Ik zit te pokeren daar moet ik mijn kop bijhouden haha daarom staat msn niet aan 8) Ben al 10 dollar kwijt
Welke site poker jij? Ja tis erg verslavend, laatst gingen we hier met vrienden pokeren, toen werd het wel 5 uur s morgens....ik ben maar iets eerder op bed gegaan!
Ohh maak me nou niet gek dan wil ik hier ook de 1000 nog halen haha Sta nu op 25 dollar winst trouwens
Hahahaa, niet verliezen he! Ik verveeeeeeeeeeeeeel me........................... Er is echt geen r##t op tv, gaaaap!
O ja, wat zielig trouwens he van die Joanie van ANTM die zo lang bij de tandarts heeft gezeten, brrrrr....
pfff sterke meid hoor...klagen ho maar! echt een leuke meid vind ik..furonda en "ff vergeten" met het spleetje vind ik ook allebei erg leuk
ja maar ik ga geen foto's van de site halen....ik wilde al eens iets opzoeken tijdens een vorige serie en ja hoor daar stond de uitslag al...grrrrrrrr hele serie verpest
Danielle is die met dat spleetje. Met r gekke accent, haha. Lin zaterdag wordt het herhaald! Heb geen zin om te pokeren... En die Jade ook weer met r faketranen...pffff! Nnenna vind ik ook wat minder leuk worden.