer terugvindt Ben weer benieuwd naar de statistieken Suc6 dalijk !
Misschien moeten wij dan ook maar eens roosvicee gaan halen. sam wil ook niks heb ook al van alle sappies wat geprobeerd. Ze heeft net weer 100cc op er is wel wat uitgekomen. straks de rest maar proberen. temp is ook normaal. misschien heeft ze het ergste weer gehad ik hoop het maar.
Miran, ik kan toch gaan vanavond, mijn schoonzusje gaat mee Maar ik wil best met jou samen gaan hahaha... Dan moeten we er wel een DAG voor uittrekken Son, ik wil best met Iman alleen gaan maar dat is zo'n gedoe erna met omkleden, omdat het niet echt babyzwemmen is, maar vrij warm-waterzwemmen liggen er niet overal omkleedkussen enz... Met z'n tweeen is veel handiger. Suus, al een CV-mannetje gezien? Hier komen ze altijd op afspraak, ik maak altijd een afspraak voor half 9, dan weet ik zeker dat ze nog niet uitgelopen zijn ergens anders Iman krijgt ook wel eens roosvicee laxo, als ze weer niet kan poepen! Zij lust het ook. Maar ze is niet meer zo kieskeurig met sapjes als in het begin haha.
oww vandaar Lin..dacht al je kan toch wel alleen gaan Kunnen ook een keertje met zn allen gaan babyzwemmen..gezellig Heb mn boekje gevonden..echt hij lag op een plek..zal hem er toch echt zelf hebben neergelegd maar zoooo onlogisch
succes bij het cb sonnie! Wij gaan altijd bij preston palace zwemmen! Kun je lekker relaxed zwemmen en fruit eten enzo.. tis niet echt goedkoop, maar zeker de moeite waard! Hier is diksap ook geen suc6 dus ook maar roosvicee. Wat is yanouck een vrolijke meid! leuk hoor!
Oh ja leuke nieuwe foto's Tinus! Ja hahaha dan is Iman al uitgeput van de reis voordat ik bij het zwembad aangekomen ben Waar lag je boekje Son?
wij hebben een tv kastje met daaronder twee laadjes..daar liggen dvd's in en afstandsbedieningen en de vorige keer had ik schijnbaar besloten om daar het cb boekje op te bergen Ja leuk is dat he senna PP..wij zijn daar twee keer een weekje naar toe geweest met de hele familie.. heb ff twee filmpjes van dhani zn kruippogingen..ga ff kijken of het lukt om het hier te zetten..
Heb de verhaaltjes over de tandarst overgeslagen, want ik moet as vrijdag naar de tandarts en ik vrees het ergste... Maar hoop natuurlijk op niks!
Sonnie: dat is idd een vreemde plek hihi Heel leuk filmpje en ik vind dat het hem al heel goed af gaat zeg! Hij komt toch goed vooruit! Cindy ja goed gedaan he hahaha Iman ligt naast me op een kleed, zit ik hier op het forum te loeren kijk ik naast me en ligt ze opeens een heel stuk ervan af... Zeker gerold weer hahaha