Tijn doet smorgens een hazeslaapje van een half uurtje voor zn fruithap. s middags slaapt hij 2 uren. En meestal eind vd dag of begin avond nog een hazeslaapje. Je kan er bijna de klok op gelijk zetten.
Nee hier wordt veel meer geslapen... 's ochtends eerste fles.. uurtje wakker... en dan anderhalf uur slapen. Fruithap...anderhalf uurwakker en dan uur slapen Boterham en dan ongeveer 4 uur wakker... en dan weer anderhalf uur slapen... en dan wakker maken voor de laatste fles om half8.. anderhalf uur wakker.. en dan van 9 tot 9 slapen... wat een schema..hiihih....
Volgens mijn moeder sliepen ik en mijn twee zusjes vroeger ook zoveel.. dus ? Als ik ga werken dan moet ik hem echt wakker maken, en dan kijkt meneertje me aan alsof die wil zeggen WAT DOE JE ME AAN
Jeeee ik ben wel jaloers op jullie slaapmannetjes Miek en Mamaantje ! Hier slaapt ze overdag hooguit 1,5 uur totaal Ik probeer wel meer maar dat lukt echt niet ! En sinds ze uit het ziekenhuis is slapt ze geen nacht door zonder dat we eruit moeten voor de speen, dat was eerst nooit toen sliep ze van 19.00 tot 7.30 aan 1 stuk. Ik vind het ook erg gaaf die ruimte bij jou, lekker hoor ! De stad is leuk maar jouw huis wil ik ook best graag Miek Ik heb 55 dollar gewonnen in totaal met pokeren .... dus ben braaf gestopt, goed he ! Welterusten allemaal alvast
1,5 uur overdag.. das echt niet veel. Maar dit slapen van Valentino is ook echt extreem... En als je met meneertje gaat wandelen of in de auto rijdt.. dan vertikt hij het om te slapen want dan wil hij alles zien en niets missen.
Zo netjes hoor Linda! Dat doe je goed! Jammer dat A'dam zo ver weg is, dat vind ik ook helemaal geweldig. Maar zou er niet willen wonen. Dan ga ik elke dag shoppen en op stap...is nie goed he.... Trusten Lin, ik stop er ook zo mee.
Nee, heb nix meer gehoord over Benthe. Ben blij dat ze vooruit gaat, hopelijk blijft dat ook zo! Ja autorijden is hier ook favoriet. Vanmorgen op meubeljacht geweest. Hij vindt elke auto interessant. Maar de terugweg had hij wel zn oogjes dicht, stoel lekker achterover! Volgens mij sliep Lois in het begin overdag helemaal niet. En Quinten is ook al zo'n lekkere slaapkop!
O SOn, in de folder vd Formido staat een mamafiets te koop, voor maar 299,-! Mss is het wat voor je, is wel erg goedkoop trouwens.
Ja.. die kan er ook wat van. Ik ben zelfs bij het consultatieburo gaan vragen of hij niet teveel sliep, maar die keken me heel stom aan en zeiden HET IS EEN BABY. Maar ik ken weinig baby's van 8,5 maand die zoveel slapen.. Volgens hun is het gezond en groeit hij daarom zo goed.. Nou groeien doet hij zeker...hihih...
Ja ik wist dat je dat had gevraagd. Alleen maar goed toch?! Lekker van genieten zolang dat nog kan. Zal strax wel anders worden.
Oeh ik = jaloers. Denk dat we ook maar gaan emigreren naar friesland ! (daar is zoiets nog "betaalbaar" toch? ) Hier betaal je daar zo een miljoen voor.. als het niet meer is! Zo valentino en tijn slapen echt lekker veel dan! Hier niet hoor overdag.. misschien een keer een uurtje.. met uitschieters van anderhalf uur en soms helemaal niet..
Ja dat zal best wel... want als meneertje wakker is zuigt hij de energie zo uit je lichaam... Hij is op het moment zo ondernemend.. kan geen seconde stil zitten.. zelfs onder het eten niet. En tijgeren door de kamer.. je komt ogen tekort..
Nou, betaalbaar....we hebben het huis samen met mn schoonouders gekocht. Dan kun je al aardig wat meer natuurlijk. We hadden dit met zn 2en nooit kunnen opbrengen. Eerst gaan wij er wonen en over een aantal jaren gaan we ruilen. Dan nemen wij het bedrijf over van mn schoonouders. Ze hebben een zorgboerderij en bieden daar dagbesteding aan 10 verstandelijk beperkte jongeren. Dus zodoende, snappie?
Ja dat las ik al eerder.... Maar dat lijkt me niet zo makkelijk, ben je helemaal gesetteld.. moet je weer verkassen. Of gaat dat nog wel even duren...
Tijgert Valentino ook achteruit? Tijn heeft het gisteren net ontdekt, echt leuk! Alleen wel achteruit, hij is zomaar in de keuken als je even niet kijkt.