Zo hier ff snel een update in m'n pauze op het werk.. Hier ook nog steeds diarree bij Cyenna, vannacht en vanmorgen weer. Om 10 uur heeft m'n moeder weer een flesje gegeven en dat zit er nog wel in (om 12 uur althans ). Maar ze heeft wel telkens buikpijn volgens m'n moeder, want ze zit dan heel hard te huilen Ga dus zo om 1 uur weer de dokter bellen. Voor de rest is ze gelukkig wel weer een beetje opgeknapt, want ze kan weer lachen Ronald heeft gister trouwens ook dat ORS gehaald, maar heb het nog niet gebruikt. Mag dat ook door de melk? Son, sterkte nog voor je vader! En Lin en Taatje ook sterkte voor jullie beebs.. Schiet niet op he En Dhani heeft het door! Hihi leuk! En Quinten ook weer goed bezig geweest
Heb het goed geregeld hoor suusje. Mijn moeder komt vanaf zaterdag middag bij ons logeren. En ze blijft tot maandag middag en dan ga ik ff naar huis als ze weg gaat. Blijf thuis eten en dan komen mijn schoonouders haar ophalen. En dan blijft ze daar nog slapen tot dinsdag. Dus dat is wel goed geregeld dacht ik. haha
mijn ouders komen uit groningen dus die kennen het niet en die vinden het ook helemaal niks. En mijn schoonouders vinden er nu niks meer aan. Vroeger wel. Maar nu niet meer
goedemorgen! veel carnaval plezier tinus! ja het is echt erg met de buikgriep he ! Hier nog steeds hangerig.. niet echt ziek maar gewoon niet lkkr! breng luc ff naar bed!
ik had gisteren mijn moeder aan de telefoon en vertelde dat vien waterpokken heeft, krijgt ze daarna davina aan de lijn. Zegt mijn moeder: Heb je waterpokken vien... zegt vien: ik heb allemaal pukkels. Zegt mijn moeder: ja allemaal waterpokken. Zegt Vien: maar ik snap het niet. ik heb helemaal geen water gedronken, ik heb Melk gedronken! en tegen dr papa zei ze gisteren aan de telefoon: mama gaat vanavond mijn mouwen in een knoopje doen, want anders ga ik krabben als ik slaap en dan gaan ze ontploffen
Ha ha Suus, Vien heeft een geweldige logica Ik heb net lekker bijna 2 uur buiten gelopen met Loïs en mijn moeder, stukkie Vondelpark enzo, wat een superweer zeg vandaag Nou alleen nog ff controle en bloedprikken int ziekenhuis vanmiddag en dan ben ik er weer een week vanaf.
Haha vien is echt een grappig meisje hihi. hebben jullie bij de juli mama's al gelezen dat het weer beter gaat met Benthe. Echt geweldig nieuws.
hihi indd wat een logica leuk! moet je eig opschrijven voor later! Jaa lekker weer he linda! luc is wakker dus wij gaan ook maar es even een heeeel stuk wandelen ! suc6 bij het zkhs! taatje had het nog niet gelezen maar dat is indd heel goed nieuws! Misschien tot straks! Nu lkkr wandelen! bye bye!
Ik heb net het kinderdagverblijf gesproken om te vragen of hij vandaag alles heeft binnengehouden dat was gelukkig tot nu toe het geval. Maar hij snottert als een gek en heeft ontstoken oogjes dit had hij vanmorgen niet. Zo zielig mijn mannetje gaat hem ook lekker vroeg ophalen.
ben ik ook weer Haha die Vien..leuke logica Lekker wijffie ook he en Quinten aan de race in zn ufo..gaaffff! Veel plezier Tinus met Carnaval! En wat goed van yannouck dat ze tijgert.. Arme cyenna..heb je de dokter al gesproken Miran? Lekker weer he Lin..net ook heerlijk in het zonnetje de honden uitgelaten.. Suc6 met bloedprikken! Hier weet ik waarom Dhani aan de diarree was..tandje nr 5 is door..rechtsboven naast zn grote tand..zag het net met luier verschonen..maar hij heeft er volgens mij helemaal geen last van..maar ja vorige keer waren het vier in 1 week dus het scheelt mis. dat het er nu maar 1tje is.. En ja Suus zal straks als hij wakker is een filmpje maken van hem..maar hij is niet zo snel als Loïs hoor
Zijn jullie nou? Vanavond eten we gehaktballetje..voor Dhani gaan we een ienemienie gehaktballetje maken..ben benieuwd heo hij het vind..
Had fff in mijn babyboek gekeken..maar ik liep eerder dan dat ik kroop haha..best grappig om te lezen wat ik allemaal deed met bepaalde leeftijden en wat ik te eten kreeg..1 ding viel me wel op..ik mocht veel meer hebben dan dat de baby's nu mogen..
Met sam gaat het best goed. ze wil alleen nog geen brood en fles van vanmiddag ookniet, Heb roosvicee gehaald maar dat wil ze ook niet dus net als lois wil ze ook geen sappies heb alles nu wel geprobeerd.