Leuke banner senna Fijn dat de vloer binnen is wanneer ga je hem leggen of beter gezegd laat je hem leggen hihi
Ik loop ook veel tussendoor maar het helpt nog niet echt. En ja valium is heel zwaar, maar ik reageer niet op medicijnen! ik heb toen ik aan mijn knie was geopereerd morfine gehad en daar kon ik niet tegen dus ja. Ik ben een apart geval
Hihi Taatje ik ben ook altijd zo eigenwijs.. ik moet ook heel wat hebben wil ik thuisblijven.. We leggen de vloer zelf, nou ja zelf, ikke niet , maar m'n man, m'n broer en m'n vader hihi. En waarschijnlijk gaan ze vrijdagavond beginnen, dus hopelijk komen ze dan zaterdag een eind.
gelukkig kan je strakkies al terecht bij de Ha miran..zielig hoor..hopelijk krijgt ze iets en is ze snel weer de oude Nogmaals een dikke knuf voor haar.. Dus zondag heb je je vloer vast wel liggen met drie van die mannen..handig hoor als ze het zelf kunnen leggen Taat balen van je rug en dat de valium niet helpt..apart gevalletje Sterkte ermee! Senna gave banner! Mn vader wordt morgen onverwachts geopereerd..hij is eindelijk opgeroepen..dus nu ga ik morgenochtend mn vader wegbrengen naar het ZH..maar we moeten naar Volendam..dus dat wordt vroeg de deur uit ivm files Daarna ga ik naar mn opa en oma in purmereutel..operatie duurt vier uur..ga ik met mn oma ff gezellig naar de markt.. dus dan weten jullie waar ik uithang morgen
das indd wel raar taatje! haha apart geval Je begint het al te leren sonnie, verantwoording af te leggen waarom je er niet bent.. We willen aaaaaalllus van je weteuuuh
ja goed he..ben best wel een snelle leerling Mag je vragen hoor Taat Mn vader heeft huidkanker..en er is nu een nieuwe techniek o.i.d. en dat gaan ze morgen bij hem uitvoeren..
Echt Lin die tip van jou met Vanish is echt super! ben helemaal verslaafd geraakt aan alles uitwassen haha..nu zit de zitting van het wipstoeltje in de wasmachine..die zag er echt niet uit door al die fruithapjes..ben benieuwd heo hij eruit komt
Taatje nog ff reactie op je berichtje van gisteren, moest er opeens als een speer van door Wat rot dattie zo moeilijk ademt. En helemaal dat je niet weet wat het is! Ben benieuwd of ze iets kunnen ontdekken heel veel succes!
Idd, Ivo is vandaag vrij aangezien het zo regent mag hij het dak niet op.. Nu hoorde ik dat het morgen ook als een gek zou regenen dus ben benieuwd als hij niet hoeft te werken dan kan die mooi met mij mee en dan hoef ik alsnog niet alleen
Haha nou de laatste daagjes is het weer vreemd hoor.. Kreeg gisteren een opmerking van ivi.. Hij zei jeetje wat ben je de laatste daagjes toch weer kriebelig! Ben je zwanger ofzo?!?! Hmm dat waren een beetje enge woorden hahaha :S Hoop het eigenlijk niet maar als je kereltje zoiets zegt tsjaa dan moet je wel ff nadenken!