ja met haar gaat het super, slaapt goed eet goed en is zo wijs aan het worden, ze knikt ja en nee en zwaait al als je weg gaat...(dit niet altijd hoor!) Kruipen doet ze niet, maar de rest daar is ze echt snel in vind ik..
Ja het lukt hem ook steeds beter..volgens mij baalt ie beetje van de gladde vloer haha.. Ja Lin snel liggen ze ineens ergens anders he.. Oww shit het is al tien over..mag wel is de spullen gaan pakken..moet dhani nog wakker maken..slakkegang heb ik vandaag
Ja dat zal Iman hier ook wel krijgen, balen van de gladde vloer hihi... MAar ik vind dat ie goed gaat hoor! En leuk hoe hij die toren omver duwt hihi GO SON GO!
nee gelukkig alleen controle, maar ik voel echt van alles... Maar dat heb ik altijd en dan als ik bij de tandarts ben dan voel ik opeens helemaal niks en de tandarts vraagt ook altijd of ik klachten heb...NEE HOOR meneer ikke niet..hihi :^o Had ong. 2 jaar geleden ineens 4 gaatjes en moest daar voor terug komen, was zoooooooo zenuwachtig dat ik bijna van me stokje ging daar, lag ook ineens ondersteboven in de stoel, hij zag me ook al lijkwit worden..hihi Ben gewoon een bange poeperd..
We zijn benieuwd sonnie, we horen het straks wel hoe goed hij is gegroeid. Misschien is het nog een beetje Nazwangerschaps dementie. hihi. Sam doet ook zwaaien als je zegt dag dag, dan gaat dat handje in de lucht en op en neer. zo schattig.
Geen idee, ik wil volgende week es een keer langs het inloopspreekuur, want ik moet pas weer met 11 maanden en ben toch ook wel erg nieuwsgierig hoeveel ze weegt, ze voelt best zwaar nu, dus ik schat zelf rond de 8½ kilo. De laatste keer dat ik ben geweest was 11-12-2006 en woog ze 7310. Dus hier nog geen cijfertjes!
Moet je niet met 9 maanden terug. Wij wel staat ook in het groene boekje geloof ik. Sam was vorige week, ben ook ff naar het inloopspreekuur geweest 7540.
Hmm das lekker dan, ik zit ff te kijken wanneer dat inloopspreekuur is, want het was ook verandert begin dit jaar en nu kan je alleen op de dagen dinsdag en donderdag, lekker zeg, moet dan altijd werken.
Vrijdag eindelijk weer de cijfertjes van gijs ben zo benieuwd hoeveel hij nu weegt ik heb geen idee op het moment.
Mijn volgende afspraak is pas 14 mei! Het staat idd in het boekje, maar zij zei dat ik pas met 11 maanden weer moest en of ik mischien nog tussendoor wilde, nou dat hoefde voor mij niet!
Wij zijn vorige week geweest naar het cb en ons jongetje is nu 68 cm en 7560. Ons manneke OPEENS vanaf gisteren zelfstandig zitten. Hij vind het erg leuk om alleen in zijn kamertje te spelen hij ontdekt echt van alles. Ook de luieremmer vindie leuk genoeg om om te gooien. Hehe doelrakkie! Gisteren ging ik ff bij um kijken en daar zattie dan helemaal alleen Wat zijn we toch weer trots! hehehe