Nee hij gaat wel vooruit... maar snel dat het gaat. Hij gebruikt wel zijn knietjes om vooruit te komen.. maar sleept zijn lichaam over de grond.. net een rupsje..hihihih... Lijkt me erg zwaar
Ja dat kan je wel zeggen.... Zwaait tijn al... Valentino vindt dat helemaal geweldig..ook naar zichzelf in de spiegel zit meneertje te zwaaien en te lachen. Bij mijn ouders hangt een kinderfoto van mij en mijn zusjes.. en die is helemaal favoriet. Zodra hij binnenkomt... zit hij maar te zwaaien naar de foto..en lachen dat hij doet....hiihihihih..
trusten dames! Ja het zal vast nog wel duur zijn, dat geloof ik graag! super dat je het bedrijf kan overnemen! Wij willen graag ook ooit buitenaf wonen.. lijkt me heerlijk! Maar of dat er ooit in zit.. Luca zwaait nog niet.. wel vindt ie zichzelf geweldig als ie zn foto ziet of in de spiegel kijkt
Goedemorgen... Hier een redelijke nacht gehad, maar Iman was/is dan ook dood- en doodmoe van gister de hele dag niet slapen... Ze wilde gisteravond NIET naar bed. Telkens als ik haar in bed legde ging ze heel hard krijsen. Rond half 10 heb ik haar nog een flesje gegeven, wat helaas gelijk aan de onderkant er weer uitkwam ... Ze ligt nu nog lekker te slapen, ik heb haar een half uurtje geleden een speen gegeven, ik wil zolang mogelijk wachten met haar een flesje te geven, want als ik haar na het flesje terug in bed leg, slaapt ze net en krijgt dan weer een volle luier, en dan wil ze weer niet slapen...
Gelukkig wel een beetje geslapen dus Lin. Hopelijk heeft ze vandaag wat minder last van diarrree. Lois heeft van 12 tot 6 niets laten horen maar voor 12 en na 6 wel weer. Moesten we er steeds uit voor haar speentje en ze kruipt oook helemaal naar boven in dr bedje en dan wordt ze daar wakker van.
Goedemorgen dames, Gisteren een leuke dag gehad op de 9 maanden beurs alleen werd mijn mannetje weer ziek en heeft hij mama helemaal ondergespuugd zo erg dat ik nieuwe kleren moest kopen. Probleem was alleen dat ze alleen positiekleding verkochten hihi. maar goed ik heb het geen gekozen wat het minst positie was en de kleinere maten en het zag er weer goed uit. Hij was zo zielig tot ramp van overmaat had hij ook nog een grote diareebroek tot hoog op zijn rug. dus het was veel huilen. En daarna bleef hij zo loom uit zijn oogjes kijken wilde later op de dag niets meer drinken. Gelukkig dronk hij vanmorgen weer wat, maar ik hoop zo dat het goed gaat vandaag ik had zoveel moeite vanmorgen om hem weg te brengen. ik ben blij dat ik morgen weer lekker thuis ben met hem. ik ga even terug lezen hoe het met de rest van de kindjes gaat ik hoop dat iman, sam en cyenna al een beetje zijn opgeknapt
Arme Gijs en Taat jij ook ! Positie kleding moeten kopen Maar komt misschien straks wel weer van pas Nog 1 dagje werken en dan ben je morgen lekker weer dagje vrij Taat ! Son vertel ? Hoest gegaan ?
Hetis allemaal goedgegaan gisteren..hij loopt met grote pleisters nu op zn voorhoofd..en heeft er best wel veel last van..was een lange dag..operatie liep behoorlijk uit..terug ook nog in de file..dus vandaar dat ik gisteren geen puf meer had om online te komen.. Leuke foto's voorbij zien komen van Loïs en Iman.. valentino weer tandjes..jeetje die gaat echt snel.. Vien waterpokken..beterschap voor haar..*knuffel* Alles goed met Demiën-sem..gelukkig maar.. Zielig voor Gijs Taat..gelukkig kon je daar nog wel kleren kopen voor jezelf..*knuffel weer voor Gijs*.. Volgende week moest je toch met hem bij de kinderarts komen? En verder weet ik het niet meer... Voor alle zieken..beterschap en dikke knuffel.. Hier zit Dhani sinds gisteren ook aan de diaree Maar hij is verder niet ziek gelukkig.. Hij kruipt nu echt helemaal..maar doet nog errug overdreven met zn handen haha..is best een grappig gezicht..laadjes worden hier opengetrokken..botjes van de honden zijn niet meer veilig..je hebt je handen er vol aan haha..
oja Miekie..hoorde het van miran dat ze daar een moederfiets hebben..misschein gaan we daar ook wel ff kijken zaterdag..thanx
Lange dag geweest dus voor jullie Son. Hopelijk knapt je vader snel op. Haha jaaaa nu gaat het beginnen met dat gekruip ! Tis gedaan met je rust
Idd een lange vermoeidende dag gister dan Son... Hopelijk gaat het snel beter! Go Dhani Go! Nu is niets meer veilig hihi... Iman heeft net het eerste flesje op, we wachten af... Trouwens Son, Iman is ook niet ziek van de diarree! Gek he?
@sonnie fijn dat de operatie goed is verlopen, alleen balen van de files. Wij hebben gisteren heel veel files gezien. We vertrokken om 9.00 uur en waren om 12.30 uur in de Rai. 's avonds vertrokken om 17.00 uur en om 21.00 uur thuis. We hebben onderweg wel wat gegeten hoor. Leuke foto's van Loïs en Iman. Die valentino die heeft straks al een heel gebit hihi Vien waterpokken beterschap Gelukkig is alles goed met Demiën-sem fijn hoor Ik mag idd maandag naar de kinderarts Sonnie en morgen naar het CB Wat leuk dat Dhani al echt kruipt
Ik vind die babyshow zo vaag he..gisteren hadden mn opa en oma alle foto's van dhani een 10 gegeven..die sneeuwfoto's stonden toen op nr 2 en 4 geloof ik..vervolgens word er meteen weer een 1 gegeven zodat je weer lager staat..zo kinderachtig..
leuk Taat morgen weer cijfertjes van Gijs en maandag naar de kinderarts..spannend..hopelijk komen ze erachter wat hij steeds heeft..