Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Grrr belt net mn ventje op dat hij giga in de file staat..aanrijding gebeurd..hij is nog geen eens een kwartier bij zn werk verwijderd en zonder file is het ongeveer drie kwartier rijden..Me hungry haha

haha Suus..dubbel N staat veel intressanter joh :p
    Gezellig met de meiden onder elkaar..have fun ;)

ik kort dhani altijd af als daan..pff lekker orgineel NOT haha..

2. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Niemand een idee??? Over die nutrix!!

denk het zelf niet, heb ff op die site gekeken van nutrilon, is niet echt duidelijk, maar ik vraag het wel keer aan cb, ze moet toch nog 3 maanden worden..hihi ;)

Alyssa heeft de laatste tijd een huilbui zeg, niet normaal meer, gillen, krijsen, niet stil te krijgen. Ben benieuwd of deze voeding ook wel wat voor haar is...IK HAAT WACHTEN, wil de uitslag gewoon weten. :(

Ja suusje dat was ikke over dat goed groeien. Jee gaat super toch, groeit goed!! Gewoon blijven geven hoor!

En keejbie, net wat sonnie zeg, als je wat kwijt wil, ben al een ouwe rot en heb ook het nodige meegemaakt, dus mischien heb ik wel tips of iets dergelijks voor je, anders heb ik gewoon mijn oortje voor je klaar. Kijk maar je kan altijd een pb sturen. ;)

wij eten chilli congarne, lekker stinken vanavond..hihi #-o

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    suusje ik kort alyssa niet af, als ik het zou afkorten dan ga ik er ook naar luisteren..hahaa (namen klinken dan hetzelfde)

eet smakelijk allemaal en fijne avond

4. Niet meer actief

Sorry Eliesja zou het niet weten of je de nutrix mag geven..vraag het anders gewoon ff na op het cb ;) Want heb net ff gekeken maar op de website wordt je ook niet echt wijzer, of ik kijk er over heen :(

5. Niet meer actief

oja we hadden dhani net een klein beetje appelmoes gegeven :oops: een klein beetje op de pink van mn vriend..hij ging helemaal sabbelen en vond het volgens mij echt lekker haha..

6. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Wij hebben lekker macaroni gegeten :p:p

7. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    volgens mij hadden ze tegen miekie gezegd geen bijvoeding tot 6 mnd ivm allergie, maar dat rijstenbloem wel mocht.....dacht ik hoor...maar is inmiddels zoveel getypt dat ik niet eens ga proberen het terug te vinden haha....;)
    miekie weet het nog wel denk ik...

dus dhani gaat zijn fruithapjes strakkies echt lekker vinden.... het is zo aanlokkelijk om ff te laten proeven he? maar heb me voorgenomen om echt tot de 1e dag dat hij 4 mnd wordt te wachten. Niet vanwege dat het niet goed zou zijn hoor, maar dan heb ik een spannende speciale dag in het vooruitzicht hihi

@ keejbie: hmmmmmm lekker macaroni: jammie

@ eliesja: snap wat je bedoelt met die namenverwarring...en aly past ook niet bij dr hahaha

8. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik ga straks maar is ff me blijde doos ophalen :p:p

9. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Zo, goeiemorguh!!

Dacht net al, wat is dit hier met die moderators?? :scratch:
    Weet niet precies waar het over ging Keejbie, maar als er wat is, kun je het er altijd met ons over hebben he?! Daarvoor zijn we hier!! ;)

Eliesja, nutrix mag je vanaf 4 maanden geven.
    Als je je voeding wilt veranderen zou ik het wel even overleggen met het CB als ik jou was.

Wat vervelend dat je nog zo lang moet wachten op de uitslag zeg! Ik hoop dat het allemaal goed is!!
    Sterkte in ieder geval!

Tinus, zet m op vandaag!! :)

Vandaag ook weer lekker weer dames!! Jullie nog plannen voor het weekend?? Vanmiddag maar even naar het dorp wandelen denk ik. Morgen komen mijn ouders weer terug van vakantie, dus gaan we daar morgen ff heen. Verder geen bijzonderheden!

Suus, Tijn valt niet echt af te korten!!!
    Maar Quinn is net ff leuker ja! ;)

Verder geen nieuws van deze kant!!

10. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ja he...staat net ff beter dan Quin zonder extra n
    ik kort het eigenlijk voortdurend af...zal wel zo'n naam worden waarbij je het altijd afkort en pas voluit zegt als je boos bent hahaha....
    tijn afkorten gaat niet echt nee hooguit verlengen hihi

11. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Lekker weer idd!

Helaas is me mannetje aan het werk :(

Ik moet nog ff een nieuw badpak hebben voor als ik met ons jongetje ga babyzwemmen. Alleen is het zo lastig om te gaan passen in de stad als je met je kinderwagen bent he!

Dus ja ff kijken hoe ik dat ga doen.

De bus heb ik ook al gemist :p

Achjaaa, lekker rustig aan doen tis weekend!

12. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Cyenna kort ik ook niet af, vind het niet mooi klinken en vind het ook niet leuk als mensen het doen :p

Vanmorgen ff wat nieuwe kleren gekocht. Was echt nodig hihi.
    Gisteravond is m'n vriendin met haar vriend langsgeweest en vanavond gaan we naar andere vrienden.

En zometeen een rondje lopen met m'n meisje. Nog ff wat boodschapjes halen...

Voor de rest weinig te melden... Ohja Cyenna kwam pas half 10 vanmorgen :confused:

13. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    dus die is lekker uitgeslapen nu zeg. heerlijk!! en als ze al kon praten dan kwamen er dus gevatte antwoorden uit ;)
    Mijn vriend ligt nog steeds in bed :scratch:
    vraag me niet hoe hij het uithoudt haha.... lijkt me ergens wel heerlijk, maar aan de andere kant is je dag dan meteen foetsie...al maakt dat voor mij nu weinig uit, want is elke dag weekend :compress:

14. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Hoi meiden... wat gaan jullie weer snel zeg.
    @ Tinus... hoe was je eerste werkdag ?
    Toch ook wel weer lekker zeker, effies er tussenuit.
    Ik ben morgen aan de beurt.... moet om half negen op mijn werk zijn.
    Dus dat wordt haasten..hihihih..... Zal je net zien, zit alles tegen.

Valentino gaan naar mijn moeder, en daar heb ik vast vanalles neergezet.
    Zoals een doos luiers, voeding, flesjes...etc.
    Als ik daar s ochtends aan moet denken wordt het zeker nix.

15. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Nou, Keejbie ben je de stad nog in geweest??

Ja, Tinus hoe ging het gister?
    Heb je je meisje nog gemist?? En hoe ging het Johan af?

Nou Mamaantje, wens jou voor morgen ook veel sterkte. Ik heb nog steeds geen zin om strax weer te gaan werken, pffff...nog even. :bounce:

Suus, is die kerel van je nog uit zijn nest gekomen?? Lekker hoor, ha ha!

Tis weer mooi weer vandaag. Lekker genieten, doeiiiiiiiiiiiiiiii!!! :sunny:

16. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    om kwart over 5 hahaha....hij kwam ckr op de etenslucht af ;),...maar vandaag weer netjes om een uurtje of 10 hihi
    was het cafe leuk miekie?

oh ja tinus....hoe was het?

17. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    s´middagssss

tis lekker weer, het :sunny: schijnt!! Iedereen zit lekker buiten zekers!?? :)

Mijn man is nu de halve marathon aan het lopen. we zijn net nog effies wezen kijken..

Jeetje Alyssa had gister echt een rot dag geloof ik, ze heeft wel 8x de fles gehad en steeds maar een beetje, dan wilde ze niet meer en dan had ze weer honger.. en mijn schoonmoeder was hier s´morgens en Alyssa was best moe, dus hadden we gevraagd of ze ff wilde opletten, konden wij effies boodschappen doen. Maar wat bleek (toen we terug waren) ze had gehuild en wilde weer wat eten en toen heeft schoonmoeders de verkeerde voeding gegeven, die hypoallergeen. :confused: Pff mischien had ze daarom wel een rotdag gister, balen hoor.. :( Nu gaat het wel weer.
    Hoop echt dat de uitslag donderdag goed is, kunnen we gewoon over op de standaard voeding. Vraag het idd maar na bij cb over die nutrix.
    Hebben een tijdje terug Alyssa aan een raketje (ijsje) laten sabbelen :oops: , maar ze vond het wel erg lekker en heb haar de smaak van banaan laten proeven en dat vond ze ook wel wat. Maar ga haar nog niet iets geven, vooral nu niet, zolang we de uitslag nog niet weten.

zo ff lekker buiten zitten...
    fijne dag nog allemaal :thumup:

18. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja Tinus ben heel nieuwschierig hoe je het vond!!!!

Eliesja wat rot zeg!! Maar als ze daadwerkelijk die standaard voeding heeft gegeven is dat klein beetje toch wel een teken dat je meisje echt wel allergisch is.

Zodra die van mij die voeding weer binnenkrijgt (Nu heb ik het over 10 cc wat ik toen moest proberen) was hij ook de HELE dag van slag. Niet goed eten enz. Dus wie weet!

Ja Miekie vertel?! Vond hij jullie cadeau prima?! haha of had je toch nog wel iets anders kunnen geven?

Het is idd prachtig weer, ik wilde graag nog wel ff wandelen maarja ben eerst maar lekker aan het wassen. Ivo ligt ff lekker op bed. maak ik strakkies wakker en dan gaan we bij een fitnesscentrum kijken hier om de hoek die openen ze vandaag dus wie weet is het wel iets ;)

19. Niet meer actief

haii meiden..

Wat hebben we het weer getroffen he met het weer dit weekend 8) :sunny:

En Keejbie nog kunnen slagen voor een badpak?

Tinus hoe was je eerste werkdag gegaan?

Mamaantje..succes morgen met je eerste werkdag ;)

Hier verder ff geen nieuws..met mn oog gaat het iets beter, maar is nog steeds dik..pff wordt er gek van..maar goed gaat wel weer over..dit weekend niet zoveel gedaan..vandaag ff lekker wezen wandelen met de hondjes en dhani..was wel ff gezellie..

ga ff patatjes in de frituurpan gooien en dan eten :)

Oja vandaag is officieel mn laatste werkdag :(
    Ga van de week denk ik maar ff langs om afscheid te nemen en mn spullen op te halen..

nouuuu meiden doeiiiiii

eetse strakkies

20. Niet meer actief

Zo dames, hier ben ik weer.
    Nou mijn eerste werkdag is me goed bevallen. Had ff moeite toen ik weg moest maar ze lag nog zo lekker te slapen. Heb een kus gegeven en ben weg gegaan. Nou en het is Johan ook erg goed bevallen.

Vandaag zijn mijn ouders ff weer geweest. En johan moest vanmorgen om kwart voor zes al weg. Hij doet mee helpen met de bloemencorso hier in valkenswaard. Dus hij is al de hele dag weg. Vanmiddag ff bij het parcour gezeten met het mooie weer.

Mamaantje jij ook heel erg veel succes morgen.

Deel Deze Pagina