Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

oja joanie moest bij de tandarts zitten..ben benieuwd..

weten jullie ik ben zooooo verslaafd aan die Sanoma toetjes van Dr. Oetker..pfff..zit nu weer aan zo'n toetje..
    Kennen jullie die toetjes? Zit in een pakje, gevuld met poeder..poeder meng je met halve liter melk..flink doorkloppen en dan in schaaltjes doen en vervolgens het een kwartiertje laten staan in koelkast en smullen maar..
    Je hebt ze in verschillende smaken :D

2. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    die geluidjes/gilletjes zijn hier ook hoorbaar hihi

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    heten die geen saroma son?

4. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ik ken ze en ze zijn idd heerlijk..

5. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Hier ook gelukkig (bijna) nooit ruzie hoor!

Ik werk bij de gemeente en we zijn nu 2x in de maand ook donderdagavond open, vandaar. En deze donderdag is het mijn beurt... en dan werk ik idd van 's morgens tot 's avonds. Het is tot half 8.
    Maar dan mag ik bv wel vrijdagmiddag vrij nemen. Dus da's ook wel lekker. Alleen zie ik m'n meisje dan donderdag heel de dag niet.. :(
    Maar daar komen we ook wel overheen :)

Ken ik niet Son en wil het denk ik ook niet kennen :)

6. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    vooral die banaan waar je zelf nog extra stukjes banaan door kan doen hmmm..
    lekker en bedankt son, zit hier gelijk te watertanden..;)

7. Niet meer actief

ja idd Saroma Eliesja..stom sanoma is toch van de uitgevers haha..
    mijn toetje had ik alweer op maar mocht de helft van steef zn toetje..liefff hihi..

Wel lekker miran dat je dan vrijdagmiddag vrij kan nemen..lekker lang weekend ;) Maar het is dus 1x in de twee weken?

8. MirandaT

Ja en er hoeft maar minimaal 1 persoon van de afdeling te zijn, dus als je met 5 mensen op een afdeling zit hoef je helemaal niet veel ;)

Pff die Sanoma uitgevers zijn trouwens ook niet errug slim...
    Ik was half jaar lid van Ouders van Nu en Kinderen, maar had ik op tijd opgezegd. Kreeg ik van allebei de bladen 2 bevestigingsbrieven. 1 met einddatum 12-2007 en 1 met 2-2007 en van het andere blad 01-2007 en 02-2007.
    En nu krijg ik telkens herinneringen dat ik moet betalen :( Ja daaaag, heb toch die brieven gehad...
    Pff je kan beter maar nooit lid worden, want je komt er altijd zo moeilijk vanaf.

9. TellMe

TellMe Niet meer actief

Inderdaad ouderwets gekletst hier, ik ben ff naar de stad en naar Ikea geweest en ik moest bijna 10 pagina's doorlezen :)

Ik heb een tafeltje en stoeltje voor Loïs gekocht om alvast huiswerk aan te maken haha en in de kleur .... ?!?

Suus moet jij nou morgen naar de tandarts ? Alvast veel sterkte weer en ik hoop voor jou dat het echt de laatste keer is nu voorlopig.

Jammer van het zwemmen Lin.

Die toetjes ken ik ja die bestaan al heeeeeel lang ik was er al verslaafd aan toen ik 6 was zei mijn moeder. Lekker chemisch met die felle kleurtjes en zooo lekker zoet. Fijn dat alles weer prima was met Dhani bij het CB.

Ik weet verder niet meer wie nou wat schreef :oops: ik ga ff Deal or no Deal afkijken ;)

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ga dr weer vandoor..

morgen weer werken en daarna gelijk een werkoverleg! Laat thuis en dan woensdag en donderdag weer werken..

11. Niet meer actief

Lekker vaag he die bedrijven :(

12. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    doeiiiiiiiiiii

13. MirandaT

Doeii Elies!

14. Niet meer actief

Doeiiii en een fijne avond Eliesja!

15. MirandaT

Iedereen weg nu?

Waren trouwens leuke filmpjes van Dhani Son! En hij was goed gegroeid!

16. Niet meer actief

ik kom af en toe nog kijken hoor miran..maar ben ondertussen ook ff op fietsenjacht ;)

Thanx..ja goed gegroeid he :)

17. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    sodeju...effe weg en kaboemmmm hoop blz erbij
    ...
    feenstra is geweest hoor
    alleen die man haha..die keek wel naar me tijdens het praten, maar zijn ogen stonden scheef...ken je dat? scheel, en gewoonje aankijken, maar toch ook niet...of dat soms 1 oog je aankijkt en de andere de andere kant op en dan lukt het me op de 1 of andere manier altijd om precies naar het verkeerde oog te kijken..het oog dus dat me niet aankijkt....en dan duurt het enkele sec voor ik het door heb en dan kijk ik naar het andere oog en zie ik dat dat oog me wel aankijkt... is het nog te volgen?

18. Niet meer actief

uhhh ja ik geloof dat ik je snap Suus haha :p

19. MirandaT

20. MirandaT

Zooo ik loop echt achter met m'n berichtjes op jullie :p

Deel Deze Pagina