Gelukkig is er wat vocht binnen gebleven en slaapt ze even Suc6 vanmiddag bij de dokter. Het heerst echt erg zeg die buikgriep bij de kleintjes
Ik heb niets meer gehoord van Annemarie... Ik hoop snel op goed nieuws, maar als ik eerlijk ben heb ik er geen goed gevoel over
Oh fijn miranda dat ze wat heeft binnen gehouden! Ik ben ook benieuwd hoe het met benthe gaat ik hoop dat ze blijft door vechten.
Daarstraks weer 60 cc gegeven, maar kwam er weer net zo hard uit... Nu ligt ze op bedje onrustig te slapen en m'n schoonmoeder komt zo even een oorthermometer brengen, want ze gaat keihard brullen als ik haar gewoon wil tempen... Ik duim ook nog altijd voor Benthe. Hopelijk gaat alles goed! Lin2, bedankt voor je e-card! Lief!
Miran, als je het niet vertrouwd naar je ha gaan hoor! je moet niet te lang wachten met dit soort dingen vind ik! Succes met je kleine meid.
Waar is iedereen vandaag! gisteren was het niet bij te houden hier en vandaag gebeurd er niets hihi Zijn jullie allemaal leuke dingen aan het doen vandaag? Ik ben er morgen niet want ik ga samen met een vriendin naar de 9 maanden beurs.
goedemorgen ! Beterschap met cyenna! hopelijk knapt ze gauw weer op! Was gisteravond niet helemaal lekker.. hoofdpijn.. etc.. gelukkig had ik nog diclofenac dus heeeerlijk geslapen Hopelijk gaat het wat beter met Benthe.. Wat lijkt me dat erg zeg.. Als ik dat topic lees besef ik wel dat wij geluk hebben gehad (met 26 weken 3 cm ontsl en aan de weeenremmers) Want wat lijkt me zoiets erg. Ik heb nog niet terug gelezen.. Ga ff mijn nieuwe banner (met dank aan linda ) ergens online zetten..
Is je hoofdpijn nu weg Senna! Ik verga van de pijn in mijn rug de valium en spierverslappers lijken niet echt aan te slaan . En zittend werk werkt natuurlijk ook niet mee! Maar ja
Niet helemaal weg, maar wel een stuk beter! De banner staat Vervelend van je rug taatje! Raar dat valium niet werkt, das op zich toch wel vrij zwaar? Tussendoor veel lopen! niet de hele tijd blijven zitten he!
Leuke banner Senna! En jullie ook allebei sterkte! Net hebben ze onze nieuwe laminaatvloer gebracht , nu nog leggen
Taat als het echt niet meer gaat ga je toch wel naar huis he Gelukkig voel je je weer wat beter Senna
hehe ja gelukkig wel! Maar dr is wel iets aan de hand in mn lichaam.. haha ik weet nog niet wat, maar alles voelt zo vreemd.. en alles doet een beetje pijn.. etc etc..