Thanks... dames.. Ben helemaal zenuwachtig of ik het morgenochtend allemaal wel op tijd gaat reden. Je zal zien, zit natuurlijk alles weer tegen. Maar ga zo alles effies klaarleggen, dan kan ik zo de deur uit. @ Sonnie.. balen meis van je oog... hopelijk wordt het wel snel beter. Ik heb twee jaar terug ook een week of drie met een dik ook gelopen, omdat er een wesp in mijn ooglid had gestoken...en ik ben daar allergisch voor. Je voelt je dan echt ellendig...
mamaantje successsssssssssssssssss en sonnie: hoop dat je oog gauw weer z'n normale vorm aanneemt lijkt me niet fijn zo
Keejbie, zou dat mogelijk zijn?? Ik hoorde dat een andere voeding een aantal dagen gebruikt moet worden om het effect te krijgen!??? Ze heeft maar net 30cc binnen gekregen. Zou het dan al zo snel werken???
Zo ga straks lekker met Yanouck baby zwemmen. Ben wel benieuwd of ze het leuk gaat vinden. Maar dnek niet dat het een probleem is. Nou allemaal een fijne dag. Wat gaan jullie vandaag allemaal doen?
Moet zeggen dat het nu echt weer goed gaat, gister heeft ze echt weer goed gedronken. net dokter gebeld voor uitslag heupje. Het was gelukkig goed, alleen er zat aan 1 kant meer kalk dan aan de andere kant, het ene heupje was verder ontwikkeld dan het andere. We moeten gewoon kijken hoe ze verder ontwikkeld met lopen enzo, dus verder geen strakke broekkies aan.. beterrrrr Nu nog as donderdag afwachten. Ben toch wel benieuwd hoor, vooral na dat (per) ongelukje afgelopen zaterdag. Wordt vandaag weer super lekker weer!!
leuk babyzwemmen ben benieuwd hoe ze het vind. Had met mijn eerste ook teddybeerzwemmen gedaan, heeft alleen brons gehaald want daarna vond hij er geen reet meer aan, hing alleen maar als een aapje aan mij, vond het toen zonde van het geld. Mischien dat ik het met Alyssa ook wel weer doe. vandaag ga ik weinig doen, heb een berg was die ik nog moet opvouwen en denk dat ik straks maar ga zonnen in mijn hangmatje hihi
Jazaker ben geslaagd voor een badpak.. Dus nu moet ik me nog ff aanmelden en dan ga ook IK met ons mannetje babyzwemmen! Eliesja, tegen mij zeiden ze dat ook.. Maar ook al maakt iemand na 3 dagen al 1 keer een verkeerd flesje met de standaard voeding is ons jongetje helemaal uit zijn doen. Als moeder zijnde zie je gewoon zelf dat wanneer je goede voeding geeft er niets aan de hand is maar zodra je haar/hem andere voeding geeft en hij/zij zich anders gedraagd dat het dus niet okeej is.
Hallo allemaal, Fijn Eliesja dat het allemaal meevalt met haar heupje, nou de rest nog afwachten dus! Leuk Tinus, babayzwemmen, veel plezier!!! Jeetje er is hier gister weer een autoongeluk gebeurt. 2 doden 1 jongen van 18 en een jongen van 19. Ze hadden veel te hard gereden en in onze straat zitten rare bochten en veel bomen. Er zijn al meerdere ongelukken gebeurt hier, maar nog niet zo raar!! De auto was dwars door de midden. Ze hebben er foto's van gemaakt, voor de nieuwsgierigen onder ons; www.112oosterwolde.nl Dit is echt heel mal gegaan. We waren niet thuis toen het gebeurde. Het was om een uur of 7 en om half 10 kwamen we thuis, konden we er net weer langs. Nu komt er steeds allemaal jeugd kijken hier. Zal wel even druk blijven. Ik was er gister gewoon beroerd van! Bah!!! Maar goed, tis vandaag weer lekker mooi weer!!! Geniet ervan dames!!! Liefs Miekie.
Morguh meiden..hier mevrouw dikoog weer haha.. Geweldig weer hoor dit mooie weer..wordt je toch weer stukkie vrolijker van he dan al die regen Gelukkig Eliesja dat het toch wel goed zit met haar heupje..nu de rest nog ff afwachten Leuk Tinus babyzwemmen, ben benieuwd hoe ze het vind..veel plezier Ojee hoe zal het met mamaantje gegaan zijn vanmorgen..ben benieuwd of ze het allemaal op tijd heeft gered.. Jeetje wat erg van dat ongeluk Miekie..pff en zo jong nog he Ga hier vandaag weinig doen eigenlijk..ben aan het wassen..ga straks ff naar de winkels..heb eventjes wat dingen die aangetekend moet versturen en maar gelijk ff boodschappies doen voor het eten vanavond..heb ik alles weer in huis.. Oja onze nieuwe website is af...eindelijk..die andere had ik tijdelijk ff gemaakt voor de foto's.. Maar als jullie het leuk vinden..dit is de link naar de vernieuwde website.. http://www.vandenbrandt.info Ga ff broodje eten en dan de hort op.. ojee dhani zit in zn wippertje naast mn plant en die wordt nu beetje uit elkaar getrokken haha..en een lol dat ie heeft
Je hebt wel gelijk Keejbie, maar ze was voor dat flesje al niet echt in haar hum, dus vraag me af of het daardoor komt. We horen het as donderdag wel. wat een boef die dhani..hihi ga de hangmat uitzetten, lekker zonnen.. :sunny: mevrouw is weer druk met haar banaan, ze lig echt te gillen, schitterend..haha had idd dat ongeluk vanmorgen op het nieuws gezien, eingelijk bizar hoe een auto toegetakeld kan worden..
Nou Yanouck vond het hartstikke leuk. Allemaal nieuwe indrukken dus ze ligt nu te slapen en doe zo meteen ff de fles klaar maken. En dan kan ze dan lekker op bedje. Het zwemmen vond ze leuk. Alleen het aankleden was toch iets minder prettig. Maar goed dat is nooit leuk. Het resultaat is wel dat ze denk ik nu vanmiddag de hele middag zal liggen slapen. Ja ben wel benieuwd naar mamaantje of ze alles heeft gered. He Miekie had het ook gehoord van het ongeluk. Wist alleen niet dat de inzittende zo jong waren. He keejbie fijn dat je een badpak heb gevonden. Snel lekker gaan zwemmen met die kleine. He sonnie hoe is het met je oog. En Eliesja alles weer een beetje op orde met die kleine. Sorry voor degene die ik nu nog vergeten ben.
Dus Tinus wat jou betreft is babyzwemmen een optie?! Eliesja ik kook het nu ook 2 keer in de week uit en dat gaat prima Wel elke dag ff goed schoonmaken met de flessenborstel of hoe het ook alweer heet haha Ik ga ff lekker na de bakker verse broodjes halen
ik spoel ze na iedere flesvoeding uit met heet water. heb trek gekregen, maar weet niet waarin....hmm klinkt wel erug lekker die verse broodjes
ja ik dat het ook 2 keer in de week. Bedoel fles en speen uitkoken..... haha ja het babyzwemmen is leuk. Volgende week weer.
Ik kook ze eigenlijk nog iedere dag uit een soort gewoonte denk ik. ik was al gaan kijken voor hand vaatjes voor aan de fles sam wil graag zelf de fles vast houden maar dat lukt nog niet dus wilde ik ze kopen maar heb ze nog niet gevonden...
ik maak ze sowieso na elke voeding goed schoon of de vaatwasser in en ik steriliseer ze elke avond in de magnetron... zo gepiept
:flower: deze vind ik zooo mooi ...nog een keertje dan :flower: erg leuke smiley maar waar ik voor langskwam...heb weer 3 fotootjes in mijn album. Hoeveel kunnen er eigenlijk in? of hoeveel mb/gb ? zal vast ergens staan, maar ben beetje lui vandaag alhoewel ik toch wel in de weer ben geweest. de was, plus opvouwen enzo...opgeruimd beneden en boven en gestofzuigd en en en uhhh ja dat was het weer....ik had kip zoetzuur uit de vriezer gehaald gister en heb er zo'n spijt van. WANT IK HEB TREK IN WRAPS grrrrrrrrrrrrrr nou dan maar weer een :flower: om mezelf op te vrolijken
Nou ik ben ook een beetje lui hoor suusje. Je bent dus niet de enige. Wij eten vanavond lekkere burrito's :chef: hmmmm :flower: lekker met een grote kom sla. Nou verder heb ik ook weinig zal kijken of ik nog ff een nieuwe foto kan plaatsen van Yanouck. Heb ook nog ff een foto van Yanouck geplaatst \/ Mooi mannetje hoor suusje\/\/\/
hmmmm lekker..jammie jammie..nou ja je kunt wel raden wat wij dan in ieder geval morgen eten..wrapssss