Dat is in ieder geval mooi nieuws dan miran...sterkte de rest van de dag tandarts is goed verlopen hoor.... heb mijn zenuwkanaalbehandeling gehad ... dus ben nu stoer! haha Sonnie: sterkte morgen met je vader operatie...
Mijn hyvesnaam is azrah. Sterkte Sonnie morgen met de operatie van je vader! En Suus, je bent zeker stoer hihi! Goed joh! En bedankt voor jullie lieve berichtjes voor Cyenna! Ze slaapt nog steeds
Stoere Suus Lekker dat ze nog ligt te slapen miran..mis. is ze strakkies als ze wakker is al weer een heel stuk opgeknapt
Nou ik heb me aangemeld, maar ik weet nog niet of ik het leuk vindt. zie het nut niet zo geloof ik. we zien wel...
Ja ik wil je ook toevoegen hihi. Is heel leuk hoor Cindy, kan je oude klasgenoten weer 'ontmoeten' via hyves, oude vrienden Ik heb hierdoor weer een hoop oude bekenden onmoet.
Hai hai hier ben ik weer... Even snel teruggelezen: Miran beterschap met Cyenna Suus, stoer van je hoor! Sam, ik zal je ook toevoegen. Als iemand je toegevoegd heeft dan krijg je een mailtje en dan kun je diegene accepteren (of niet haha) Vd rest weet ik t ff niet meer. Met Iman vanmiddag weeeeer bij de dokter geweest ivm het overgeven Mijn eigen HA had vakantie een weekje, een of andere andere kluns nam het over... Wat een rare vent... Maar goed. Ze heeft nu medicijnen voor haar maagzuur gekregen en over een week moet ik terug, helpt het niet dan moeten we naar de kinderarts. Gelukkig gaf ze daar ook over, dus hij heeft het met eigen ogen kunnen aanschouwen
wat een gedoe met al die zieke kindjes allemaal een dikke knuf van mij en gijs en dat jullie maar allemaal weer snel beter mogen zijn.