Haha joehoeww Taatje gaat ook voor de volgende Dan mag je nu wel beginnen Taatje. Met pil en alles 3 maandjes stoppen en dan ken het raak zijn Dan word je een maart mama
wat gaan jullie snel ineens keejbie, sem is ouder luca is 10 dagen jonger ! Maar dat zou indd wel leuk zijn Ja we zijn echt bezig zeg maar... Maar dat komt ook omdat we voor luca 3 jaar lang bezig zijn geweest voordat het raak was!
o spannend senna wij beginnen nog niet nu want ik wil geen maart mama worden is te druk in die maand hihi
hahaha Ja zo kan je het ook uitrekenen! als het deze maand raak zou zijn wordt ik een november mama! Das wel een gezellige tijd zo vlak voor kerst hoelang duurde het voordat jullie zwanger waren? En hoe hebben jullie geklust? gewoon klussen, temperaturen, ei uitrekenen?
o jee 3 jaar ja dan kan ik me voorstellen dat je al bezig bent. Hier meteen raak, niet verwacht want mijn zusje heeft er 2x 2jaar over gedaan. Dus ik was in lichte schok. We hadden zoiets van we zien wel. Zal toch pas over een jaar zijn hihi. niet dus. Maar ik bleef wel iets langer liggen dan normaal en ging ook niet plassen erna. En een tweede, We hebben altijd gezegd 1 is goed. Dus we zien wel. Als we het al willen dan als sam 5 is of zo . wil het allemaal lukken dan he.
Senna wij weten helemaal niets af van temparaturen enz.. 3 maandjes gestopt met de pil en het was raak. Voor die tijd wel getest maar die waren negatief.. Later bleken we toch zwanger te zijn
ik ben niet bang dat de pil moet uitwerken ben net begonnen met een nieuwe pil dus die is nog aan het inwerken dus tegen de tijd dat wij willen beginnen is die nog niet ingewerkt plus ik heb nu nog 1 strip liggen en heb nog geen nieuwe gehaald dus ik weet het nog niet hihi
Zooo ik ga weer lekker naar me mannekes toe! Spreek jullie snel weer en zal natuurlijk ook laten weten hoe he tmorgen is verlopen in het zkh.
Nou, we zijn dus bij de dokter geweest en ze was nog niet uitgedroogd en we hebben nu zetpilletjes gehad om vandaag en morgen te geven. En we moeten haar drinken blijven aanbieden. Heb roosvicee stop geprobeerd en ze heeft zowaar 90 cc opgedronken. Voor dat we naar de dokter gingen nog melk gegeven, maar dat was er binnen notime weer uit.. En ze ligt nu heerlijk te slapen.