hey die foto's van mij stonden bij babyshow eerst ergens bij de hoogste....wat denk je: heeft er iemand die foto van Quinten en vien samen die rode die ik ook als avatar heb, een 1 gegeven... en die van quinten met z'n brede grijns een 3 hmmm wilde iemand zeker graag zijn eigen foto opwaarderen denk ik.... nou ja boeiuhhh
Nou we zijn vandaag naar het ziekenhuis geweest. Op de echo bleek alles prima te zijn Gelukkig maar! Ons manneke gedroeg zich ook prima! Hij was erg nieuwschierig en keek ook naar het beeld
Hmm Minders suus.. Jammer idd want het zijn leuke foto's Dacht er ook zo over bij onze pics hahaha maarja niets aan te doen he
Ja vaag he Suus Ik zit ook op andere fora en had gevraagd om op Cyenna een 10 te stemmen en nu heb ik ook al weer een aantal 1-en te pakken, waarschijnlijk omdat ze zo hoog stond.. Maar goed, het is toch maar zomaar. Maar sommige mensen zijn gewoon Hihi lieve Quinten met al z'n vriendinnetjes Cyenna heeft daarstraks nog een danoontje op en ligt weer te slapen.. Ze doet niet anders Zometeen komt m'n moeder Fijn dat alles goed was Keejb!
Hallo! Goed geregeld Lin2 met de centjes! Wat een schatje is Iman toch he? Echt zo'n mooi meissie! Balen dat ze weer aan de diarree is. Nou gaat het zwemmen zeker ook niet door.. Jeetje Valentino gaat hard met zn tandjes! Tijn knarst ook steeds... Fijn dat het met Cyenna beter gaat! Nog even een beetje bijtanken van alles en dan is ze vast weer de oude. Keejbie, fijn dat alles inorde is met je kereltje! En voor iedereen; En happy ValenTIJNsdag!
Hebben jullie zelf al iets gekregen voor valentijnsdag?!?! Ik heb hele mooie rose rozen gekregen hehe echt superlief! Stond opeens aan me bed hehehe
Vanmorgen zijn we even naar een grote meubelboulevard geweest. Zaterdag halen we nieuwe stoelen op. Zes zwart leren eetkamerstoelen. En verder een hele mooie meubelserie gezien, ik denk dat dat hem wel wordt! Salontafel, bijzettafel, eettafel en dressoirkast! Errug mooi van behandeld teakhout.
Nee, doen we eigenlijk niet aan! Vorig jaar ook rozen gekregen, maar vind het verder wat onzin. Tis natuurlijk wel leuk als je wat krijgt he!
selaam happy valentyn! Ik heb nog niets gehad van mijn valentijn, hij was al weer vroeg de deur uit, rond 7 uur. Tamer heeft net een bordje pap op, en hij is nu even aan het spelen op de grond. @sweet angel, leuke foto's van iman, en het gaat nog niet echt lekker met haar, las ik. beterschap, kleine meid.
Verdorie die Quinten gaat het hele forum af... Kleine don juan Iman is echt niet in orde. Ik heb al 6 diarreeluiers verschoond sinds half 9 vanmorgen. Dat is dus 1 luier per uur hihi... Zo loop het aardig in de centjes met de luiers... Hahaha GRAPJE! Vind het echt zielig voor haar hoor! Ze drinkt een beetje, hup gelijk waterige poep in de luier. Wat er boven in gaat, komt er onder uit. Ze ligt nu net te slapen, ze lag al sinds 1 uur in bed, maar de hele tijd had ze diarree luiers Nu is ze eindelijk in slaap gevallen, ze zal wel doodop zijn. Die zure poepgeur zit in mijn neus, gadver... Het gekke is dat ze niet ziek is. Ze heeft geen koorts, wil gewoon eten en drinken, ze speelt, rolt de hele kamer door, enz... Zo raar. Gelukkig gaat het met Cyenna beter! En dat ze veel slaapt is alleen maar goed als ze ziek is! Miekie, leuk hoor, dat jullie nieuwe meubels gevonden hebben! Leuk is dat he shoppen voor een nieuw interieur, in een nieuw huis! Babyshow heb ik niet eens meer op gekeken! Valentijnsdag doen we niet aan, commercieel gedoe. Uhm verder..... O ja het zwemmen gaat uiteraard niet door, deze keer niet door mijn man, want hij kwam zelfs op tijd uit bed na de nachtdienst maar dus door Iman zelf
oke suus miekie wel ff foto maken als je de meubels hebt! ben benieuwd klinkt wel mooi! fijn dat alles goed is keejbie! miran wat is de link? ga ik wel ff 10 stemmen wat hier aan de hand is weet ik niet, ik heb rugpijn, hoofdpijn, en luca is hangerig! wil de hele tijd bij me zijn.. nu ligt ie tegen me aan te slapen.. lieff! of ziek, of ongie worden... of ?
@ Layla: vorige week op CB zeiden ze nog dat het tandvlees heel rustig was, dat er nog niets aan zat te komen... Dus ik denk t niet, maar t zou kunnen natuurlijk! Senna, ik denk dat Miekie de nieuwe meubels pas krijgt als ze in het nieuwe huis trekt
selam @sweetangel, het kan in eens komen hoor. bij tamer zitten er al weken bobbels, tamer kwijlt heel erg ne wil alles in zijn mond doen maar nog geen tandje.
Het kan natuurlijk altijd! Maar ik denk eerder aan een virus, omdat ze de laatste dagen ook veel overgaf! Maar we zullen zien
hier ook nog geen tanden hoor lin... wij waren toch ong gelijk uitgerekend? De meeste kindjes hier zijn op tijd en van mei of juni.. kunnen we die van ons niet echt mee vergelijken als je by de augustus mama's leest zie je meer overeenkomsten!
Hmmm, Senna vaag..... Hopelijk wordt je niet ziek, maar is het wat anders.....hi, hi. Dat zou wel leuk zijn dan he....wie weet! Ja, we moeten maar even zien wanneer we meubels kopen e.d. Of dat we het dan pas doen, duurt mij natuurlijk veeeeel te lang. Of dat we het binnenkort doen en deze meubels gelijk weg doen. Tis massief behandeld teakhout met een soort van laminaatprint erin. Apart he? Bij de profijtmeubel. Nou zoek ik m op internet maar ik weet de naam niet meer......