Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Nou sonnie veel succes met je oog.

Ja dat zijn lekkere sapjes. Maar ik denk dat ze zeggen dat je het met wat lauw warm water moet doen. Maar goed je kan er voor de smaak een beetje diksap proberen. Vind valentino het niks merk je het vanzelf. Maar zal het wel ff vragen inderdaad.

Nou dames heb vandaag een (piep) dag. Mijn laatste dag met mijn meisje alleen. Heb wel zin om te werken. Maar vind het erg om haar alleen te laten. SNIK SNIK....... :rolleyes:

Nu past Johan morgen op en dat zal ook wel goed gaan. Maar gewoon het idee. Het is zo makkelijk als ze huilt geef haar maar aan mama die krijgt haar wel stil. Maar morgen zal hij het toch alleen moeten doen.

2. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Oh sterkte vandaag Martine :(
    Over 4 weekjes heb ik dat ook helaas...
    Weet precies hoe je je voelt..

Maar het gaat vast goedkomen hoor!!

3. Niet meer actief

Ja dat zal ook wel voel me gewoon een beetje shit bij. Je bent gewoon bijna 3 maanden samen en dan ineens laat je haar alleen. Maar ik weet ook dat ze in goede handen is. Maar het blijft denk ik ff het idee.

4. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Ja, we zullen er (bijna) allemaal aan moeten geloven om strax weer aan de slag te gaan! :(
    Gelukkig is mijn vriend strax 2 dagen in de week thuis en ik ook en hoeft Tijn alleen de maandag naar mijn ouders! Dat geeft wel aardig rust en een lekker vertrouwde omgeving voor hem.

Ook wel lekker dat Johan oppast. Komt vast wel goed. Strax worden onze kleintjes allemaal eenkennig omdat wij er steeds voor ze zijn, wat we natuurlijk ook het liefst doen! Geniet er lekker van vandaag Tinus!!! :D

Sonnie sterkte hoor met je oog! Misschien krijg je wel een lapje, piraat Sonnie, ha ha! :pirat:
    Ik hoop dat het gauw over is!

Mamaantje, ik zou het ook maar even vragen aan het CB als ik jou was. Lekker hoor strax nog even naar Spanje!! Leuk vooruitzicht! :sunny:

Het wordt idd weer lekker weer vandaag!!

O ja, vanavond hebben wij die opening van een kroeg die een neef van Peter heeft gekocht.
    We hebben een kaart met geld in een envelop gedaan. Is altijd goed. Tis ook een vrij strak, modern ingerichte kroeg, en ja wat staat daar leuk bij?? Nu kan hij zelf wat gaan uitzoeken!

Schoonmoeder past op en Peter en ik en schoonpapa gaan naar Groningen! Wel even leuk. :clown:

Spreek jullie laters!!

5. Niet meer actief

Veel plezier miekie. Waar heeft hij een kroeg overgenomen in Groningen?

6. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Op de kleine Peltsterstraat, achter het Zuiderdiep.
    De kroeg heette eerst Jan Doedel.

Is niet zo'n groot kroegje, maar ziet er wel leuk uit op de foto's. En een grote jongensdroom is uitgekomen. Dus wel even leuk om daar te kijken vanavond.

7. Niet meer actief

Ja als het altijd zijn jongensdroom is geweest. Dan is dit hartstikke mooi. Ja ik heb altijd gezegd een eigen kapsalon te willen hebben. Dus misschien wordt mijn droom ook ooit werkelijkheid.

Maar ja eerst hier maar eens goed mijn best doen.

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    zo hallo daar, jullie gaan in 1 dagje wel erug snel.. ;)

gister naar ziekenhuis geweest en ze heeft een echo gehad en ook een foto. Ze konden op de echo niets byzonders vinden en daarom wilden ze voor de zekerheid ook een foto maken. De uitslag weten we nog niet dat duurt 3 dagen. :( Ik kan as maandag naar mijn ha bellen voor de uitslag. Ben er nu wel positief over, maar tis dus gewoon nog ff afwachten. :rolleyes:

Sonnie, heb het met mijn moeder erover gehad en zij wil dus nu 2 dagen gaan oppassen, dus ben gelukkig geholpen nu. Geen creche nog, pas in januari gaat ze 1 dag. :) Ik heb nu ook een klein half jaartje ouderschapsverlof opgenomen en ik moet er dus gewoon een betaalde dag voor inleveren krijg er niks voor. Daarom doe ik het niet te lang.
    Ik werk als verkoop medewerkster bij Xenos.

Suusje groeit jou mannetje goed? Dan zou ik je echt geen zorgen maken over het aantal flesvoedingen hoor, hij geeft het echt wel aan als hij meer wil.

Alyssa zit nu op de 5x 165cc. Deze drinkt ze niet altijd helmaal op.
    Omdat er bij ons dus ook allergie voorkomt mag ik helaas ook pas met 6 maanden gaan bijvoeden. Vind het echt jammer. Weet iemand of je nutrix pap mag geven? Dacht dat ik een keer had gelezen dat je dit ook mag geven als ze een koemelkallergie hebben!! Dan kan ik haar toch iets geven en kan ze gelijk leren om van een lepel te eten.

weet iemand dit?? :(: :idea:

9. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ga et weer ff proberen om foto te plaatsen...

10. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja tinus en weet je wat het is..

Juist omdat ik veel steun aan deze site heb gehad, had ik werkelijk waar nooit gedacht dat al die moderators zo ***** negatief doen...

Echt niet te geloven, heb het bij deze er ook helemaal mee gehad..

Het was alleen een idee, omdat ik zelf met een vraag zit. En moet ik daarom een psycho gaan bellen?! Vind het een beetje stupid.. Dus ik dacht HEY ik heb een idee..

Maar goed, ik ga wel lekker opzoek naar iemand die antwoord ken geven op me vraag. Alleen weet ik nog niet zo snel waar :(

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Al die moderators???? Keejbie, als je ergens last van hebt, stuur dan een bericht naar Lotte, en ga ons niet lopen afkraken. volgens mij ben ik er ook 1 en heb ik niks gezegd. kap er even mee, hier word ik nou boos om!

12. Niet meer actief

Zo ben net ff bij mijn nieuwe baas geweest. En dat had het volste vertrouwen in mij. Dus ja heb er wel zin. Heb net een nieuwe schaar gekocht. Dus en straks nog ff met mijn mannetje het centrum in. Vanavond koop avond. Dus nog ff kijken bij de miss etam voor een leuk truitje. En eerst ff lekkere lasagne maken. jammie

13. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ik sluit me hierbij gaarne aan bij Natas, ook ik ben een moderator en heb verder ook niet gereageerd op je berichtje!
    Ik zou het fijn vinden als je ook in zou kunnen zien dat de moderators allen hun uiterste best voor de leden doen.

14. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Een klein stukje uit het welkomst-topic op deze site:Welkom

Ik vind het erg kort door de bocht om hardwerkende moderators, die er uren tijd instoppen om het forum leesbaar en toegankelijk te houden, zo af te schilderen alsof we allemaal negatievelingen zijn.
    Je komt met een idee, wat een goede actie is want we vinden het top als er meegedacht word. En als er met goede argumenten word aangegeven dat het op een zwangerschapsforum niet helemaal past, dan moet je niet gaan "natrappen". Je moet ook weten hoe je er mee omgaat als een idee niet gebruikt word.

En laten we nu weer verder gaan met waar dit topic voor bedoeld is: kletsen voor mama's in een bepaalde periode.

Groet van Kiki

PS als iemand vragen heeft over bovengenoemde, dan graag via PB

15. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Tsjonge jonge dames wat zijn we snel op de teentjes getrapt..

Mijn excusses bedoelde niet iedereen..

Maar is het dan werkelijk nodig om onderstaande berichten naar me toe te zenden!?

Kijk dat je problemen heb betreur ik
    Maar om daarvoor nu een psychiater naar het forum te trekken daarvoor ?

Straks kunnen we ook een tandarts, kinderarts noem maar op aantrekken omdat iemand het de moeite niet vindt om er zelf naar toe te gaan
    Je hebt ook nog een huisarts die je in vertrouwen kan nemen
    Vind het niet zo leuk dat ik nu moet lezen dat het de moderators zijn die het afzeiken

Want dat is in het geheel niet aan de orde
    Vind het dan ook erg jammer dat je er in een andere topic over doorgaat
    Net alsof het onze schuld is dat jij met een probleem zit
    Ik zou zeggen pak een telefoon en bel je huisarts, die kan je vast verder helpen

Ik wens je dan ook veel sterkte en als de topic al niet is gesloten sluit ik hem hierbij
    Want vind dit een beetje flauw worden
    We zijn een Zwangerschaps forum met alles daaromheen maar niet op het psychische vlak sorry

Daarvoor moet je toch ergens anders zijn

succes

-------------------------------------------------------

Ik laat alleen mijn voormalige mede zwangeren weten wat er gebeurd was.. En aangezien het hier een forum is mag ik er toch over praten..

Ik heb veel met deze dames gedeeld en wil dit ook delen dat ik dus zulke berichten krijg.. En dat alleen omdat ik een TIP had en niet jullie verplicht om er iets mee te doen. Maar misschien was het een idee..

En opeens heb ik moderators achter me aan.. Nou sorry maar dit vind ik toch echt hooguit belachelijk ;)

16. Niet meer actief

pff type ik net een hele tekst..scheit mn surfer er mee uit..ken ik opnieuw beginnen haha..

@ Tinus..sterkte vandaag..maar lekker dat je mannetje op past morgen..komt vast allemaal wel goed hihi..

@ Miekie..veel plezier vandaag..

@ Mamaantje..hebben we geprobeerd om hem meer te geven maar hij wil gewoon niet meer..we wachten het maar gewoon af..bedankt in ieder geval voor je tip.. ;) En op zich mag ik nog niet klagen hoor..af en toe komt hij dan om drie a vier uur 's nachts maar meestal is het gewoon rond zes uur :)

@Eliesja..lekker dat je het zo geregeld hebt met opvang :)

@ Keejbie..laat gaan joh..anders stuur je 1 van ons toch een pbtje en praat je er met ons over..er zijn er heus wel die je willen helpen..ik ben er 1 van hoor..als je een luisterend oor nodig hebt dan pb je me gewoon of je voegt me toe aan je hotmail of je belt me ;)
    Je idee was goed..alleen ja het is aan de mods om er wat mee te doen..aan de ene kant hebben ze wel gelijk, maar snap jou ook hoor ;)

Ik ben bij de huisarts geweest en het blijkt een bacteriele infectie te zijn wat nog besmettelijk is ook :rolleyes: Heb nu druppels gehad..als het het weekend niet beter gaat meot ik contact opnemen met de weekenddienst omdat het wel mn ogen zijn..we wachten af..maar jeeminee zeg wat prikken die druppels..geef mij maar een bevalling haha..

Ook met dhani bij kinderarts geweest..niks ernstigs hoor..we moesten eenmalig (tenzij er dingen werden geconstateerd vandaag) langskomen omdat mijn vliezen langdurig waren gebroken..
    Alles gaat super met hem en er zijn geen gekke dingen ontdekt..hij was gezellig aan het lachen en vond het allemaal wel best..
    maar t is wel een charmeur hoor met vrouwen haha..nu al..

Ga ff verder kijken op het forum en dan lekker het eten maken..dacht is mooi weer dus we eten sla, gebakken aardappels, schnitzel en appelmoes..mmm jammie hihi..

Meiden fijne avond en eetse

17. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Haha idd

Thank you Sonnie ;):)

En nu weer over tot de orde van de dag!

Het is prachtig weer om je kleertjes te laten drogen hihi

18. Niet meer actief

Haha Keejbie..nou idd..lekker wassen de boel :)

19. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    jammer allemaal.

Maar goed gisteren was het hier nog extreem druk en vandaag is iedereen in de tuin of iets?!:p

20. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hahaha die Tinus....ik zie je al naar je werk toe lopen met in je hand je nieuwe schaar hihi ;)
    ik wens je een superfijne 1e werkdag toe.

Uhm.... ik weet niet meer tegen wie haha, maar Quinten groeit idd prima hoor...hij was met 1 maand 5100 gram en is nu rond de 6000 gram (bij 2 maanden) dus gaat goed toch?

Sonnie haha: wat nou typgeiten ;) mehhhhhhh mehhhhh :)

zometeen de aardappelschotel de oven in. Mijn dochtertje heeft dr vriendinnetje/buurmeisje te eten en mijn vriend werkt over dus wij meiden eten alleen... ja ok Quinn is er ook natuurlijk, maar die krijgt nog geen aardappelschotel hihi...als ik zijn naam afkort plak ik er altijd automatisch een extra N achter...waarom? geen idee... Quin of Quinn tjah bij het praten merk je er niks van ik bedoel dan zeg ik het kort en niet Quin.n haha ok is niet echt uit te leggen via de pc :)hoe korten jullie de namen van jullie kids af? en als jullie het schrijven in het kort?

Deel Deze Pagina