Iemand nog leuke plannen voor het weekend? Voor Tinus en Cindy zeker carnaval?! Gezellig hoor! Lekker beesten en feesten! Wij gaan iig uit eten met vrienden bij de Griek en daarna zien we wel. Kroegje ofzo.
Dan heb je zo weer de smaak te pakken! Tijn gaat logeren bij mn schoonouders! Dat is zn 5e logeerpartijtje.
Loïs wordt wel vaak beetje jammerend wakker ( 4x per nacht ofzo ) dan moeten we er alleen even uit om haar goed te leggen en de speen te geven. Nou ik weet niet meer hoeveelste logeerpartij het van Loïs zou worden dan dit weekend maar ik denk wel ietsjepietsje meer dan 5 Ik hoop ook dat alle kindjes lekker doorslapen vannacht. Hoest nu met Luca ?
Leuk zeg! ook met zo'n superuitzicht? Ja luca slaapt ! Lekker rustig Heb ook wel zin om weer eens te gaan stappen, of naar een feestje gaan! Lekker de hele nacht dansen.. Met luca gaat het wel goed hoor.. alleen beetje hangerig en af en toe overgeven.. vanavond is alles er in gebleven! en zijn eetlust is zoals altijd nog steeds goed.. das een goed teken denk ik! Luca wordt ook nooit wakker snachts/savonds.. als je hem in bed legt slaapt ie tot de volgende ochtend door.. heerlijk is dat@
Ja mn ouders Alleen zijn die op het moment druk met hun nieuwe optrekje Maar als ze daar eenmaal gesetteld zijn Ga ff kijken in de uit/feest agenda! Misschien dat er binnenkort een leuk feest ergens is.. of concert! Waar brengen jullie lois heen dan als je gaat stappen?
Ja leuk Senna, even stappen. Doet een mams weer goed! Als ik achter ons huis kijk kan je aan het einde van 2 weilanden (die weilanden op de foto van Tijn op de fiets) ons nieuwe huis zien staan. We wonen nu aan een 80km weg. Hier rijden ze ook nogal hard en strax komen we aan een oud klinkerweggetje wat doodloopt en uitmondt in een meer. Hier en daar een verdwaalde boerderij, dus wel lekker rustig. En op loopafstand van mn schoonouders.
Happy Valentine's Day.... Wij doen er eigenlijk niets aan hoor.. mijn man wilde alleen gourmetten vanavond.. dus dat hebben we lekker gedaan. Valentino doet toch altijd een tukkie van 17.30-19.30 uur. En hier ook een doorslaper... vanaf het begin. Wij hebben pas 1 echt gebroken nacht meegemaakt.. na de eerste 2 maanden dan..hihihi... Heee Luca ook al een beetje ziek, en Iman en Cyenna... Sam. Nou en de waterpokken beginnen bij Suus... Beterschap allemaal... @ Lin.. geweldig dat fotootje van lois aan haar tafeltje.... Al iets gehoord van Son ?
Fijn dat Luca lekker slaapt! En wat goed dat zn eten erin is gebleven, gelukkig maar! Ja Tijn is eigenlijk nooit echt wakker s nachts. Je hoort wel eens een gilletje in zn slaap. En soms in het begin vd avond een brul en dan geef ik hem de speen. Maar gaat verder goed (afkloppen). Zo'n rustig en tevreden mannetje, daar kun je er wel 10 van hebben.
Miekie...lijkt me helemaal geweldig dat huis van jullie... Hebben jullie ook een aardig stukje grond om het huis, daar zou ik wel raad mee weten... Leuk diertjes....paardjes enzo..hihih..
Soooohooooon! Hoe gaat het met Valentino op Valentine's day? Lekker gourmetten! Hoe is het met zn tandjes?
We hebben nu een tuin van 1700m (vierkante). En strax een perceel van 2000m. Hier lopen ook 2 schaapjes. En we hebben ook 2 honden, dus das wel lekker!
Ja eigenlijk wel goed hoor... Hij zit wel konstant t rommelen met zijn speen, vooral erop te kauwen. Ik ben bang dat er snel nog meer tandjes doorkomen. Volgens mijn moeder had ik met een jaar al mijn tanden.. dus hij gaat denk ik diezelfde kant op. Lekker he.. zo'n tevreden slaapkoppie... Slaapt Tijn overdag ook veel ? Valentino namelijk wel..