Ga ff douchen..aankleden..dhani aankleden en dan weer naar mn vader.. doeiiii fijne dag allemaal..tot vanmiddag
Son beterschap voor je vader! Lin hou die diaree goed in de gaten hoor want ze kunnen ook daarmee uitdrogen! (sorry ik wil je niet bang maken )
morguhhh fijn dat de operatie goed ging son en leuk dat dhani kruipt...filmpjeeeeee nou vandaag is vien onder de pukkels wakker geworden, maar is niet ziekjes gelukkig ben benieuwd of quinten ook aan de beurt komt. Nou ja ergens is hij er dan wel meteen vanaf. beterschap voor de zieke kindjes
Oh jeee Vien onder de pukkies .... gelukkig is ze niet beroerd. Inderdaad het is echt halen en brengen hier nu met de buikgriep. Ik hoop dat wij er nog even van verschoond blijven. Beterschap voor je papa Son en zorg maar lekker goed voor hem
Goedemorgen dames, ZO voor alle kleintjes die ziek zijn aller eerst beterschap, hopelijk zijn ze zijn weer beter. Heb veel gemist maar door de drukte met carnaval zal ik nog wel meer missen. Ga drie dagen op stap..... Maar vanmorgen deed Yanouck eidelijk tygeren.... \/ Maar ga er snel weer van tussen heb vandaag nog veel te doen. En yanouck schrikt net wakker ind e kinderwagen...
Oh trouwens en zat een pluk barbiehaar tussen het wieltje van de ufo gedraaid... dus blonde barbie heeft op dr kop gekregen en we hebben hem verwijderd en nu wandelt ook mr Q door de hele kamer en keuken heen... ondertussen een spoor van vernieling achterlatend... pianokrukje op z'n kop... kleurplaten door de kamer etc etc Heb barbie lief aangekeken, dus misschien wil ze weer een pluk haar ergens op de grond achterlaten
Ach gossie.. er worden steeds meer kindjes ziek.... Tot nu toe is Valentino nog steeds niet ziek geweest, en dat hoopte ik eigenlijk zo te houden. Maar als het komt dan komt het he... Beterschap voor alle kindjes.. @ Taatje.... das balen.. echt kloten als je midden op de beurs loopt en je kindje spuugt je helemaal onder. Maar nu heb je alvast leuke nieuwe positiestelletje..hihihi... Had je voor Gijs wel schone kleding ? @ Tinus.. veel plezier meis met de Carnaval....wij kennen dat helemaal niet in maassluis.. maar in sommige plaatsten is dat helemaal gezellig.