Dat klopt sam maar ik heb niet 1 foto bekeken haha heb ze meteen allemaal getjekt. En ons jongetje zit in me hoofd! Als ik Sem zo zie echt waar 2 druppels En heb nog geen baby gevonden die dezelfde uitstraling enz heeft
nou voor mij geen spiraaltje hoor..toen ik stage liep bij een huisartsenpraktijk heb ik iets te vaak meegemaakt dat vrouwen toch zwanger werden..Met de pil heb ik het toch min of meer zelf in de hand.. Je hebt nu toch ook dat onderhuidse implantaat..ik ga is ff googlen..kijken of dat wat is..
ze lijken indd ja keejbie! Oh ben benieuwd of jullie zwanger zijn! Bij mij is daar ook kans op deze maand.. ben benieuwd! maar ja aangezien ik een cyclus hebt van ? Wij zouden het niet erg vinden...
Heb net roosvicee gehaald, dus misschien vindt ze dat wel lekker. Zal ik straks proberen haar warm eten te geven?
Senna, Wel grappig wij vinden het ook niet erg als het zo is natuurlijk! Wel grappig dat Luca 10 daagjes ouder is dus alsnog van dezelfde leeftijd Straks zijn we allemaal opeens november/december mama's
Uit een tuitbeker wil ze niet dan kijkt ze echt zo van wat doe jij nou. en gewone beker lukt niet ivm slikken.
Jeeeemig er zijn dalijk ineens 3 nieuwe zwangeren hier ? Spannend Son sterkte voor de operatie van je vader morgen, 4 uur dat is nogal wat, wat voor methode is dat dan ? Suus hoe wast bij de tandarts ? Ik heb je nog niet gesproken op msn dus verslag Inderdaad lijken de 2 Semmetjes wel op elkaar zeg 8) apart. Ik ben even mijn hyves aan het updaten/opleuken dus tot laterrrrrrrrrrrrr
Ik zou het ook niet erg vinden hoor als het aan ons ligt ben ik in elk geval aan het einde van het jaar zwanger zijn als het lukt! maar we beginnen met klussen rond mei of juni
Over Dhani gesproken..hij is eindelijk een keer wakker...dus ga hem nu zn pap maar geven.. Tot strakkies