gefelici keejbie! leuk he! ben benieuwd naar de cyfers van dahni! Hmm hier is ook altijd op di en do inloopspreekuur.. lastig als je dan moet werken.. misschien proberen op een gewone weegschaal te zetten eliesja ?
wat een mooie cijfers van iedereen weer. Wij mogen pas in maart weer. Dus duurt nog wel ff. Ga vlug ff de zolder stofzuigen. Ben ook wel benieuwd naar dhani's cijfers.
Senna.. Je moet gewoon eerst zelf op de weegschaal staan en dan met de kleine.. Dan weet je al een beetje..
ja dat zou mischien kunnen, maar wij hebben niet echt een goeie weegschaal, althans geen goeie ondergrond..maar kan het es proberen. Weeg door het hele huis anders hihi..
Haha idd! Kijken waar die wel werkt Het regent hier nu als een gek.. Was ik toch net van plan om na huis te gaan ff opruimen enz.. Maarja
ja das indd ook een idee keejbie! eerst zelf en dan samen! Ik ga boven ff de ramen lappen (binnekant) moet nodig eens gebeuren! Tot straks!
oeps, chips...moet de oudste van school gaan halen.. ff racen, moet nog naar de wc en schoenen en jas aan..hijg hijg.. k ga maar.. doeiiiiiiiiiiii
Ben ook benieuwd naar de cijfertjes van dhani! Keejbie wat goed zeg al zelf zitten. Gijs kan alleen zitten als wij hem helpen en dan houd hij het een minuutje vol . Kruipen gaat ook nog steeds niet maar wel al rollend draaiend en achteruit komt hij waar hij wil zijn hihi. En snel
Gelukkig Taatje dan ben ik niet alleen! hihi Ja D-S zat eerst alleen met zijn handen vast aan de box ons gekkie! hehehe En Opeens uit het niets zittie los :s hihi Hoe gaatie verder met je Taatje en met Gijs? Waar ik wel erg benieuwd naar ben is hoe vinden we het nu allemaal.. We zijn (bijna voor iedereen) 8 maandjes verder. Ik kan jullie vertellen dat mijn leven compleet is veranderd! Ik hou ervan om lekker te knuffelen met het manneke maar ook op zijn tijd lekker gek te doen! hihi ook vind ik het fijn dattie nu wat groter is en dat ik me ma nu vertrouw wat betreft het oppassen zodat ivo en ik ook lekker alleen kunnen zijn
Het bevalt ons prima om papa en mama te zijn we kunnen alleen nog niet geloven dat er al weer 7,5 maanden voorbij zijn gegaan. Gijs is z'on leuk kereltje lekker gek doen idd en heel veel knuffelen (doet hij alleen bij mij heerlijk) veel schater lachjes qua gezondheid kan het allemaal beter bij gijs maar over een week mag hij naar de kinderarts en dan hoop ik dat we iets wijzer worden.
Hmmm kinderarts.. Klinkt niet zo goed. Heb volgens mij iets gemist? Wat is er met Gijs aan de hand? Wij moeten woensdag he.. De zenuwen gieren door me lijf iedereen wilt met me mee maar ik wil gewoon alleen gaan .. Toen ook aan het einde van me zwangerschap vond het gewoon fijner om alleen te gaan
Gijs heeft heel veel last met ademen en hij heeft heel vaak last van diareee en spugen het gaat een week goed en dan weer 1 of 2 niet enzv enzv het klopt gewoon niet.
Ik kan me voorstellen dat je het spannend vind het is ook niet niets met z'on kleintje. Ik neem mijn man mee want ik wil juist graag samen gaan. zo zie je maar iedereen gaat er mee om op zijn eigen manier. Wel lief van iedereen dat ze meewillen.
kiekeboe de cijfertjes Dhani weegt 8230 kg en is 72 cm lang..hoofdomtrek is 45 cm.. Heb even gevraagd of ik al mag fietsen met hem of dat wel verstandig is al..maar is geen probleem omdat hij al goed kan zitten..jippie nu mag ik ook fietsen hihi.. eerst nog een fiets kopen hoor Ze vind hem erg sterk in zn armpjes en beentjes..met eten gaat het ook goed..ze was tevreden..nou wij ook
Ik zal de aanstaande 2 weken niet aanwezig zijn. Het klussen in ons nieuwe huis gaat langzaam door tegenslagen. Dus iedere vrije moment gaat in het huis zitten. Ik wil nog wel even vertellen dat Nikky en Kai gisteren een neefje hebben gekregen; Joeka. Hij is 51 cm en net geen 4 pond. Tot snel!